URNEST написа:Зависи от терена и карането:
Надолу по-висока -> по-малък челен ъгъл -> по-удобно
Нагоре по-ниска -> по-голям челен ъгъл -> по-удобно
whitewater написа:URNEST написа:Зависи от терена и карането:
Надолу по-висока -> по-малък челен ъгъл -> по-удобно
Нагоре по-ниска -> по-голям челен ъгъл -> по-удобно
Най-добрия вариант
явно не караш достатъчно бързо едното няма нищо общо с другото като си с ниска предница има на къде да дръпнешZyclonB написа:Аз предпочитам с по-висока----по трудно правя човка тъй...
VOVA написа:По принцип е по удобно с ниска предница ,защото имаш по-голям контрол над колелото и си по стабилен.
VOVA написа:.... като си с ниска предница има на къде да дръпнеш ......ZyclonB написа:Аз предпочитам с по-висока----по трудно правя човка тъй...
kotka12 написа:уважаеми Editor
....понятията ти за геометрия и конфигурация на ДХ байк...
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта