ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Мнениеот bikerider » Чет Юни 26, 2008 5:20 pm

BG-Rider написа:Добре знаеш, че това 48х11 е препоръчително (поне за начинаещи) при леки и по-големи наклони и по равно за по-здрави карачи.


Не, не знаех. Кой го препоръчва? Цитати/линкове? Източници? Числа? Цифри?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот BG-Rider » Чет Юни 26, 2008 5:22 pm

Учудващо жалко е, че фирмите Драг, Лидер, Крос и т.н. вкупом правят колела само за начинаещи! Бреййййй то голяма УПОРИТОСТ, ГОЛЯМА ГРИЖА И ГОЛЯМА ПРОСТОТИЯ ДА СЕ ОПРАВДАВАШ САМО С ТОВА:
ПРАВИМ КОЛЕЛА ЕДИНСТВЕНО И САМО ЗА НАЧИНАЕЩИ!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот sto100jan » Чет Юни 26, 2008 6:44 pm

did написа:
BG-Rider написа:блаблабла


ей ти едно ФТ-четиво:

http://www.63xc.com/joshc/kneepain.htm

аз продължавам, за да може да има каквато и да е дискусия, да чакам конкретни числа: средна скорост и каданс на един типичен ФИТНЕС-ТУъР карач с един типичен ФИТНЕС-ТУъР велосипед.


Аз , лично , карам със средна скорост около 15 км/ч , и каданс рядко над 70 . Знам за ,,нормата" 90-110 , но на дърт дебел пушач като мен това не ми пасва . Но , на дълги преходи не е имало случаи някой да ме чака ( досега) . Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . Но ! и не искам пак да влизам в безплодни дискусии .
Защо карам 28 цолово колело . Защото ми е по-удобно в буквалния смисъл . Ако има 29 цолово , както четох тук , ще си купя такова . Тежко било - тежко е - 17кг , но аз съм над 110кг , винаги в дисагите нося поне по 5 кила боклуци( и аз не знам защо) , та 5-10 кила отгоре не ме бъркат , аз не съм състезател , и карам за кеф .
МТБ е идеален за М , тоест за планина . Идеален е и за градско каране . Но , поне на мен , ми се появява болка в кръста , когато го карам на шосе .
Дид , поне ние дъртите да не се впускаме в тия интелектуални пишкомерения - момчето това си харесва , в тая тема си го пуска - нека си пише каквото си иска . Аз , лично нито веднъж не съм поглеждал в темата за даунхил - честно!
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот BG-Rider » Чет Юни 26, 2008 8:39 pm

Стояне ти си карач на дълги разстояния, други са карачи на средни, трети на къси разстояния, едни карат с Vcp=25, други с Vcp=35. Каданса е според карача едни въртят яко над 100 други около 90 трети под 80. Но темата тука е относно ФТ-колелото. И по-точно лошо ли ще е да има ФТ-колела (или сити колела като твоето) но с повечко възможности в задвижването?
Аз не знам някой (говоря по принцип, нямам предвид никой тук) ако му предложат кон, да каже, а не искам магаре и пак магаре.
Важно е и то много важно да има ИЗБОР! Тогава всеки ще ке спре на това което му подхожда.
Аз също се кефя на по-тежките, но по-яки колелца! Хич не ми пука от 16 кг. колело + 6-10 кг багажец.
Аз за разлика от тебе пък като си направя прехода - копая, поливам (с кофи няма помпи) по 2-3 часа - няма тука лаф-моабети. Това е особен вид Нашенски биатлон - от колелото в градината (няма начин)!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Newone » Чет Юни 26, 2008 8:42 pm

BG-Rider написа:...Не си се объркал (като ти гледам аватара нормално е да пишеш така), просто не се интерсуваш и не четеш какви МТБ се правят в България:

http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=174
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=200
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=175
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=178
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=179

Както се вижда много сериозно разпространена е глупостта 42х14 или 42х11.
Понеже ти сервилно недовиждаш и се правиш на интересен, погледни отново към факт4. Там пише, че аз карам с 48х11, а Дид кара с 42х14 (както всички убеждава господин Дид) дори и с МТБ – няма шанс!
Защото аз за ФТ препоръчва курбел с три плочи най-голямата с може и да е с 50 зъба (ще я въртя без проблеми да не ми бере грижа за колената).


BG-Rider започна да ми звучиш злонамерено и невъзпитано, което засега си остава за твоя сметка, Дид/както го наричаш/ няма плоча 42 зъба на байка си както и аз.....А и откакто го познавам от около 4 години, не е имал такава плоча на колелото си.А и от поста може да се остане с впечатлението, че "ФТ велосипеди" и въобще велосипеди има само в България....
В известен смисъл си прав, "ФТ" велосипеди като класификация има само в България и по точно само в твоето съзнание... :bowdown:
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот BG-Rider » Чет Юни 26, 2008 8:46 pm

"Newone" Брей не се засягай! Чудното и странното тука е, че точно хората, които не карат с такива задвижвания (което и ти потвърди) - именно те хвалят 42х14(11) и упорито убеждават в това. Мисля че виждаш колелата на Драг - всичките са такива! За какво още да говорим щом фактите са категорични!
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот did » Чет Юни 26, 2008 8:57 pm

няма смисъл... :crap:
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Newone » Чет Юни 26, 2008 9:01 pm

did написа:няма смисъл... :crap:


Май да.....а с лекарства дали няма да се оправи.... :dunno:
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот BG-Rider » Чет Юни 26, 2008 9:26 pm

Newone написа:
did написа:няма смисъл... :crap:


Май да.....а с лекарства дали няма да се оправи.... :dunno:

Лапай беберончето и спинкай кротко. Ти дето нищо не можеш да кажеш, камо ли да измислиш нещо. Пък Дид си е Дид нямам какво да му отговарям - защото не ме интересуват неговите съвети.
BG-Rider
 
Мнения: 261
Рейтинг: 995
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 2:25 pm

Мнениеот Newone » Чет Юни 26, 2008 9:36 pm

BG-Rider написа:Лапай беберончето и спинкай кротко. Ти дето нищо не можеш да кажеш, камо ли да измислиш нещо. Пък Дид си е Дид нямам какво да му отговарям - защото не ме интересуват неговите съвети.


Аз ти благодаря за "беберончето"/между другото, пише се бИберон../ :rofl: :rofl: Иначе е видно, че ничии съвети не те интересуват....А може би някой ти го говори....звездите например... :rofl: :thanks:
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот sto100jan » Чет Юни 26, 2008 11:26 pm

Newone написа:
BG-Rider написа:Лапай беберончето и спинкай кротко. Ти дето нищо не можеш да кажеш, камо ли да измислиш нещо. Пък Дид си е Дид нямам какво да му отговарям - защото не ме интересуват неговите съвети.


Аз ти благодаря за "беберончето"/между другото, пише се бИберон../ :rofl: :rofl: Иначе е видно, че ничии съвети не те интересуват....А може би някой ти го говори....звездите например... :rofl: :thanks:


,, Не ми се сърди , че търся аз безспир ,
в далечни звезди спокойствие и мир .
Вярвам в това , там расте трева ,
и там цъфтят липи , и има безброй други земииии ..."
Песен на Васко Кеца от 80-те .
Ще ме прощавате , лирично съм настроен , днеска ми е рожден ден , само 42-ри :^:
Та , пак - защо нападате момчето ? :dunno:
Той си се кефи на тоя тип колела , кое му е лошото ?
Дори и да бърка някъде ( аз не разбирам от математико-статистически данни ) , поправете го някъде , защо го правите на ,,ньъ" ?
Но'о е яко да направиш някой за 2 стотинки . Особено ако е по-различен от другите . Св.Богородица е казала : ,,Тежко на онази майка , чийто син е по-различен от другите ." Човека може да харесва
да си кара триколка ( има ги много в Копенхаген , или Кьобенхавн , за пунктуалните ) , но в Копенхаген ( или Кьобенхавн - за пунктуалните ) на никой няма да му дойде на ума да се присмее , или да го изкара морален урод за предпочитанията му .
Пак казвам , темата е за други видове колоездене , подтемата е за фитнес туър велосипеди ( и аз не знам точно дефиницията за тях ) , БГ-райдъра казва , че аз карам сити байк , а аз си мислех , че е туринг байк в българска интерпретация - много важно !
Спринт- мринт , Драг-мрак , Трек-мрек - кефа от заниманието е важен , не друго .
Всеки селяк с муторо ще ни издуха по нанагорнището , а и по нанадолнището също . Значи ли , че той е големата работа , а ние сме бедни въшкари , дето немаме 3 бона за ендуро на старо ?
Та , кефим си се от карането на колело , някой надолу по камънаците( нагоре с лифта , или с колата) , други силно надупени над ,,рогата"по шосето , трети с раничка по пътечките , четвърти , с дисагите по....шосета , черни пътища - както дойде . И всеки за него си е намерил приятния и правилен начин .
Другото е ..... баластра моабет .
Мир на земята , и благоволение между човеците :peace: :peace:
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот bikerider » Пет Юни 27, 2008 5:56 am

BG-Rider написа:Учудващо жалко е, че фирмите Драг, Лидер, Крос и т.н. вкупом правят колела само за начинаещи! Бреййййй то голяма УПОРИТОСТ, ГОЛЯМА ГРИЖА И ГОЛЯМА ПРОСТОТИЯ ДА СЕ ОПРАВДАВАШ САМО С ТОВА:
ПРАВИМ КОЛЕЛА ЕДИНСТВЕНО И САМО ЗА НАЧИНАЕЩИ!


Внимание, говорит Москва... :rofl:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот codename47 » Пет Юни 27, 2008 10:18 am

sto100jan написа:... Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . ....


само да кажа че натоварването по пресечен терен примерно 50км може понякога да се сравни с каране по равен 150...
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот sto100jan » Пет Юни 27, 2008 11:13 am

codename47 написа:
sto100jan написа:... Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . ....


само да кажа че натоварването по пресечен терен примерно 50км може понякога да се сравни с каране по равен 150...


:agree: Абсолютно е така . На мен най-трудния ми участък досега бяха едни 2 километра над хижа Яна над Бобошево . Яко влачене по отвесен баир през гъсталак . Мъчих се над един час , и се чуствувах като дъвкан и изплют след това . Сигурно всички сте ги имали такива преживявания .
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Мнениеот Bashmaistora » Нед Юни 29, 2008 1:00 pm

Почистено от PtD.

Това ще сполети и останалите ти преднамерено обидни и неграмотни мнения.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот DstupidBastarD » Нед Юни 29, 2008 5:33 pm

codename47 написа:
sto100jan написа:... Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . ....


само да кажа че натоварването по пресечен терен примерно 50км може понякога да се сравни с каране по равен 150...




Спор нема, баце, ако качиш Еверест, като нищо може да си пишеш коефиценче и 3,5. Нема да е грешка, ако наистина си двеста кила. :bowdown:
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Мнениеот Bashmaistora » Нед Юни 29, 2008 7:54 pm

Почистено от PtD.

Това ще сполети и останалите ти преднамерено обидни и неграмотни мнения.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот codename47 » Нед Юни 29, 2008 10:43 pm

DstupidBastarD написа:
codename47 написа:
sto100jan написа:... Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . ....


само да кажа че натоварването по пресечен терен примерно 50км може понякога да се сравни с каране по равен 150...




Спор нема, баце, ако качиш Еверест, като нищо може да си пишеш коефиценче и 3,5. Нема да е грешка, ако наистина си двеста кила. :bowdown:

нищо не разбрах от тоя пост, я пак..
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот DstupidBastarD » Нед Юни 29, 2008 10:58 pm

codename47 написа:
DstupidBastarD написа:
codename47 написа:
sto100jan написа:... Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . ....


само да кажа че натоварването по пресечен терен примерно 50км може понякога да се сравни с каране по равен 150...




Спор нема, баце, ако качиш Еверест, като нищо може да си пишеш коефиценче и 3,5. Нема да е грешка, ако наистина си двеста кила. :bowdown:

нищо не разбрах от тоя пост, я пак..






Спор нема, баце, ако качиш Еверест, като нищо може да си пишеш коефиценче и 3,5. Нема да е грешка, ако наистина си двеста кила. :bowdown:
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Мнениеот codename47 » Нед Юни 29, 2008 11:18 pm

аааа, така кажи :rofl:
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пон Юни 30, 2008 2:19 pm

sto100jan написа:Дори и да бърка някъде ( аз не разбирам от математико-статистически данни ) , поправете го някъде , защо го правите на ,,ньъ" ?
Но'о е яко да направиш някой за 2 стотинки . Особено ако е по-различен от другите.


Заеби тия изводи. Зададохме му въпроси неведнъж с надеждата да се обоснове и да се получи смислен разговор. Например виж първия пост на тая страница (моя), намери отговорите на въпросите ми и ще се сетиш защо говоря за Радио Москва.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Bashmaistora » Вто Юли 01, 2008 5:45 pm

bikerider написа:
sto100jan написа:Дори и да бърка някъде ( аз не разбирам от математико-статистически данни ) , поправете го някъде , защо го правите на ,,ньъ" ?
Но'о е яко да направиш някой за 2 стотинки . Особено ако е по-различен от другите.


Заеби тия изводи. Зададохме му въпроси неведнъж с надеждата да се обоснове и да се получи смислен разговор. Например виж първия пост на тая страница (моя), намери отговорите на въпросите ми и ще се сетиш защо говоря за Радио Москва.


Около ФТ е изписано предостатъчно. Остава само избор и покупка на такова колело.
Спамът, многото акъл и китката от МТБ-мнения не се връзват с раздела и смисъла на темата.
Бошлафовете около това кой, как и защо кара нямат финансова стойност.
Пазарът, монтажът и разнообразието от ФТ и сродни на тях колела са разисквани най-често.
Това 48/11 го има под път и над път. То е приемливо и оправдано бюджетно решение при колела с 24 скорости.
Грамотността не пречи да се купи ФТ-байк от всеки мераклия, който вече категорично е решил това!
Приятни дни!
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот bikerider » Сря Юли 02, 2008 6:00 am

Остава да разберем защо 48/11 се препоръчва за начинаещи и от кого.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот alex_ » Сря Юли 02, 2008 9:16 am

bikerider написа:Остава да разберем защо 48/11 се препоръчва за начинаещи и от кого.


Остава да разберем също кой пита и защо.
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

Мнениеот Alpina » Сря Юли 02, 2008 10:26 am

Остава да разберем прочел ли си последните няколко страници от темата :dunno:
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот alex_ » Сря Юли 02, 2008 10:40 am

Прочетох ги :dunno:
и не мога да разбера защо сте се заяли с това 48/11,
като че ли е задължително да се кара с тях. Всеки може сам да си прецени възможностите , и звучи тъпо да кажеш, че не трябва да се слагат 48/11 за да няма контузии.
Това е все едно във фитнес салона да сложиш не повече от 10кг тежести с целта някой да не прекали :rofl: .
И аз почва да се съмнявам в подбудите ви да пишете в тази тема ...
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

Мнениеот Alpina » Сря Юли 02, 2008 11:20 am

alex_ написа:...и не мога да разбера защо сте се заяли с това 48/11,
като че ли е задължително да се кара с тях....


Именно ;)
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот alex_ » Сря Юли 02, 2008 12:00 pm

Alpina написа:
alex_ написа:...и не мога да разбера защо сте се заяли с това 48/11,
като че ли е задължително да се кара с тях....


Именно ;)


:bowdown:
А сега приключи ли "подтемата" и възможно ли е да се продължи по същество ?
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

Мнениеот bdz43r » Сря Юли 02, 2008 3:16 pm

alex_ написа:възможно ли е да се продължи по същество ?
BG-Rider написа:Там пише, че аз карам с 48х11...
Защото аз за ФТ препоръчва курбел с три плочи най-голямата с може и да е с 50 зъба...
Къде ползваш точно тази комбинация и при каква скорост? Твърдиш, че средностатистически потребител с хипотетичното "фитнес-туристическо" колело ще кара редовно с 50-60км/ч, ако ще и в дългосрочен план? Някъде нагоре тази комбинация се препоръчваше и за градско колело...
BG-Rider написа:Факт №5. Скоростта на каране зависи от карача и тя не е основание да си купуваме скапани колела с 4214 задвижване, каквито всички тука сте си накупили.
Не всички. Някои и с доста по-малко от 42.
Аз лично с 44-11, което ми е почти излишно.
BG-Rider написа:И се питате след всеки мой пост – хммм ми що дадох толкоз пари, като има по евтини, гъвкави и ефективни решения.
:rofl: :rofl: :bowdown: :confused: :bawling: Мне, питаме се кога ще загрееш какъв смях пада (или колко е трагична ситуацията).
BG-Rider написа:Факт №3 ти Дид твърдиш, че тези ФТ-колела са по 20 кила, но не са (напр. Scot Sporster P4): http://www.scott-bg.com/scott2008/index ... PRODUCT=81.
Ама моля ти се! Това е много раздута цена за ФТ-велосипед. И къде са му отворите за мантаж на багажник и калници?
did написа:аз продължавам, за да може да има каквато и да е дискусия, да чакам конкретни числа:...
Първо трябва да си дочакаш кафето от вчера.
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1222
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот Bashmaistora » Сря Юли 02, 2008 3:39 pm

BG-Rider написа: Добре знаеш, че предавките се превключват - тоест начинаещият ще подбере онази комбинация, с която се натоварва най-малко. Пък после ще кара на по-висока предевка. Но аз за съвсем друго говоря (и затова не увъртай). Добре знаеш, че това 48х11 е препоръчително (поне за начинаещи) при леки и по-големи наклони и по равно за по-здрави карачи.

Пише, че скоростите се постигат по нанадолнище! Кое е чудното тук?
Явно е предавката 48х е за каране по нанадолнище.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


cron