ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Мнениеот did » Сря Юни 25, 2008 10:45 pm

жива и здрава!

все повече се убеждавам, че срещу глупостите не трябва да се мълчи.

щом, обаче, Ви кефи да си трая и да оставя в тази тема BG_rider да ви "информира", ще си мълча.

аз си чакам отговор на последния ми въпрос, без който цялата тема няма смисъл за мен.

поздрави!
Последна промяна did на Сря Юни 25, 2008 10:50 pm, променена общо 1 път
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот alex_ » Сря Юни 25, 2008 10:49 pm

did написа:
BG-Rider написа:Все пак аз не карам толкова бавно и “предимно в парка”, че да си купувам колело без възможности (т.е. без небходимите скорости).


понеже подхванах темата преди време, ама така и не получих отговор, сега, без грам заяждане, искам да питам:

ти, BG-райдъре, фитнес-туър експерте, с каква средна скорост караш на средни и дълги разстояния?

:popcorn:


И последно ... тъй като съм от Пловдив заповядай някой път на един "тур" посока Храбрино например и ще се върнем през Марково и ще разбереш защо си продадох MTB-то.
Шосейките не искам да ги коментирам, по простата причина че имат доста неудобства и райдъра ги е изброил.

PS: Наистина не мога да разбера с какво толкова ви дразни темата :confused:
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

Мнениеот did » Сря Юни 25, 2008 10:53 pm

alex_ написа:Наистина не мога да разбера с какво толкова ви дразни темата :confused:


ми... всъщност, въобще не ме дразнят шосейките, дажеги харесвам много, както харесвам и планинските колела. но това са различен тип велосипеди.

дразнят ме мераците на неинформирани хора да налагат мнение, че може с 15 кила колело да се поддържат скорости като със шосеика. щот пропагандираните от BG-rider колелета си тежат МИНИМУМ по 15-16 кила, а кой ми коментира венци и скорости...

ама... както и да е. кой съм аз, че да коментирам...
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот alex_ » Сря Юни 25, 2008 11:12 pm

did написа:
ми... всъщност, въобще не ме дразнят шосейките, дажеги харесвам много, както харесвам и планинските колела. но това са различен тип велосипеди.

дразнят ме мераците на неинформирани хора да налагат мнение, че може с 15 кила колело да се поддържат скорости като със шосеика. щот пропагандираните от BG-rider колелета си тежат МИНИМУМ по 15-16 кила, а кой ми коментира венци и скорости...

ама... както и да е. кой съм аз, че да коментирам...


Явно раздразнителните хора преобладават в този форум. Мисля че целите на тези велосипеди бяха ясно дефинирани - по-голям комфорт от шосейките и не толкова тромави , колкото MTB. Аз лично търся велосипед за по-дълги разходки , както и придвижване из града и не мога да разбера защо постоянно ми пробутват за тази цел евтини MTB от типа драг хакер със сликове :crap: .
А и никой не е твърдял, че може да се постигне скоростта на шосейка, най-малкото заради формата на кормилото.

Заповядай, коментирай - полезно е да се чуят различни мнения , както например ти какво би ни препоръчал на нас заблудените :popcorn: .

С уважение , Александър (представям се и се надявам да си спестим глупостите - male , more then 10 years after TEEN age )
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

Мнениеот bdz43r » Сря Юни 25, 2008 11:42 pm

alex_ написа:по-голям комфорт от шосейките и не толкова тромави , колкото MTB.
Да, по-тромави са от читаво XC/AM колело.
alex_ написа:евтини MTB от типа драг хакер със сликове :crap: .
Хакера трудно ще мине за какъвто и да е MTB.
Много повече се доближава до това, което аз разбрах, че се предполага да е ФТ.
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1222
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот PtD » Сря Юни 25, 2008 11:51 pm

Александре, защо просто не си купиш един от байковете, препоръчани от BG-Rider, и да отидеш да премерите с бате did кой е по-пъргав и кой е по-тромав, както и да се убедиш кой крив кой прав. :agree:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот alex_ » Чет Юни 26, 2008 8:29 am

PtD написа:Александре, защо просто не си купиш един от байковете, препоръчани от BG-Rider, и да отидеш да премерите с бате did кой е по-пъргав и кой е по-тромав, както и да се убедиш кой крив кой прав. :agree:


Отдавна съм надживял възрастта , в която имам нужда да си го меря.
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

Мнениеот Newone » Чет Юни 26, 2008 9:15 am

@alex А какви са критериите ти, по които преценяваш истинността на едно твърдение, изказано в интернет? Само по това дали ти харесва на тебе ли?
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот alex_ » Чет Юни 26, 2008 9:35 am

Newone написа:@alex А какви са критериите ти, по които преценяваш истинността на едно твърдение, изказано в интернет? Само по това дали ти харесва на тебе ли?

Кое те наведе на тези мисли ?
И тъй като сме започнали с риторичните въпроси - ти забеляза ли в тази тема дискусия, която да помогне за доказване/отричане на истиността на твърденията ?
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

Мнениеот did » Чет Юни 26, 2008 9:40 am

alex_ написа:
Newone написа:@alex А какви са критериите ти, по които преценяваш истинността на едно твърдение, изказано в интернет? Само по това дали ти харесва на тебе ли?

Кое те наведе на тези мисли ?
И тъй като сме започнали с риторичните въпроси - ти забеляза ли в тази тема дискусия, която да помогне за доказване/отричане на истиността на твърденията ?


истинска дискусия в тая тема не може да има, понеже няма въпроси с неизвестен отговор. Въпросите с неизвестен отговор са с какъв каданс и каква средна скорост кара BG_rider с любимите му ФТ-та. Като ми отговори точно, може и да се заформи дискусия.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bikerider » Чет Юни 26, 2008 10:13 am

alex_ написа:
Newone написа:@alex А какви са критериите ти, по които преценяваш истинността на едно твърдение, изказано в интернет? Само по това дали ти харесва на тебе ли?

Кое те наведе на тези мисли ?
И тъй като сме започнали с риторичните въпроси - ти забеляза ли в тази тема дискусия, която да помогне за доказване/отричане на истиността на твърденията ?


Аз забелязах :)

did написа:мераците на неинформирани хора да налагат мнение, че може с 15 кила колело да се поддържат скорости като със шосеика. щот пропагандираните от BG-rider колелета си тежат МИНИМУМ по 15-16 кила


Можеш ли да оспориш това?

Още нещо - не прочетох с каква средна скорост би желала да караш в нормални ситуации? Или си вярваш, че с 15 кила колело можеш да поддържаш висока скорост през цялото време?/

alex_ написа:...тромаво като MTB...

Разбирам, че изпитваш някакво отвращение от планинското колоездене, но то не помага особено за информираността ти.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот jivkonik » Чет Юни 26, 2008 10:14 am

Сестрата в САЩ иска да си купи градско колелце - мисля некъв ФТ дзвер да е!
Аз и препоръчвам това:
http://www.scottusa.com/us_en/product/75/675/sub_30
във вариянта му с 26" гуми?! Или може би да го вземе във варианта 700с гуми?!
Обаче като гледам геометриите - все височки ми се виждат за нейния ръст 164-5 см тези рамки. НО пък за градско и шосе високата рамка дали е такъв проблем?
Мнения на разбиращите ФТ темата моля! Критериите са - тегло (тук 11.4 кг ми се чинат добре) и лекота за въртене (тънките гуми в случая също ми фащат окото)
Благодаря!
Последна промяна jivkonik на Чет Юни 26, 2008 11:09 am, променена общо 1 път
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Newone » Чет Юни 26, 2008 10:37 am

@alex, did и bikerider ти отговориха достатъчно изчерпателно така, че няма смисъл да повтарям с други думи техните отговори.

@jivkonik Това е много хубав избор за градско каране, но аз все пак бих рпепоръчал нещо с предно окачване/поне 80-100мм/. За нейния ръст като, че ли е по-добре с 26 инчови колела. :agree:
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот SOG » Чет Юни 26, 2008 11:20 am

А съществува ли такова животно като ФТ колело със скъпи и леки компоненти тежащо към 8-9кг да речем или е задължително ФТ колелата да се направени с евтини тежки части.След като целта им е да не са тромави защо са толкова тежки.В този вид,в който до сега се показват в тази тема не ме впечатляват с нищо,нека някой покаже едно скъпо ФТ колело от порядъка на 1500 гр. рамката,части XTR,Dura Ace,9 скорости отзад и скупи курбели.В повечето си разновидности велосипедите имат топ модели,тези ФТ-та да не са само за социално слаби.
SOG
 
Мнения: 130
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 11:24 am
Местоположение: София

Мнениеот alex_ » Чет Юни 26, 2008 11:31 am

http://bikes.jump-gate.com/bicycles_types/trekking.html

In summary:

The trekking / touring bicycle is pretty much a reinforced version of the street bicycle type. The main differences are:

* the use of ATB grade brakes (V-brakes)
* stronger wheels with more spokes
* lower gear ratios and more speeds
* Some times a reinforced frame tubing structure

Доколкото разбрах спора се върти около тази дефиниция ... и аз още не мога разбера какво ясно са казали did и bikerider ... :dunno: И моля не ме вкарвайте в групата на мразещите МТБ , просто това се оказа, че не е моя тип велосипед.
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

Мнениеот jivkonik » Чет Юни 26, 2008 11:39 am

SOG написа:А съществува ли такова животно като ФТ колело със скъпи и леки компоненти тежащо към 8-9кг да речем или е задължително ФТ колелата да се направени с евтини тежки части.След като целта им е да не са тромави защо са толкова тежки.В този вид,в който до сега се показват в тази тема не ме впечатляват с нищо,нека някой покаже едно скъпо ФТ колело от порядъка на 1500 гр. рамката,части XTR,Dura Ace,9 скорости отзад и скупи курбели.В повечето си разновидности велосипедите имат топ модели,тези ФТ-та да не са само за социално слаби.

Според мен това-което съм дал в моя линк ако му се вземат само рамката и вилката би могло да се ъпргрейдне до нещо 8-9 килограмово с подходящ монтаж.... :dunno:
Но на цена на добра шосейка ще дойде... предполагам....
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот SOG » Чет Юни 26, 2008 11:59 am

Тия Sub-ове от преди доста време съм им обърнал внимание,наистина за парите си са добри градски колела със сликови гуми,но рамките им не са много леки.Затова си взех рамка Team Issue,която ще използвам за будещото си леко градско колело.8кг са си напълно постижими с рамка Sub,но крайната цената няма да е по вкуса на повечето ФТ фенове.
SOG
 
Мнения: 130
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 11:24 am
Местоположение: София

Мнениеот SOG » Чет Юни 26, 2008 12:17 pm

Иначе по темата за МТБ колело със сликови гуми ето какво се получи от Scott Scale с твърда вилка и сликове.Не олекна много но си върви доволно леко по асфалт.

Изображение
SOG
 
Мнения: 130
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 11:24 am
Местоположение: София

Мнениеот BG-Rider » Чет Юни 26, 2008 2:11 pm

Did: Цялата по-горна сметка беше за да ти покажа, че ако не търсиш скорости над 45-50 км/ч, препоръчваните от теб големи плочи са безсмислени, даже вредни. Да караш на тежка предавка, въртейки педалите бавно, с прилагане на сила, е най-сигурния начин да си съсипеш коленете бързо и необратимо. Това явно не го знаеш, но не е лошо да го имаш предвид в бъдеще.
Did: “спри се бе, човек. толкова си смешен, че чак да му се приреве на човек.
карай си ги тия колелета от по 20 кила с 48 зъба и бъди щастлив, ама не се опитвай да убедиш някого тук, че това е някакъв специфичен стил в колоезденето или че има смисъл.”
Did: “Все повече се убаждавам, че срещу глупостите не трябва да се мълчи. щом, обаче, Ви кефи да си трая и да оставя в тази тема BG_rider да ви "информира", ще си мълча. аз си чакам отговор на последния ми въпрос, без който цялата тема няма смисъл за мен.”
Did: “дразнят ме мераците на неинформирани хора да налагат мнение, че може с 15 кила колело да се поддържат скорости като със шосеика. щот пропагандираните от BG-rider колелета си тежат МИНИМУМ по 15-16 кила, а кой ми коментира венци и скорости... ама... както и да е. кой съм аз, че да коментирам... “
Did: “Въпросите с неизвестен отговор са с какъв каданс и каква средна скорост кара BG_rider с любимите му ФТ-та.”
Bg-Rider (Сря Дек 12, 2007 8:16 pm): “Чудя му се (на Did) своя каданс как го измерва и за какакъв УЙ, му трябва!”


И така Дид понеже много приказки казваш, много неща коментираш, за голям корифей се вземаш поради сервилността на хората в този сайт (раболепни и лицемерно сервилни). Комунистическите 100 % съгласия (“ЗА” – МТБ И ПРОТИВ ВСИЧКО ОСТАНАЛО) няма кого да баламосвате!
Факт №1 Навсякъде твърдите Вие от МТБ (начело с Дид), че задвижване 4811 било някакъв пълен майтап, вместо това “препоръчвате” на читателите на този сайт да си купуват колела с 4214 (за да си пазят коленцата, да си мерят каданса или нещо друго – ПИТАЙТЕ СТОЯН)???? Пък аз съм бил писал “ГЛУПОСТИ”!? Кого лъжете тука, и защо се опитвате да заблуждавате хората за ФТ-велосипедите, които си имат своите предимства пред МТБ и пред шосейките при определени терени и условия на каране.
Факт №2 Никой не си купува бегач за да му монтира преден и заден багажник – ей така да е по-лекичко колелото. Затова аз препоръчвам ФТ с по-здрава, с по-различна геометрия и конструкция, по-обородвуна за монтаж на допълнителни аксесоари рамка, която е и по-тежка.
Факт №3 ти Дид твърдиш, че тези ФТ-колела са по 20 кила, но не са (напр. Scot Sporster P4): http://www.scott-bg.com/scott2008/index ... PRODUCT=81.
Факт №4. На 15 километра каране (аз с 4811 ФТ, а ти Дид 4214 с МТБ) по лек наклон с багаж и пълно оборудване(за което вкупом ми се подигравате от МТБ) – тебе Дид няма да те видя (зад гърба ми) след 800 метра! Нямаш никакъв шанс и не желая да коментирам това повече.
Факт №5. Скоростта на каране зависи от карача и тя не е основание да си купуваме скапани колела с 4214 задвижване, каквито всички тука сте си накупили. И се питате след всеки мой пост – хммм ми що дадох толкоз пари, като има по евтини, гъвкави и ефективни решения.
Факт №6. Карам всеки ден 4 години наред и нямам проблемите в колената и т.н., за които ти Дид толкоз много приказваш. Кадансът обаче има едно друго значение (не само здравословно), което едва ли знаеш (питах хора с повече опит и знания от тебе)!
Факт №7. Колело със знания, безпринципна арогантност, нетолерантност и язвителност на всяка крачка не се кара. Нужен е мерак, добро настроение и свобода в личните решения (щом са ефикасни за отделния карач).
Факт №8. Смисълът на темата не е провеждане на анкети от типа какво е каданс, каква е максималната(средната и т.н.) скорост с която карате и пр. Тук става дума за велосипеди, които нарочно се опитвате да оплювате и не бих се очудил ако някой вземе да пита с какъв цвят да са боядисани тези ФТ, колела, защото в МТБ боите са съвсем други. Или пък какъв е %-та на полимерите, щото са “много яки, еластични, леки и не гният”, както е при МТБ. Защото ако не е МТБ за какво тогава приказваме толкова, нали ако не караш МТБ, “етиката” изисква веднага да се гаврим, да се надсмиваме, да оплюваме ДРУГИТЕ ВИДОВЕ КОЛЕЛА.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ. Въпреки всичко не смятам да приема подигравките и негативизмът Ви, който издава тотално стадионно пристрастие и духовно безсилие. Всички знаят, че си пишете едни на други (познати и роднини) по 2000 точки “КОМПЮТЪРЕН РЕЙТИНГ”. Вас хора извън сервилното Ви обкръжение не ви оценяват.
НЯМА КАК ДА МЕ УБЕДИТЕ (ЧАСТ ОТ НЕПРИМИРИМИТЕ МТБ-ФЕНОВЕ) ЧЕ 4811 Е ПО-ЗЛЕ ОТ 4214 ЗАЩОТО АЗ СЪМ КАРАЛ И ЕДНОТО И ДРУГОТО И ИМАМ ЯСНА ПРЕДСТАВА!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Newone » Чет Юни 26, 2008 2:29 pm

Или аз съм се объркал или съотношение 42/14 на маунтън байк :dunno: .....BG-Rider посочи ми поне един...Ако не се лъжа най-популярната комбинация за предни плочи е 22-32-44,а за задни венци - 11-34, 11-32, 12-32...

Освен, ако ти не искаш да караш на най-висока предавка, а опонента ти на някоя друга...
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот BG-Rider » Чет Юни 26, 2008 2:54 pm

Newone написа:Или аз съм се объркал или съотношение 42/14 на маунтън байк :dunno: .....BG-Rider посочи ми поне един...Ако не се лъжа най-популярната комбинация за предни плочи е 22-32-44,а за задни венци - 11-34, 11-32, 12-32...

Освен, ако ти не искаш да караш на най-висока предавка, а опонента ти на някоя друга...


Не си се объркал (като ти гледам аватара нормално е да пишеш така), просто не се интерсуваш и не четеш какви МТБ се правят в България:

http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=174
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=200
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=175
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=178
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=179

Както се вижда много сериозно разпространена е глупостта 42х14 или 42х11.
Понеже ти сервилно недовиждаш и се правиш на интересен, погледни отново към факт4. Там пише, че аз карам с 48х11, а Дид кара с 42х14 (както всички убеждава господин Дид) дори и с МТБ – няма шанс!
Защото аз за ФТ препоръчва курбел с три плочи най-голямата с може и да е с 50 зъба (ще я въртя без проблеми да не ми бере грижа за колената).
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот bikerider » Чет Юни 26, 2008 3:02 pm

@BG-Rider: Започваш да пускаш откровено вредни постове. Ако обичаш недей да даваш съвети на база твоя каданс и твоите колене, за да не пострада някой след години яко въртене на 48 зъба. Този форум не се върти около твоето каране и твоите способности, които както вече разбрахме са феноменални.

Ако не разбираш какво е каданс и какво значение има за сърце, колене, etc. по-добре преброй и себе си, Ходжа ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот BG-Rider » Чет Юни 26, 2008 3:25 pm

bikerider написа:@BG-Rider: Започваш да пускаш откровено вредни постове. Ако обичаш недей да даваш съвети на база твоя каданс и твоите колене, за да не пострада някой след години яко въртене на 48 зъба. Този форум не се върти около твоето каране и твоите способности, които както вече разбрахме са феноменални.

Ако не разбираш какво е каданс и какво значение има за сърце, колене, etc. по-добре преброй и себе си, Ходжа ;)


Ти си този който нищо не разбира(или се прави, че не разбира). Не ми говори за физиология, биохимия, метаболизъм и т.н. че баш там хич те няма!!! Пък за каданса не бъди самоуверен - на кетай повечето велокомпютри над 50 лева го мерят без проблем. Но пак казвам никой няма да пострада, просто УМИШЛЕНО НАБУТВАТЕ ХОРАТА защото вече сте Си закупили безсмислената глупост 42х14(11) и край!
Както много добре знаеш (но нарочно пускаш кьорфишеци) тук се говори именно за колела с възможности, каквито имат ФТ-велосипедите. Така че спести си поученията за ВРЕДНОСТ! Защото аз пък твърдя, че тука яко заблуждавате хората и откровено лъжете за задвижването на велосипеда ползвайки привиден и очевидно фиктивен здравословен предтекст!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Alpina » Чет Юни 26, 2008 3:28 pm

Toва вече е фанатизъм!!!
А защо не отговори за каските?
Защото до сега почти не съм видял описан от теб велосипед и велосипедист с каска на него?
Тежки са, макар че се носи 1/4 тон глупости с колелото?

Та
Последна промяна Alpina на Чет Юни 26, 2008 3:30 pm, променена общо 1 път
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот BG-Rider » Чет Юни 26, 2008 3:29 pm

Alpina написа:Toва вече е фанатизъм!!!
А защо не отговори за каските, защото до сега почти не съм видял описан от теб велосипед и велосипедист с каска на него, макар че носи 1/4 тон глупости с колелото си.

Ми защото ще ме питаш колко дупки и откъде да се пробият на седалката, че по лесно да се пърди при зорно каране по баири. :)
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Alpina » Чет Юни 26, 2008 3:35 pm

Поредния смислен и поучителен отговор.
А не се ли виждаш колко добре се описа в обръщението си към bikerider в предишния ти пост.

Един познат ме беше питал "защо никой не ме разбира"
- Може би защото има причина и тя едва ли е в другите :agree:
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот did » Чет Юни 26, 2008 4:05 pm

BG-Rider написа:блаблабла


ей ти едно ФТ-четиво:

http://www.63xc.com/joshc/kneepain.htm

аз продължавам, за да може да има каквато и да е дискусия, да чакам конкретни числа: средна скорост и каданс на един типичен ФИТНЕС-ТУъР карач с един типичен ФИТНЕС-ТУъР велосипед.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bikerider » Чет Юни 26, 2008 5:02 pm

BG-Rider написа:Но пак казвам никой няма да пострада, просто УМИШЛЕНО НАБУТВАТЕ ХОРАТА защото вече сте Си закупили безсмислената глупост 42х14(11) и край!


Изображение

BG-Rider написа:Както много добре знаеш (но нарочно пускаш кьорфишеци) тук се говори именно за колела с възможности, каквито имат ФТ-велосипедите.

Какви кьорфишеци имаш предвид? Например това, че начинаещ да скочи директно на колело с top gear 48x11 е потенциално опасно за коленете му? За какво му е на начинаещ 48x11? Чакам обяснение...

BG-Rider написа:Така че спести си поученията за ВРЕДНОСТ! Защото аз пък твърдя, че тука яко заблуждавате хората и откровено лъжете за задвижването на велосипеда ползвайки привиден и очевидно фиктивен здравословен предтекст!

Какво точно лъжа, че не разбрах?
Вредността идва от феноменалната ти самоувереност да си мислиш, че щом ти нямаш проблем, то никой начинаещ няма да има проблеми.

@did: не вярвам да получиш конкретни числа...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Alpina » Чет Юни 26, 2008 5:07 pm

Напротив, ще получи ;)
Но те са базирани същото, на което е и всичко в тази тема - неговия възглед.
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот BG-Rider » Чет Юни 26, 2008 5:09 pm

bikerider написа:
BG-Rider написа:Но пак казвам никой няма да пострада, просто УМИШЛЕНО НАБУТВАТЕ ХОРАТА защото вече сте Си закупили безсмислената глупост 42х14(11) и край!


Изображение

BG-Rider написа:Както много добре знаеш (но нарочно пускаш кьорфишеци) тук се говори именно за колела с възможности, каквито имат ФТ-велосипедите.

Какви кьорфишеци имаш предвид? Например това, че начинаещ да скочи директно на колело с top gear 48x11 е потенциално опасно за коленете му? За какво му е на начинаещ 48x11? Чакам обяснение...

BG-Rider написа:Така че спести си поученията за ВРЕДНОСТ! Защото аз пък твърдя, че тука яко заблуждавате хората и откровено лъжете за задвижването на велосипеда ползвайки привиден и очевидно фиктивен здравословен предтекст!

Какво точно лъжа, че не разбрах?
Вредността идва от феноменалната ти самоувереност да си мислиш, че щом ти нямаш проблем, то никой начинаещ няма да има проблеми.

@did: не вярвам да получиш конкретни числа...

Добре знаеш, че предавките се превключват - тоест начинаещият ще подбере онази комбинация, с която се натоварва най-малко. Пък после ще кара на по-висока предевка. Но аз за съвсем друго говоря (и затова не увъртай). Добре знаеш, че това 48х11 е препоръчително (поне за начинаещи) при леки и по-големи наклони и по равно за по-здрави карачи.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта