Ivan_NL написа: Можеш ли да ни светнеш какво им е капризното на тези "супер" колела? То половин Белгия се вози на тях (нали са на техния човек) пък досега не съм видял нито едно да се тръшка по шосето. Всичките си вървят кротко според възможностите на нещото дето се е качило върху тях , но нито едно неможе да се класифицира като храбро или чудотворец.
Ами рамката им е "капризна". Двете шини са максимално събрани, което е продиктувано от геометрията на рамката на някои мерксове. Малко по-голямо изнасяне на тялото над лапата при ускорение и отделяне на бедрата от рамката ... и току-виж тялото изпреварило велосипеда през кормилото ... да пази Господ. От друга страна, както е известно, колкото е по-малко разстоянието между двете главини, съотнесена към дължината на курбелите, толкова скоростта е по-висока. Но пък балансът е труден. Това им е "капризното" на тия пущини от "Меркс".
Колкото до половин Белгия и "возенето" й върху "Меркс", уверявам те, че нещата не стоят съвсем така. Голяма част от белгийците карат колела, закупени от хипермаркетите "Теско", а те съвсем не са произведени при Еди Меркс , а по-скоро в Шанхай ...
