Как с градското си кУлело...

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Как с градското си кУлело...

Мнениеот Yavkata » Пон Яну 21, 2008 9:14 pm

Кратко предисловие. Това е поредица от кратки есета за ползата от ГРАДСКИЯ велосипед в глобален аспект. Надявам се и вие да се включите. Посвещава се на BG-rider, човека който притисна велосипедната индустрия в ъгъла, за неговото упорство, труд и идеализъм.

Как с градското си кУлело...
...притиснах в ъгъла петролната индустрия.

За изминалата година устанавих, че в градски условия съм изминал над 5000 км. с градски велосипед. През това време колата ми си почиваше. Това значи, че не съм изгорил над половин тон бензин. Ако карам по 10 000 км на година градски велосипед , в продължение на 50 години ,това прави 50 000 литра. Това е бензин който се залежава в резервоарите на бензиностанциите. Съответно те не правят поръчки от своите снабдители. Преработвателите се задръстват от готовата продукция. Петролните танкери няма къде да разтоварят и се шляят по моретата. ОПЕК се притеснени и се чудят дали да свалят цената на петрола поради намаленото търсене(което ще намали цените на транспорта и редица производства) или да свият изчерпването на световните запаси от петрол. Е, нека решават. Каквото и да решат аз съм спокоен защото успях да ги притисна в ъгъла.
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот PtD » Пон Яну 21, 2008 11:45 pm

Забрави да споменеш и фитнес индустрията... и нея я притисна в ъгъла... :D
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот Yavkata » Вто Яну 22, 2008 1:17 pm

Виждате ли какво стана с цената на петрола, А?
http://netinfo.bg/?tid=40&oid=1151028
Най -долу на статията. Опитват се да го изкарат ,че е рецесия. Дрън - Дрън.
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Вто Яну 22, 2008 1:27 pm

ефекта на пеперудата, а?
глей само от едно градско колело какво става ... :D :rofl:
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sto100jan » Вто Яну 22, 2008 2:54 pm

:bigeyes:
Лелееее , ами като поевтинее петрола , Путьони как ще се прави на велик император :dunno: ....и руснаците що ке ядат , като друго не могат да работят .... :dunno:
:^:
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Вто Яну 22, 2008 3:35 pm

Браво на Явката за мъдрата тема :agree:

Моето МПС също все по-рядко го използвам в рамките на Пловдив. Сега когато излизам на срещи с приятели или по работа ползвам само колелото. Преди на месец изразходвах по около 30 литра биодизел за каране из града, това се равнява на спестени 55 лв. месечно (1.85лв/л) или 666 лв. годишно - цената на едно прилично колелце.

Колелото дори е добра алтернатива на градския транспорт. Мой приятел дава всеки ден по 2.80 лв. за пътуване до работа и обратно (около 2-3км). Това прави месечен разход от 60лв. или годишен от 720 лв. Сега е намислил като се стопли времето да си вземе вело.
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот naka76 » Вто Яну 22, 2008 7:30 pm

vladimir.dzhuvinov написа: Мой приятел дава всеки ден по 2.80 лв. за пътуване до работа и обратно (около 2-3км). Това прави месечен разход от 60лв. или годишен от 720 лв.




Ако беше пътувал с такси до работата още повече щеше да спестява с колелото. ;)
Аватар
naka76
 
Мнения: 871
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Ное 21, 2003 7:04 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Yavkata » Вто Яну 22, 2008 7:49 pm

Как с градското си кУлело....
...подарявам 20 денонощия живот на някокого.

Когато пътувам до работа в града минавам през около 10 светофара.И още толкова на връщане. Ако съм с кола шофьорите зад мен ще загубият сумарно по около 10 секунди, за всеки светофар на който трябва да ме изчакват да се изнеса. Това прави мизерните 20 секунди на ден. Но ако не ходя на работа с кола по 300 дни в годината за две години това са 24 часа. За 50 години - двадесет денонощия. Вие искате ли 20 дни допълнителна отпуска?А?
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Сря Яну 23, 2008 12:30 am

Yavkata написа:Как с градското си кУлело....
...подарявам 20 денонощия живот на някокого.


Ауу, да, няма нищо по-ужасно от това да изпуснеш зеленото само с една кола пред теб :D
Кротко планинско колоездене :: Изображение
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Stuny » Сря Яну 23, 2008 9:27 am

vladimir.dzhuvinov написа:
Ауу, да, няма нищо по-ужасно от това да изпуснеш зеленото само с една кола пред теб :D


Напротив има ! Първо да го изпуснеш с 20коли пред теб , после с 16 , после с 12 и т.н. Дори е по-често случващо се от това да изпуснеш светофара само с една кола.

Разбира се , всички знаем кой е виновен за това и че няма никакво значение начина му на придвижване.!
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот ShadowConspiracy » Сря Яну 23, 2008 1:13 pm

Yavka, супер яка тема! Поздравявам те за нея, много добри размисли.
Аватар
ShadowConspiracy
 
Мнения: 90
Рейтинг: 1364
Регистриран на: Сря Фев 08, 2006 7:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот Yavkata » Сря Яну 23, 2008 5:38 pm

Как със градското си кУлело...
....подпомогам здравеопазването и химическата индустрия.

Когато карам колелото си в града отивайки на работа колата ми не изхвърля в Софийския въздух гаден бензинов пушек по един час на ден. Замърсеният въздух (а отработените автомобилни газове са основен замърсител) е съществена предпоставка за възникването на астма при децата. За десет години децата няма да дишат газовете на над 5000 литра бензин , който би минал през ауспуха на колата ми.
Когато карам в града до работа и обратно се придвижвам за 45 минути.
За това време през дробовете ми минават около 5000 литра от най -замърсения софийски въздух. Част от вредните елементи остават в тялото ми и така не могат да навредят на някой друг. Когато след години умра, от трупа ми може да бъдат извлечени различни химични елементи , с което може да бъде подпомогната и химическата индустрия.
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Сря Яну 23, 2008 6:23 pm

Yavkata написа:Когато след години умра, от трупа ми може да бъдат извлечени различни химични елементи , с което може да бъде подпомогната и химическата индустрия.


:agree: :rofl: :rofl: :rofl:
Кротко планинско колоездене :: Изображение
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот sto100jan » Сря Яну 23, 2008 10:18 pm

Хорър и съспенсссссс :gnasher: :witch: :devil:
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот Yavkata » Чет Яну 24, 2008 8:35 pm

Как с градското си кУлело ...
....си доставяме адреналин и щастие.
Много хора излизат сред природата и практикуват екстремни спортове, отегчени от градския живот...защото е лишен от рискове. МТБ е рисков спорт. В планината съм си драл длани и колена, някои си чупят крака , ръце и други чаркове. Най -често на състезания. Но най -рисково е градското колоездене. При него смъртните случай не са рядкост ,а протекторите не са гаранция за оцеляване. Всеки път когато изляза да карам в града сетивата са ми на 6. Адреналин , батка. В градски условия два байка са ми ставали на хармоника. В градски условия съм летял през капака на кола. Адреналин , батка.
И съм щастлив. Когато се прибера в къщи. Жив. И съм щастлив. Когато със светкавична маневра избегна отворилата се пред мен врата. Или когато се отърва с минимални поражения. И жената е щастлива, като и се обадя , че съм пристигнал. Градско колоездене - адреналин и щастие. Усещане , че и този ден си оцелял!
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот Silvestroff Gabrovo » Чет Яну 24, 2008 9:27 pm

По принцип в града не се отпускам да карам по ред причини.Липса на време, липса на колело за града,хайде ще си въртя с някое от двете ми, но ме боли за гумите които съсипвам по асфалта, прекалено е опасно при наличието на толкова малоумни шофьори дето са си повярвали. Все пак като се отвори възможност не пропускам да се изкефя. Yavkata, мерси че ме подсети, НЕКА ВСИЧКИ КОЙТО СМЕ В ТОЗИ ФОРУМ , ДА КАЖЕМ ПО ЕДНО БЛАГОДАРЯ НА ЖЕНИТЕ КОЙТО СА ДО НАС , БИЛО ТО МАЙКИ, СЪПРУГИ ИЛИ СЕСТРИ, НА КОЙТО ПОДЛАГАМЕ НЕРВИТЕ НА ИЗПИТАНИЕ ВСЕКИ ПЪТ КОГАТО ИЗЛЕЗЕМ ОТ КЪЩИ СЪС ВЕЛОСИПЕДА, ЗА ТОВА ЧЕ НИ ТРАЯТ И ПОДКРЕПЯТ. БЛАГОДАРЯ НА ЖЕНА МИ, ЧЕ ВЕЧЕ 19 ГОД. МЕ ТРАЕ ТАКЪВ КАКЪВТО СЪМ СИ!
Silvestroff Gabrovo
 
Мнения: 1275
Рейтинг: 1768
Регистриран на: Нед Май 13, 2007 3:51 pm

Мнениеот Yavkata » Съб Яну 26, 2008 7:17 pm

Как с градското си кУлело....
....си връщам радостта от движението и подържам форма


Аз съм активна личност. До скоро ако в календара на изминалата година имах отбелязани по - малко от 100 нощувки на открито смятах , че не съм се постарал. Ходене по балкани, тичане с раници, в свободното време кросчета....И един ден сериозна травма в кръста ме прекършва. Не мога да тичам, не мога да си товаря гърбината.
Алтернатива 1. Лежа си кротко в къщи, примъквам се по бирарийки и ставам тлъстичък, трътлест , очилат чичко който с пухтене се намъква в колата.
Алтернатива 2. Взимам едно - две велосипедчета и почвам да обикалям любимите си баири, а когато съм далеч от тях и града.

таблица 1:
изминати км. за месец - резултат

0-200 км - казвате, че карате колело
200-400 км-влизате във форма, мускулите се стягат
400 -600 км - стягане и оформяне на мускулите
600-800 км- сваляне между 0.5 и 1 кг месечно
800-1000 км- сваляне между 1 и 2 кг месечно
над 1000 км- умора, болки в коленете
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот Isidor » Нед Яну 27, 2008 1:50 am

Yavkata, поздравления за готината тема!
Благодаря на майка ми! :bowdown: :bowdown:
едит:
400 -600 км - стягане и оформяне на мускулите


Наистина ли? :bigeyes: :bigeyes: Чиии якууу :^: :banana: :banana: :banana:
Rides: Santa Cruz Heckler with Fox DHX 5.0
Аватар
Isidor
 
Мнения: 812
Рейтинг: 1533
Регистриран на: Нед Апр 02, 2006 6:15 pm
Местоположение: Middletown, Connecticut, USA

Мнениеот Yavkata » Пон Яну 28, 2008 5:38 pm

Как с градското си кУлело....
....правя всяка гадина високосна.
(или "Защо "на две колела" е по - бързо от "на четири колела")


Работата ми е свързана с доста пътуване. И то в различни направления. Да вземем една седмица за която трябва да измина 170 км. С колелото изминавам това разстояние за около 400 минути. С автомобил за 285 минути. С комбиниран транспорт - трамвай, рейс и маршрутка за умопомрачителните 570 минути. Да, с автомобил е най - бързо, нооо... Както споменах , аз съм активен човек и чувствам нужда да поспортувам поне три пъти в седмицата. Три пъти по 45 минути. Като карам колелото тази нужда отпада, просто докато си карам - спортувам. Като прибавим това време към времето което ми отива за придвижване с автотранспорт се получава 420 минути, за личен автомобил, и 705 минути за обществен транспорт. От тук сметките са прости- 52 седмици по 20 минути са над 15 допълнителни свободни часа на година. Мой са си, ще правя с тях каквото си искам!
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот BikeArea » Вто Яну 29, 2008 11:14 am

Евала за темата!

Изправен съм пред дилемата за градското колоездене.
Прав си за всичко, което каза по-горе, но здравословността и удоволствието се губят в известна степен на фона на всичкия този прахоляк, отработени газове и безброй опасности.
Например, когато се постопли ще иам възможност да пътувам до Панчарево с велосипедото, но честно да ви кажа страх ме е!
Трябва да мина 2-3, че може би и 4 км по околовръстното, а после пътя за Панчарево с всичките камиони и червени болиди на формула 1 (икарусите на градския транспорт)...
С колата разстоянието е засечено на 11 км общо в едната посока, е може и да има по пряк път, но едва ли разликата е голяма. Да, добре 22 км на ден не са нищо, но като отида макар и с лека умора от велосипеда на тренировка, като ме изгърбят както те си знаят с 15-16 или дори 20 км на вода, че после да не мога да ходя как да ги въртя обратно тези 11 км...

Може би не съм достатъчен оптимист, но невинаги велосипеда е добра и приемлива алтернатива на МПС-то, било то автомобил или рейс единичка.


П.П.:
Не искам да се конфронтираме или нещо от сорта, просто излагам моето виждане.
Your bike, your way !
Аватар
BikeArea
 
Мнения: 291
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пет Юли 14, 2006 3:10 pm
Местоположение: Велинград / Пловдив / Студентски град

Мнениеот PtD » Вто Яну 29, 2008 11:53 am

Проучи алтернативни маршрути, в тази зона пътечки не липсват ;)
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот bikerider » Вто Яну 29, 2008 12:02 pm

PtD написа:Проучи алтернативни маршрути, в тази зона пътечки не липсват ;)


Баш там в момента у-ж-а-с-н-а кал. А най-хубавата пътечка отдавна я заградиха с гейт.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот PtD » Вто Яну 29, 2008 12:12 pm

От оная, лепкавата, знам. Но той говори за "когато се постопли".
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот BikeArea » Вто Яну 29, 2008 3:04 pm

Като стана дума за лепкава кал не мога да не спомена тази над Кукленския манастир! Караме си и докато се радвах, че не съм с V-брейкове и не ми се задръстват колелата с кал, то по тази същата се залепиха и малки камъчета и... беше невъзмоно да се бута, камоли да се кара! Та минахме участъка на носене!
Лепкавата, онази червената кал...


@PtD
Благодаря за съвета!
Ще поогледам при първа възможност, надявам се дотогава положението с калта да се е пооправило в онзи район. Аз тъй или иначе към Панчарево не се очертава да ходя в близкия месец-два, тъй като ще възобновим тренировките на вода чак към март най-вероятно.
Ама и тука е една галимация!
В студентските общежития обувките няма къде да си сложиш, та камоли цял велосипед! Дано да намеря местенце някъде, че да разходя търкалото и из софииско! :)
Your bike, your way !
Аватар
BikeArea
 
Мнения: 291
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пет Юли 14, 2006 3:10 pm
Местоположение: Велинград / Пловдив / Студентски град

Мнениеот Yavkata » Вто Яну 29, 2008 8:06 pm

Как с градското си кУлело....
.... оползотворявам части.

Какво правите с частите от планинския си велосипед, когато го ъпгрейдвате или решите , че вече не ги бива? Пускате ги на пазара или в мазето. Е, аз ги хаквам на градското кУлело. Частите сложени на градски велосипед имат една основна разлика от тези на планински. Тези на планинския се чупят, а тези на градския имат ...период на полуразпад. Нямате си и на представа до каква степен може да се разтегля верига и колко дълъг е периода на полуразпад на полуавтоматичния дерайльор Шимано Търней. Какво става обаче когато от МТ байка дойде прясна част? Хвърлям старата? Продавам я? Неее! Изпращам я към ... селското кУлоло.
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот Yavkata » Сря Яну 30, 2008 6:33 pm

Как с градското си кУлело....
....просто карам колело в града.

От гореизброените ползи от градското колоездене някои са несъмнени.
Такава е финансовата страна на въпроса, такава е и раздвижването ,стига да се опазите от спорове с автомобили.Други са незначителни, като влиянието върху замърсяването ,например. Там ефекта за чистотата е основно върху собствената ви съвест. Дали е бързо и здравословно, си е направо съмнителено. А историята с оползотворяване на части си е жив майтап.
Това не е реклама на градското колоездене или пропаганда за здравословен живот. Това е просто една молба. Когато карате вашия автомобил в града( и извън него) се оглеждайте за да ме видите, мен градския колоездач. Лесно ще ме познаете , аз съм с градско кУлело.
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот did » Сря Яну 30, 2008 6:44 pm

@Yavkata:

Всичко каза за градското колело, но забрави за най-важното предимство на градските колелета пред MTB:

Градското колело не е безлично като планинското. При него вилката може и да не работи, но трябва да е голяма и да е фешън. При него не е важно даже рамката да ти е удобна, по-съществено е как е боядисана и какви лепенки има! Градското колело на истинските градски карачи не е като твоето градско колело, с което се придвижваш. Тяхното е направено специално и само за града и губи смисъл, когато се кара из безлюдни места.

Такова градско колело е много по-полезно от твоето. То може да направи някого супер звезда само с цената на 2-3 пребивания! Такова градско колело отваря вратите към Холивуд, към POD, към VOD в пинкбайк. То те прави велик в очите на 13 годишните.

За Бога, братя, карайте градски колела, ако искате целият свят да говори за вас. И не носете каска в града! Даже и да се пребиете, паметната ви плоча е по-добре да стои пред НДК, а не на някой непристъпен баир, където никой няма да я прочете.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sto100jan » Сря Яну 30, 2008 9:27 pm

....
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Сря Яну 30, 2008 9:40 pm

Yavkata написа:...Е, аз ги хаквам на градското кУлело...Нямате си и на представа до каква степен може да се разтегля верига и колко дълъг е периода на полуразпад на полуавтоматичния дерайльор Шимано Търней... селското кУлоло.


:rofl: :rofl: :rofl:
Кротко планинско колоездене :: Изображение
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Yavkata » Пет Фев 01, 2008 8:05 am

Как с градското си кУлело....
.....оцелявам в грАДската джунгла(или"Опастностите на големия лош нощен град")


Когато добре подготвения градски колездач излиза в града той се хвърля в опасно приключение. За оцеляването му са важни знания, умения, късмет и няколко заклинания и мантри.Ще се спра на някои от основните опасности , като ще ги степенувам във възходящ ред.

Една от първите опасности на града с която се сблъсква двуколесния са неодушевените препятствия по пътя. Това са , дупки(от малки до изкопи-ями на "Софийска вода"), препинателни табели и знаци, боклуци нахвърляни по трасето.
Ден. Степен на опастност - нищожна.
Степен на риск - ниска.
Нощ. Степен на опастност(СО) - ниска до средна
Степен на риск(СР) -висока.При мъгла ,до изключителна.
Възможни поражения основно върху колелото, и леки много рядко тежки върху ездача.
Предпазване. Повишено внимание, съобразена скорост, силно осветление. Мантри. "Аман от тия дупки", "Бати ямата". Заклинание."Друг път от тук не минавам", "Ще си взема истински фар."
Легенда.
Степен на опасност - степента на вероятните поражения.
Степен на риск - вероятността от случване на събитие.
Мантра - слова подпомагащи запазване душевното равновесие на ездача.
Заклинание. реплики водещи до избягване на събитието или повторно събитие при същите условия.
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Следваща

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта