Малко четете, затова се чудите и вярвате на който там ви казал нещо си. Ето, сего на Митко му давам задание да научи колко съчми има в главините на неговите CampyНеутронки за да не се излага, ако случайно някой попита
Изпадали ли сте в състояние на умиление, когато накой "луд" фен започне да ви уверява, че неговото алуминиево колело със Shimano 105 монтаж и капли с 32 спици тежи 7,5 кг /така му е казал този дето му го е продал/ и горещо ме съветва да вляза в "ИНТЕРНЕТ" ако не вярвам
Проблемът на LOOK KEO педалите са осите. Казвам проблем, защото моите се износиха на 30 000 км, което не съм сигурен дали е проблем защото това не са малко километри. KEO Carbon са с 2 лагера от вътрешната страна и един иглен лагер, който е интегриран в тялото на педала от външната страна. Та този иглен лагер създава най-често проблемите. Някои от ролчиците не се въртяха и съответно вместо да лагеруват те се търкат в оста като спомагат за по-бързото и износване. Като се износят в тази част осите, педалите вече си имат хубав луфт, пращят отчаяно и ако това не те дразни можеш да си ги караш поне още 30 000 км. Като ги наблъскаш с грес не пукат за известно време и след това пак запяват старата си песен.
Сега съм с новите KEO MAX Carbon - с по дебели оси, с по-големи лагери и от LOOK обещават по-дълъг живот. Вече съм засякъл километража - ще видим
Понеже знаят, че хората които се интересуват прекалено много от колоездене са безделници, в "ИНТЕРЕНТ" публикуват разни изследвания направени от други безделници, които си нямат друга работа, ами да вземат да изследват аеродинамиката на педалите. Е в крайна сметка се оказало, че Speed Play имат най добра аеродинамика и спестяват 2 Вата при скорост от 40 - 45 км/час, което при час каране прави 30 -40 секунди

Цитирам по памет цифрите, че ме мързи да търся точно източника, ама идеята я схващате. Може би това обяснява изборът на Канчелара
