ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Мнениеот TOYAGA » Вто Авг 14, 2007 9:00 pm

@ vitorino

Моля, добави подробности от всякакъв характер! :)
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот NovemberCharlie » Вто Авг 14, 2007 9:01 pm

:rofl: :popcorn:
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот BG-Rider » Вто Авг 14, 2007 9:35 pm

Правилно е да няма обиди! Майтапи, емоции и пристрастия е нормално, но това тука не е стадион, а обикновен БГ-форум!
Аз не претендирам в БГ да се купуват безумно скъпи или ненужни неща.
Примерно фитнес-туър колело (но с някои липси) е: http://www.sprintmaxcom.com/bikes.php?bikeid=50
Може от разни пазари (на старо) да се купят качествени рамки и какво ли не, но това всеки сам ще го преценя.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Admin » Вто Авг 14, 2007 10:03 pm

BG-Rider, помисли върху следното:
Нямаше ли да е по-добре да започнеш темата с проучване дали изобщо има хора, които да карат това, което караш ти и което те вълнува. И чак като ги намериш, тогава да започнете да обсъждате какво има и какво не на българския пазар и каквото друго ви вълнува.
В момента темата е доста объркана и оплескана - ти започна най-малко от средата, изнасяйки едни твърдения, които не е задължително да са неверни, но може би и не интересуват никого. Вероятно породи това темата се напълни и с офтопик, и със скрити или явни подигравки, има и някакви спорове по същество. Във всеки случай в този си вид за обикновен и не много заинтересован от тематиката читател като мен тази тема не носи нищо, а предполагам че същото е положението и за тези, които евентуално карат въпросните велосипеди.
така че следващия път не е зле да помислиш как да започнеш диалог, а не лекция :) :agree:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот BG-Rider » Вто Авг 14, 2007 10:43 pm

Виж момъко Admin, явно си решил на футбулен стадион, гъбки да си понабереш, но си забелязял в последния момент, че това не ти е полянката на село.
Не е зле да се огледаш, че това е форум и, че всеки гост и участник има право да напише, прочете или да се осведоми за нещата в БГ.
Като не те интересува темата има и други места в интернета, там се прави на палячо. Освен, ако не си поставено лице на Драг или някоя друга БГ-фирма, която естествено критики не търпи. И работи като кон с капаци (ако греша нека видим форумите/където ги има/ на БГ-фирмите за велосипеди).
Тук всеки плагиат иска да поучава, но всичко е написано и направено в повечето държави.
Проблемът е, че в у НАС все нещо се побългарява и сервилно се пропагандира от близки (до някои фирми) кукли на конци.
Последна промяна BG-Rider на Вто Авг 14, 2007 10:50 pm, променена общо 2 пъти
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот TOYAGA » Вто Авг 14, 2007 10:43 pm

:popcorn:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот BG-Rider » Вто Авг 14, 2007 10:46 pm

Хапни си TOYAGA, полезно е когато има купон или някакво зрелище! :D
Последна промяна BG-Rider на Вто Авг 14, 2007 10:48 pm, променена общо 1 път
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот TOYAGA » Вто Авг 14, 2007 10:47 pm

:popcorn: Мampf!
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Вто Авг 14, 2007 10:58 pm

@BG-Rider
Опитах се най-добронамерено да ти обясня защо темата ти се е превърнала в нещо толкова "забележително". Явно не обичаш хората да ти казват нещата директно, ок - тогава се наслаждавай на останалите коментари в темата и не ми обръщай внимание :D
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16380
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Вто Авг 14, 2007 11:01 pm

Не ме интересуват подробности от такъв характер. :popcorn:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот BG-Rider » Вто Авг 14, 2007 11:04 pm

По отношение на главините за (яките велосипеди на дълги разстояния) вижте: http://downtheroad.org/Equipment/Wheels ... g_Hubs.htm
Който знае и за други линкове нека пише.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Мъро » Вто Авг 14, 2007 11:11 pm

Хъм...
ти на какво викаш фитнес-туЪр* велосипед?
До колкото те разбирам, фитнес туър за теб е едно колело с алуминева рамка, с някаква вилка с 5-6см ход (колкото да не ти се чупят ръцете като слизаш от бордюр) и 28" гуми? И какво, според теб в България няма такива колела и не могат да ти ги сглобят във всеки един байк магазин ли? ;)

Да не говорим, че 8 атмосфери... мамо...

П.П. Това постоянно повтаряне на една фраза е много гаден маркетингов трик :D
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
Мъро
 
Мнения: 1259
Рейтинг: 1635
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 1:07 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот TOYAGA » Вто Авг 14, 2007 11:15 pm

Мъро написа:Да не говорим, че 8 атмосфери... мамо...


Кво вика мама за помпане с 8 атмосфери? Моля, добави подробности от всякакъв характер! :)
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот vitorino » Вто Авг 14, 2007 11:20 pm

С осем атм. караха "Дискавъри" на Тура, ама нямаха багажници :)
vitorino
 
Мнения: 204
Рейтинг: 1372
Регистриран на: Чет Окт 19, 2006 3:20 pm

Мнениеот hlebarka » Вто Авг 14, 2007 11:22 pm

TOYAGA написа:
Мъро написа:Да не говорим, че 8 атмосфери... мамо...


Кво вика мама за помпане с 8 атмосфери? Моля, добави подробности от всякакъв характер! :)


:dunno: Мъро да каже, ама предполагам, че много е викала.
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот Grash » Вто Авг 14, 2007 11:25 pm

Аз карам на 8 атм, щото ми е мн дибел гАзА и на 6 прикълзвам :rofl:

П.П. Хаха 200 поста тъпизми :beer:
Изображение
Аватар
Grash
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 9:49 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот zero » Вто Авг 14, 2007 11:25 pm

Нещо не ме става ясно как дадените примери от марката спринт ще издържат натоварвания каквито ти мислиш да им готвиш(били някакви едри хора 90-100кг ,някакви товари от по 20-30 кг).А бе човеко,я слез на земята и се осъзнай ,че тея колела дето ги показваш са с толкова евтина и с извинения лайняна окомплектовка,че от нормално градко каране за 1 седмица ще почнат да тропат и да скърцат.....а ти говориш за натоварвания в килограми с 3 цифри.... никога това и да искаш не може да се получи.
Аватар
zero
 
Мнения: 376
Рейтинг: 1563
Регистриран на: Нед Юли 04, 2004 11:51 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mitakaman » Вто Авг 14, 2007 11:27 pm

Ае бг райдър имам тухли тука, като много ти се носят разни работи навит ли си да ми ги пренесеш на друго място, че вече ми пречат в мазата... :popcorn:
Аватар
mitakaman
 
Мнения: 496
Рейтинг: 1977
Регистриран на: Пон Май 29, 2006 8:55 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот Мъро » Вто Авг 14, 2007 11:28 pm

@TOYAGA, vitorino, hlebarka - BG Rider говори за 8 атм. при mtb, не за road.
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
Мъро
 
Мнения: 1259
Рейтинг: 1635
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 1:07 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bdz43r » Вто Авг 14, 2007 11:34 pm

Мъро написа:BG Rider говори за 8 атм. при mtb, не за road.
Май и той не знае точно за какво говори.
Доколкото разбрах иска да сложи багажник за 20-30кг на колело за по-малко от 650-800лв, но с яки главини и прилична вилка, защото ще го карат 90-130кг хора. Да е с 36 хромирани (хромени) спици, а не с модерните 24 тенекиени и да не е в траурно черен цвят. Да има 24, а не 21 или 27 скорости, защото ще се върти нагоре.
Нещо такова май... Общо взето нищо смислено.
А и да не е байк, защото няма да е за спущане по баири и чукари.
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1222
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот sto100jan » Сря Авг 15, 2007 8:13 am

vitorino написа: БГ Райдъра явно говори за трекинг и трекинг байкове. .
Аз , като по-прозз , пък си мислех , че става въпрос за туринг байкове с багажници и т.н.... :boggled:
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот sto100jan » Сря Авг 15, 2007 8:27 am

zero написа:Нещо не ме става ясно как дадените примери от марката спринт ще издържат натоварвания каквито ти мислиш да им готвиш(били някакви едри хора 90-100кг ,някакви товари от по 20-30 кг).А бе човеко,я слез на земята и се осъзнай ,че тея колела дето ги показваш са с толкова евтина и с извинения лайняна окомплектовка,че от нормално градко каране за 1 седмица ще почнат да тропат и да скърцат.....а ти говориш за натоварвания в килограми с 3 цифри.... никога това и да искаш не може да се получи.

Ами , аз карам Спринт Аполон 28 цола , с багажник , калници , даже динамо . Тежа 116 кг , карам го с велодисаги ( не знам колко кг съм им слагал) . Та , за 3000 км от лайняната окомплектовка се счупи само задната ос ,и то миналия месец , а поне една четвърт от километража не е по асфалт . Колелото струваше около 280 лева миналата година . Освен оста , съм лепил гуми 3-4 пъти , и това е . Даже не съм правил реглаж на скоростите , за една година . Ако не вярваш , заповядай да видиш , и по бира ще пием :beer: :)
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот NovemberCharlie » Сря Авг 15, 2007 8:31 am

Хихи. Е*бати темата. Чак ме е яд, че съм спал тази нощ!
П.П. BG-Rider, къртиш! :rofl:
П.П.П. Admin, моля остави го да мърда. Ще се посмееем! :beer:
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот Editor » Сря Авг 15, 2007 8:35 am

bg-rider ако продължаваш така ще ти стана фен :bowdown: :rofl:
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот zero » Сря Авг 15, 2007 9:16 am

Ами , аз карам Спринт Аполон 28 цола , с багажник , калници , даже динамо . Тежа 116 кг , карам го с велодисаги ( не знам колко кг съм им слагал) . Та , за 3000 км от лайняната окомплектовка се счупи само задната ос ,и то миналия месец , а поне една четвърт от километража не е по асфалт . Колелото струваше около 280 лева миналата година . Освен оста , съм лепил гуми 3-4 пъти , и това е . Даже не съм правил реглаж на скоростите , за една година . Ако не вярваш , заповядай да видиш , и по бира ще пием :beer: :)


Без да се заяждам ще попитам колко пъти му обира луфта в предницата и как се справи с проблема на "подвижното" колче на лапата?
И ако ми кажеш ,че нямаш никакви луфтове по курбели и средно ще почна да си мисля,че това което купуваш от магазина все пак си остава шанс. (баща ми кара такова .Купено е ново и имах бая разправий.Той тежи 96-7 кг.)



Искам да кажа ,че колела който има се плануват такива тормози (,щото това наистина си е як abuse ) не трябва да са с толкова случайна окомплектовка. :beer:
Аватар
zero
 
Мнения: 376
Рейтинг: 1563
Регистриран на: Нед Юли 04, 2004 11:51 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот evilzet » Сря Авг 15, 2007 10:11 am

Не се ли изсрахте вече , уважаеми капацитети.
Темата е интересна, като изключим мненията след първото :crazy:
Не че няма и спорни неща, ама задръстихте кенефа.
evilzet
 
Мнения: 1596
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 2:19 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот NovemberCharlie » Сря Авг 15, 2007 10:21 am

evilzet написа:Не се ли изсрахте вече , уважаеми капацитети.
Темата е интересна, като изключим мненията след първото :crazy:
Не че няма и спорни неща, ама задръстихте кенефа.
:rofl:
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот BG-Rider » Сря Авг 15, 2007 10:25 am

1. Съпоставката с байкове е излишна. Когато става дума за КАРАНЕ по АСФАЛТ, маунтинбайкът е бавен и обиковено трътлест катър, докато фитнес-туър велосипедът е расов жребец! От друга страна бегачите са по-бързи на шосе от фитнес туър (съкр. ФТ) велосипедите. Обаче бегачът е конструиран така, че да се кара предимно без багажници, калници, с малък балон гуми и т.н. – всички го знаят от медиите, многобройните състезания и от личен опит.
Все пак явно байкърите и феновете на бегачите ще се опитват да спорят за фитнес-туър велосидите, КОИТО са ФАКТ, и се произвеждат от някои фирми у НАС!
2. Тук има заинтересовани лица, които ръсят мъдри наставления. Визирам представители на фирми (асемблаторски, търговски и т.н.) или пък такива, които «мислят» да отварят вело-сервиз. А който иска нека си придава важност, обаче тази ТЕМА Е МНОГО ПО-ВАЖНА от безсмислените нашенски ремарки!
3. Нека сега да се пренесем в България. Тук се вижда какво произвеждат, внасят и продават някои фирми или частни лица. Време е (понеже очевидно има недостатъци) да се каже какво може да се направи по-добре при фитнес велосипедите, но в БГ.
Някои фирми не правят ФТ-велосипеди, обаче техни фенове предлагат някои модели (които обаче много или малко се разминават с минималните изисквания за ФТ-велосипед). Нека да разгледаме:
1) http://www.crosscycle.com/ Моделът CROSSBOW (от серията Comfort bike), на CROSS е с 24 спици (за тези които се чудят), това очевидно е добре, но само за бегач-100%-шосейка.
2) http://www.crosscycle.com/ Моделът ARROW-gent700C (от серията Comfort bike) e изпълнен със загадки и недостатъци (аз имам достатъчно забележки), които обаче са отстраними.
3) Аналогичен на него (CROSSBOW) е Drag Blade (на пазара вече и с право кормило): http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=104. За него съм изказал своето мнениие, а и фирмата Драг правилно го е класифицирала, точно където му е мястото.
4) Drag Marathon Lux е (урбан-туър велосипедът). http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=147 Все пак, той донякъде се вмества в изискванията и е много по-близо (за разлика от Драг Блейд) по отношение изискванията за ФТ-велосипед. Но и тука трябва да се поработи, да се направят някои съществени промени.
5) Моделът Leader Helix - http://www.leader96.com/bikes/bikes-road.html. Той е доста нисък клас и изисква значителни подобрения, с които ще стане доста приличен ФТ-велосипед.
6) Моделът TERRA на СПРИНТ: http://www.sprintmaxcom.com/bikes.php?bikeid=50. Солиден велосипед, но имам забележки при броя на спиците, командите, кранксета и пр..
7) Моделът RACE LIGHT на СПРИНТ: http://www.sprintmaxcom.com/bikes.php?bikeid=48 има аналогични проблеми, като своя събрат – Terra.

****Всеки може да дава предложения, за да видим дали това, което правят в БГ, е онова което трябва, и това което очакват потребителите и феновете на ФТ-велосипеди! :D

*****По отношение на мерните единици – то е ясно, че трябва да направите справки (обикновено налягането се изписва отстрани на типа гума която поставяте): http://www.sengpielaudio.com/ConvPress.htm?
Последна промяна BG-Rider на Сря Авг 15, 2007 10:40 am, променена общо 3 пъти
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот NovemberCharlie » Сря Авг 15, 2007 10:29 am

Благодаря за инфото! Но ми липсва информация за XFR-туър велосипедите. Дали можеш да ми помогнеш? :)
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот zero » Сря Авг 15, 2007 10:38 am

NovemberCharlie написа:Благодаря за инфото! Но ми липсва информация за XFR-туър велосипедите. Дали можеш да ми помогнеш? :)

xfr-туър бях чел ,че някакъв си дърпал караваната с колелото + още дисаги по 30 кг 1-та!!! Ще може ли малко информация ,заинтересован съм.


едит: печеля гсм от кока-кола ! баси кефа :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Аватар
zero
 
Мнения: 376
Рейтинг: 1563
Регистриран на: Нед Юли 04, 2004 11:51 am
Местоположение: Bulgaria

ПредишнаСледваща

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта