от Randonneur » Нед Сеп 27, 2009 11:50 pm
[/quote]
3. Отностно времето 5.51.23сек. за 203.6км., старт в 7:06АМ 2009-09-26 - незнам какъв е точно правилника и какво позволява, но съм сигурен че на бревета едва ли е имало по точна техника от моя GPS GARMIN EDGE 705 (с който се кара по всички професионални състезания) с която да се измери времето според трака който е записан и мога да предоставя ако има някакви съмнения.
4. Убеден съм че за никой от "лидерите" няма значение нито медали и титли - но определено мисля че всеки един от нас би се възпротивил да му закръглят резултата към по голямо време от постигнатото, тъй като в правилника не е отбелязана максимална скорост с която може да се кара, следователно резултатът трябва да се приеме такъв какъвто е регистриран.
[/quote]
С Колю и колата приключихме, но нека изясня някои моменти от Правилника, така де, с образователна цел. Мисля, че ще е интересно за всички, които са карали или мислят да карат бревети.
Времето 5 часа и 52 мин. така или иначе си е постижение и ще бъде зачетено, както и казах по-рано. Макар и потвърдено и от вашата група след финала, мога да го закръгля на 5:51 или направо на 5:50, мисля че не би имало особено значение. Това време ще го обявя като постигнато - в нашата си вътрешна БГ класация. В международен план обаче не мога да изпратя във Франция време, по-малко от времето на отваряне на контролата.
Не е вярно, че в правилника не е отбелязана максимална скорост с която може да се кара.
Вината, че това не се знае е донякъде е и моя, защото Извадката от правилника, цитирана в Наредбата за бревета обхваща само първите 8 члена, които съм счел за най-важни.
Цитирам нататък:
Член 10: Крайното време за завършване на всеки бревет е различно за различните дистанции: 13ч.30 за 200км, 20ч. за 300 км, 27ч за 400 км, 40ч за 600 км и 75ч за 1000 км.
Преминаването през всяка контрола трябва да се осъществи между даден час на отваряне и даден час на затваряне, упоменати в бреветната карта, изчислени на базата на крайни средни скорости от 15 и 30 км/ч за контролите до 600 км. и 13,5 до 30 км/ч за контролите между 600 и 1000 км.
И понеже, за разлика от други езици, с френския все още не съм заклет преводач, ще го дам и в оригинал:
Article 10 : Les délais impartis pour effectuer chaque brevet sont fonction de la distance : 13h30 (200km), 20h (300km), 27h (400km), 40h (600km) et 75h (1000km).
Le passage dans chaque contrôle devra s'effectuer entre une heure "d'ouverture" et une heure "de fermeture" mentionnées sur la carte de route, calculées sur des moyennes extrêmes de 15 et 30 km/h pour les contrôles jusqu’au 600e km, de 13,5 à 30 km/h entre 600 et 1000 km.
На практика максималната скорост от 30 км/ч не се използва, защото в едно допълнително указание първите 600 км са разделени на 3 дистанции, като за километрите 0-200 е фиксирана максимална средна скорост от 34 км/ч, което използваме и ние.
В един договор пък между нас и франсетата, който прегледах преди малко, е упоменато, че контролата "отваря" се изчислява на база теоретичната, а не действителната дистанция /върху 200, а не както е в нашия случай върху 204/. Това означава, че можем да пратим във Франция официален резултат от 5:53, вместо 6:00!
Така че благодаря за въпросите, ето че се натъкнах на нова информация относно точния час на отваряне на крайната контрола.
Благодаря също и за информацията какво е ставало по трасето, от голяма полза е за организацията.
Въпреки всичко, ще продължавам да записвам и публикувам, макар и неофициално, информация за резултати по-добри от контролното време, поне докато има такива навити момчета като вас!
RAAM 2010-2011; 37x1200+ incl.17 SVS 2001-23: BMB'2000; LEL'2001; RM'2004; SBS'2005; GBR'2009; Hun2013; MGM'13; PBP'03,07,11,15,19,23; 1001Miglia'08,12,16,24; Al-Andalus 2018; DDR'22; Praga'23;