ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Мнениеот mitakaman » Сря Авг 15, 2007 10:53 am

BG-Rider не че нещо, ама кой го интересува, че точно на теб не ти харесва кое, как е направено ?

zero честито :beer:
NC ъъъ хфр-туър велосипедите са много по яки, ако бг-райдър ти го обясни те издържат тегло до цели 238 кг, имат хладилна чанта, серво управление, къси и дълги фарове, за да виждаш по-добре ако дробиш през нощта,курбелите имат специални малки кошнички за пренасянето на дреболий и най, най важното имат не по 36 спици( както беше казано вече 100 пъти) а цели 39, като 3те допълнителни са съответно златна,сребърна и бронзова.
Аватар
mitakaman
 
Мнения: 496
Рейтинг: 1977
Регистриран на: Пон Май 29, 2006 8:55 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот BG-Rider » Сря Авг 15, 2007 11:02 am

Mitakaman - нали си падаш по тухлите в мазето? Тогава се насочи към WEB-форумите за зидаро-мазачи! :rofl:
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот mitakaman » Сря Авг 15, 2007 11:05 am

BG-Rider написа:Mitakaman - нали си падаш по тухлите в мазето? Тогава се насочи към WEB-форумите за зидаро-мазачи! :rofl:


:popcorn:
Искам да те питам знаеш ли разликата между колоездене и фитнес ?
Аватар
mitakaman
 
Мнения: 496
Рейтинг: 1977
Регистриран на: Пон Май 29, 2006 8:55 pm
Местоположение: Варна

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот BG-Rider » Сря Авг 15, 2007 11:40 am

Погледнете стр.2 (долу), всички които искате да напавите съпоставки, преценки, предложения и пр. за състоянието на ФТ-велосипедите в БГ. :)
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот TOYAGA » Сря Авг 15, 2007 11:55 am

BG-Rider, непременно трябва да се запознаеш с този човек. Не пропускай шанса на своя живот!
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот NovemberCharlie » Сря Авг 15, 2007 11:56 am

BG-Rider написа:Погледнете стр.2 (долу), всички които искате да напавите съпоставки, преценки, предложения и пр. за състоянието на ФТ-велосипедите в БГ. :)
Поледнах. Пише:
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov
:D
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот BG-Rider » Сря Авг 15, 2007 1:02 pm

От стр. 2 (долу - post на BG-rider) се вижда, че "изборът", при ФТ-велосипедите е незначителен (вкл. Scott и Peugeot). Все пак ТУК става дума за това какво няма като качество на БГ пазара, и съответно, как може да се адаптират наличните у НАС велосипеди (според мен 3-4 модела, по "5-6" бройки на производител) до ФТ-вариант.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот BG-Rider » Сря Авг 15, 2007 1:05 pm

Sto100jan-е, интересно ми е този Спринт в границите на колко атмосфери (PSI) го караш?
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот TOYAGA » Сря Авг 15, 2007 1:48 pm

BG-Rider написа:... маунтинбайкът е бавен и обиковено трътлест катър, докато фитнес-туър велосипедът е расов жребец!


:D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот BG-Rider » Сря Авг 15, 2007 2:32 pm

КРАТКО ОБОБЩЕНИЕ
Какво да се изисква при избор на фитнес-туър велосипед [без значение дали е на български (масов или касов) производител, или пък внесен от българин (която и да е марка), сглобяван от българин или пък препродаван от нашенец – няма лошо]:

1) Кормилото да позволява лесен и удобен монтаж на огледала за контрол на пътя зад велосипедиста (тоест осморки, извити кормила и всякакви причудливи форми да не се допускат).
2) Рамката [здрава (Alu 7005), надеждна, ако може с по-ярък цвят] да е пригодна (да има нужните отвори) за монтаж на багажник. Освен това алуминиевата рамка не кородира. Тя е относително по-здрава, а и по-евтина. За предпочитане е челната тръба да е с по-голям диаметър за да се монтира по-качествена вилка.
3) Средните венци трябва да са задължително Triple Crank Set, с минимум 48-38-28 зъба, а най-добре 52-42-30 (например: http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cyc ... 7179226329).
Когато плочите на кранксета са три, спускането по умерен (неголям) наклон е с по-висока скорост. Тоест няма да въртите на празен ход и да се ускорявате единствено от тоталната маса /човек, колело, багаж/, както е при плочата с 42 зъба (42-32-22) и 7 задни зъбчатки.
Понеже (за разлика от бегача), тук се пренася и товар, плочите трябва да са три за да се преодоляват с по-малко усилия по-стръмните наклоните при продължителни изкачвания.
4) Задните венци да са осем. 24-speed, много добре се справят при спускане по неголеми наклони за разлика от 21-speed.
5) Шините трябва да са качествени и за 36 спици. Ако броят на спиците е по-малко не купувайте велосипеда! Все пак се пренася багаж, товари, кара се по пресечени местности, колоездачът може да увеличи теглото си след време и пр..
6) Прилична амортисорна вилка (кара се и по пресечени местности), но който много държи може да кара и с твърда вилка.
7) Надеждни главини, които да понесат тежест, дълги растояния и сътресения при каране по пресечен терен.
:) :)
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот NovemberCharlie » Сря Авг 15, 2007 2:40 pm

Едно си баба знае, едно си баба бае. :)
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот TOYAGA » Сря Авг 15, 2007 2:49 pm

BG-Rider написа:КРАТКО ОБОБЩЕНИЕ


Кога да чакаме ПЪЛНОТО ОБОБЩЕНИЕ? :)
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот shepo » Сря Авг 15, 2007 3:02 pm

:popcorn:
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Мнениеот sto100jan » Сря Авг 15, 2007 3:28 pm

Карам отзад на 3,5 атм , отпред на 3 . Мисля че е достатъчно . По въпроса за вилките - в интернет повечето туринг байкове са пълни твърдаци , явно за да може да се товарят и на предното колело . Аз съм със семпло синтурче , но върши работа по шосе , и по черен път . Прав си за предните венци - 42 зъба са си малко , и над 35 км/ч въртенето е безпредметно . Тука родните производители има какво да добавят . :agree:
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот Мъро » Сря Авг 15, 2007 3:56 pm

Тук родните производители нямат какво да добавят, защото още като си взимаш байка можеш да им кажеш да ти сложат еди-какви-си плочи. Точно поради личните предпочитания на всеки я има тази опция като си купуваш колело. Никой няма да държи отделни модели велосипеди заради съвпадащите изисквания на 10 човека.
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
Мъро
 
Мнения: 1259
Рейтинг: 1635
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 1:07 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот rarekin » Сря Авг 15, 2007 5:24 pm

Кога ли ще стигнем до истината за постовете на BG-Rider?

:popcorn:

@Мъро

Зелените пантофки на Пепе кефят. Ма що не е само една? Нали, все пак, другата е у screamboy? :D
rarekin
 
Мнения: 1589
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 1:25 am
Местоположение: Германия

Мнениеот mitakaman » Сря Авг 15, 2007 5:25 pm

sto100jan написа: Прав си за предните венци - 42 зъба са си малко , и над 35 км/ч въртенето е безпредметно

я пак... ?
BG-Rider написа:...
ае след толкова кратки, дълги и нетолкова кратки обяснения така и не чух тези фитнес велосипеди имат ли спирачки и ако имат спирачки те хромени ли са, пластмасови, от масло, имат ли дупки за монтаж на багажник и други "важни" подробности.
Имам и още няколко въпроса :
1) Ако си сложа плоча с 80 зъба колко товар и по какъв наклон трябва да карам,за да мога да завъртя ?
2) Освен фитнес велосипеди с багажник и 36 "хромени" спици, има ли някакви други видове със скрипец или щанга и ако има, те имат ли хубава амортисьорна вилка ?
3) Има ли специални главини с възможност за монтаж на багажник ?
4) Има ли някакви по-"яки" огледала с чистачки,за да се почистват сами и разбира се има ли фитнес туър рамки, който пръскат вода за чистачките, защото иначе мн гадно се чува като стържат... ?
5) Най-важният ми въпрос: Кога ще спреш да занимаваш хората с глупости ?
:popcorn:
Аватар
mitakaman
 
Мнения: 496
Рейтинг: 1977
Регистриран на: Пон Май 29, 2006 8:55 pm
Местоположение: Варна

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот BG-Rider » Сря Авг 15, 2007 6:04 pm

Като заключение следва да се направи малка класация (с нужните корекции) на някои модели родни велосипеди, защото проблемите са принципни, а не лични предпочитания.
Радвам се, че много хора (визирам гостите) успяха да прочетат и да разберат каква е темата, и какво трябва да се има предвид при избор на ФТ-велосипед.
Очевидно са засегнати доста интереси. Предполагам поне 20-30 % тук са поставени фирмени лица.
Разбира се по същество не видях нещо критично (освен 5-7 годишна детска заядливост). Нямаше и нещо строго професионално или пък любопитно (по темата, която е трън в очите на поставените лица) представено от резидентите на този форум.
Категорично язвителните приказки не са признак на компетентност, камо ли на добро възпитание и интелект.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Grash » Сря Авг 15, 2007 7:09 pm

mitakaman написа:...2) Освен фитнес велосипеди с багажник и 36 "хромени" спици, има ли някакви други видове със скрипец или щанга и ако има, те имат ли хубава амортисьорна вилка ?...

Интересно ми е, дали се предлагат тУъР фелосопети със лебедка, и ако да, то каква товароносимост ще има тя? :popcorn:
BG-Rider написа:...Предполагам поне 20-30 % тук са поставени фирмени лица...

:rofl: :rofl: :rofl: разкри ни, сега трябва да те убием...
Изображение
Аватар
Grash
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 9:49 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот Sp3c7r3 » Сря Авг 15, 2007 8:07 pm

BG-Rider написа:Категорично язвителните приказки не са признак ... интелект.


Бе то друго не е признак на интелект, ама айде. :bigeyes: :agree:
Изображение
Аватар
Sp3c7r3
 
Мнения: 906
Рейтинг: 1695
Регистриран на: Нед Юли 09, 2006 5:42 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот BG-Rider » Сря Авг 15, 2007 8:13 pm

Grash :rofl:, ти поне си по-голям, така че остави майтапите ами вземи да отговориш за твоята слабост Драг Блейд!
1) Интересува ме до какъв балон гуми му слагаш (като диапазон) и при какви атмосфери ги помпаш?
2) Понеже виждам, че караш по 100-200 km, сигурно си спуквал гума, как е при бегачите (конкретно при Блейда защото имаш опит), с какво помпа помпиш?
Имам познат, който е фен по твоята тема и ЗАБЕЛЕЖИ - купи си на старо 4 бегача (Пежо и др. марки). Все пак поразприказвахме се с него как е при спукване на гума, видях каква помпа ползва, но ми е интересно и твоето мнение.
Искам да кажа, че не съм ВРАГ на бегачите просто това е колелце за каране - кеф-роуд :D .
Прочетох, че не си фен на карането по пресечени местности, но "хубаво" се изказваш за ФТ-велосипедите. Ако искаш може и лека картечница да им монтираш :rofl: :D ! Знае ли човек, ако ти излезе диво прасе насреща :rofl:
Както и да е нека да има майтапи и изказвания през къра.
Последна промяна BG-Rider на Сря Авг 15, 2007 8:52 pm, променена общо 2 пъти
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Editor » Сря Авг 15, 2007 8:31 pm

BG-Rider написа:Grash :rofl:, ти поне си по-голям, така че остави майтапите ами вземи да отговориш за твоята слабост Драг Блейд!
1) Интересува ме до какъв балон гуми му слагаш (като диапазон) и при какви атмосфери ги помпаш?
2) Понеже виждам, че караш по 100-200 km, сигурно си спуквал гума, как е при бегачите (конкретно при Блейда защото имаш опит), с какво помпа помпиш?
Имам познат, който е фен по твоята тема и ЗАБЕЛЕЖИ - купи си на старо 4 бегача (Пежо и др. марки). Все пак поразприказвахме се с него как е при спукване на гума, видях каква помпа ползва, но ми е интересно и твоето мнение.
Искам да кажа, че не съм ВРАГ на бегачите просто това е колелце за каране - кеф-роуд :D .

Дървен философ :popcorn: :D
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот shepo » Сря Авг 15, 2007 8:57 pm

"какво трябва да се има предвид при избор на ФТ-велосипед"
@bg-rider
не разбра ли че почти никой тук не се интересува от подобен тип велосипеди? как тогава очакваш нашите производители да наблегнат на този тип колела? заради 1 или 2-ма като теб ли? и нищо лично естествено :)
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Мнениеот klmn » Сря Авг 15, 2007 8:59 pm

sto100jan написа:
Прав си за предните венци - 42 зъба са си малко , и над 35 км/ч въртенето е безпредметно
44 към 11 е достатъчно.Вдигал съм 74 км/ч по нанадолен хасвалт.С МТБ 26" капли.
"пришалец"
Аватар
klmn
 
Мнения: 1603
Рейтинг: 1692
Регистриран на: Пет Мар 25, 2005 8:13 am
Местоположение: Sofia/Bulgaria

Мнениеот Grash » Сря Авг 15, 2007 9:21 pm

700x23, 8 атм, Zefal.
DragBlade не ми е слабост, просто с толкова пари разполагах. За слабост може да ми считаш подписа.
Изображение
Аватар
Grash
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 9:49 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот BG-Rider » Сря Авг 15, 2007 10:04 pm

***klmn ----"Вдигал съм 74 км/ч по нанадолен хасвалт.С МТБ 26" капли."----

:bowdown: Тук се има предвид лек(малък ъгъл) наклон с дължина 4-5 km (аз съм карал 7 km по такова полегато трасе), тогава байкът (дори и на 44 зъба) просто не върши добра работа. Виж ФТ-велосипедите, и особено бегачите (с малко сцепление) "гребат" т.е. ускоряват и то с голям ресурс, стига да имаш сили!

***Явно Господин - klmn, има предвид спускане (не колоездене) по някакъв стръмен асфалтиран наклон.
***По отношение на скоростта Grash най-добре знае колко е средната скорост по леко наклонен асфалтиран терен, понеже Блейда има добри зъбци и при такива условия, категорично е най-добър.
Последна промяна BG-Rider на Сря Авг 15, 2007 10:25 pm, променена общо 2 пъти
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот mitakaman » Сря Авг 15, 2007 10:09 pm

И да питам какъв е смисъла в градски условия да дигаш повече от 60-70 км, а за пресечен терен също не виждам особен смисал от такива скорости, дето трудно се вдигат с лека кола по гаден черен път...
П.П. Чакам дългото обощение и искам да ми изясниш въпроса със спирачките...
:popcorn:
Аватар
mitakaman
 
Мнения: 496
Рейтинг: 1977
Регистриран на: Пон Май 29, 2006 8:55 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот klmn » Чет Авг 16, 2007 4:44 am

***Явно Господин - klmn, има предвид спускане (не колоездене) по някакъв стръмен асфалтиран наклон.
Говоря за една отсечка от Бонсови поляни-Горна баня по асфалта,която въобще не е толкова стръмна,че да не се върти нагоре,както и надолу.Имам предвид ,че с 44/11 колелото "зацепва" и при тая скорост,само трябва да въртиш по- бързо :D
"пришалец"
Аватар
klmn
 
Мнения: 1603
Рейтинг: 1692
Регистриран на: Пет Мар 25, 2005 8:13 am
Местоположение: Sofia/Bulgaria

Мнениеот sto100jan » Чет Авг 16, 2007 7:43 am

Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Авг 16, 2007 8:31 am

klmn написа:
sto100jan написа:
Прав си за предните венци - 42 зъба са си малко , и над 35 км/ч въртенето е безпредметно
44 към 11 е достатъчно.Вдигал съм 74 км/ч по нанадолен хасвалт.С МТБ 26" капли.
Лъжеш! Мтб-то е катър. Катърите не вдигат 74км/ч. :rofl:
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

ПредишнаСледваща

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта