gurga4a написа:Дойде време да сменям задната спирачка и съм се спрял на някоя от тези двете. Ще я карам на 203мм ротор и въпроса ми е коя е по-добра? За CODE се носят какви ли не слухове които се опровергават от това че аз отпред съм с Code и той спира кански. Но същевременно се говори че новите Code 5 се пълнили много с въздух или последното нещо което чух е че се продавали по deffault с въздух. За Formula-та се чуват само хвалби и затова тя единия вариант. Ще я карам на спускане тази спирачка и ми е интересно коя от двете е по-добре. Аз съм 68-70кг нещо от сорта, а рамката ако е от значение е high octane. Мерси предварително
kotka12 написа:...а тия слухове за продажба с въздух...нямам думи просто...
Да Софи прав си CODE е една много хубава спирачка,но нека не забравяме годината на производство,ЗАЩОТО твойте CODE-ве са по-старият модел и НЕ гълтат въздух,а новия CODE както знаеме гълта въздух.Сега по темата щом отпред си с CODE 5 вземи си и за отзад такава спирачка,защото няма да ти хареса да си с 2 различни лостчета, които спират по различен начин.Формулата е една доста добра спирачка,НО в случая трябва да избереш CODE 5.Това е моето мнение дано съм ти помогнал.Crimson написа:Хммм, моите Кодки не прегряват и въздух не лапатИ преди и сега!!! Не знам защо така ги нахрани
За формулките нищо не мога да кажа, предполагам са хубави спирачки.
gurga4a написа:...И ако си намеря такъв нов бих си го купил него и за отзад но тъй като не мога да намеря...
gurga4a написа:Ми предния ми Code не е 5 ами точно стария модел като на Софи. ...
URNEST написа:gurga4a написа:...И ако си намеря такъв нов бих си го купил него и за отзад но тъй като не мога да намеря...
Ако ти се занимава с електронна търговия мисля, че още се продават по европейските онлайн магазини, а също и в ebay.
gurga4a написа:Не ми се рискува. Това е проблема и да намеря възможността да не го получа е голяма.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта