BG-Rider написа:Добре знаеш, че това 48х11 е препоръчително (поне за начинаещи) при леки и по-големи наклони и по равно за по-здрави карачи.
Не, не знаех. Кой го препоръчва? Цитати/линкове? Източници? Числа? Цифри?
BG-Rider написа:Добре знаеш, че това 48х11 е препоръчително (поне за начинаещи) при леки и по-големи наклони и по равно за по-здрави карачи.
did написа:BG-Rider написа:блаблабла
ей ти едно ФТ-четиво:
http://www.63xc.com/joshc/kneepain.htm
аз продължавам, за да може да има каквато и да е дискусия, да чакам конкретни числа: средна скорост и каданс на един типичен ФИТНЕС-ТУъР карач с един типичен ФИТНЕС-ТУъР велосипед.
BG-Rider написа:...Не си се объркал (като ти гледам аватара нормално е да пишеш така), просто не се интерсуваш и не четеш какви МТБ се правят в България:
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=174
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=200
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=175
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=178
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=179
Както се вижда много сериозно разпространена е глупостта 42х14 или 42х11.
Понеже ти сервилно недовиждаш и се правиш на интересен, погледни отново към факт4. Там пише, че аз карам с 48х11, а Дид кара с 42х14 (както всички убеждава господин Дид) дори и с МТБ – няма шанс!
Защото аз за ФТ препоръчва курбел с три плочи най-голямата с може и да е с 50 зъба (ще я въртя без проблеми да не ми бере грижа за колената).
did написа:няма смисъл...
Newone написа:did написа:няма смисъл...
Май да.....а с лекарства дали няма да се оправи....
BG-Rider написа:Лапай беберончето и спинкай кротко. Ти дето нищо не можеш да кажеш, камо ли да измислиш нещо. Пък Дид си е Дид нямам какво да му отговарям - защото не ме интересуват неговите съвети.
Newone написа:BG-Rider написа:Лапай беберончето и спинкай кротко. Ти дето нищо не можеш да кажеш, камо ли да измислиш нещо. Пък Дид си е Дид нямам какво да му отговарям - защото не ме интересуват неговите съвети.
Аз ти благодаря за "беберончето"/между другото, пише се бИберон../![]()
Иначе е видно, че ничии съвети не те интересуват....А може би някой ти го говори....звездите например...
![]()
BG-Rider написа:Учудващо жалко е, че фирмите Драг, Лидер, Крос и т.н. вкупом правят колела само за начинаещи! Бреййййй то голяма УПОРИТОСТ, ГОЛЯМА ГРИЖА И ГОЛЯМА ПРОСТОТИЯ ДА СЕ ОПРАВДАВАШ САМО С ТОВА:
ПРАВИМ КОЛЕЛА ЕДИНСТВЕНО И САМО ЗА НАЧИНАЕЩИ!
sto100jan написа:... Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . ....
codename47 написа:sto100jan написа:... Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . ....
само да кажа че натоварването по пресечен терен примерно 50км може понякога да се сравни с каране по равен 150...
codename47 написа:sto100jan написа:... Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . ....
само да кажа че натоварването по пресечен терен примерно 50км може понякога да се сравни с каране по равен 150...
DstupidBastarD написа:codename47 написа:sto100jan написа:... Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . ....
само да кажа че натоварването по пресечен терен примерно 50км може понякога да се сравни с каране по равен 150...
Спор нема, баце, ако качиш Еверест, като нищо може да си пишеш коефиценче и 3,5. Нема да е грешка, ако наистина си двеста кила.
codename47 написа:DstupidBastarD написа:codename47 написа:sto100jan написа:... Най-много съм минавал 150 км на ден , не мога да се сравнявам с Наката , или други железа - те са по-здрави - браво на тях ! Но пък хилядите поплювковци , които и това не могат да минат , а се пенят по материалната част , честно да ви кажа , не ги разбирам . ....
само да кажа че натоварването по пресечен терен примерно 50км може понякога да се сравни с каране по равен 150...
Спор нема, баце, ако качиш Еверест, като нищо може да си пишеш коефиценче и 3,5. Нема да е грешка, ако наистина си двеста кила.
нищо не разбрах от тоя пост, я пак..
sto100jan написа:Дори и да бърка някъде ( аз не разбирам от математико-статистически данни ) , поправете го някъде , защо го правите на ,,ньъ" ?
Но'о е яко да направиш някой за 2 стотинки . Особено ако е по-различен от другите.
bikerider написа:sto100jan написа:Дори и да бърка някъде ( аз не разбирам от математико-статистически данни ) , поправете го някъде , защо го правите на ,,ньъ" ?
Но'о е яко да направиш някой за 2 стотинки . Особено ако е по-различен от другите.
Заеби тия изводи. Зададохме му въпроси неведнъж с надеждата да се обоснове и да се получи смислен разговор. Например виж първия пост на тая страница (моя), намери отговорите на въпросите ми и ще се сетиш защо говоря за Радио Москва.
bikerider написа:Остава да разберем защо 48/11 се препоръчва за начинаещи и от кого.
alex_ написа:...и не мога да разбера защо сте се заяли с това 48/11,
като че ли е задължително да се кара с тях....
Alpina написа:alex_ написа:...и не мога да разбера защо сте се заяли с това 48/11,
като че ли е задължително да се кара с тях....
Именно
alex_ написа:възможно ли е да се продължи по същество ?
Къде ползваш точно тази комбинация и при каква скорост? Твърдиш, че средностатистически потребител с хипотетичното "фитнес-туристическо" колело ще кара редовно с 50-60км/ч, ако ще и в дългосрочен план? Някъде нагоре тази комбинация се препоръчваше и за градско колело...BG-Rider написа:Там пише, че аз карам с 48х11...
Защото аз за ФТ препоръчва курбел с три плочи най-голямата с може и да е с 50 зъба...
Не всички. Някои и с доста по-малко от 42.BG-Rider написа:Факт №5. Скоростта на каране зависи от карача и тя не е основание да си купуваме скапани колела с 4214 задвижване, каквито всички тука сте си накупили.
BG-Rider написа:И се питате след всеки мой пост – хммм ми що дадох толкоз пари, като има по евтини, гъвкави и ефективни решения.
Ама моля ти се! Това е много раздута цена за ФТ-велосипед. И къде са му отворите за мантаж на багажник и калници?BG-Rider написа:Факт №3 ти Дид твърдиш, че тези ФТ-колела са по 20 кила, но не са (напр. Scot Sporster P4): http://www.scott-bg.com/scott2008/index ... PRODUCT=81.
Първо трябва да си дочакаш кафето от вчера.did написа:аз продължавам, за да може да има каквато и да е дискусия, да чакам конкретни числа:...
BG-Rider написа: Добре знаеш, че предавките се превключват - тоест начинаещият ще подбере онази комбинация, с която се натоварва най-малко. Пък после ще кара на по-висока предевка. Но аз за съвсем друго говоря (и затова не увъртай). Добре знаеш, че това 48х11 е препоръчително (поне за начинаещи) при леки и по-големи наклони и по равно за по-здрави карачи.
Назад към Други видове колоездене
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта