ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Мнениеот Bashmaistora » Сря Юли 02, 2008 3:45 pm

did написа: .....дразнят ме мераците на неинформирани хора да налагат мнение, че може с 15 кила колело да се поддържат скорости като със шосеика. щот пропагандираните от BG-rider колелета си тежат МИНИМУМ по 15-16 кила, а кой ми коментира венци и скорости...
ама... както и да е. кой съм аз, че да коментирам...

Къде се го пише това във ФТ-темата? Никъде. Шосейка и ФТ са различни по много неща включително предназначение.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот bikerider » Сря Юли 02, 2008 3:47 pm

alex_, хрумвало ли Ви е, че разликата не е само в най-малкия венец? :idea:

Явно не. Пожелавам приятно каране след консултациите на експерта, който кара натоварено 15-килограмово колело с 50-60 км/ч на равно и снизходително препоръчва това за начинаещи. Колената и сърцето са си Ваши.

@Bashmaistora: именно, именно. Тук се говори, че шосейни предавки на туринг колело са подходящи за начинаещи, което и най-големия лаик може да се сети, че са пълни глупости.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Bashmaistora » Сря Юли 02, 2008 3:49 pm

bikerider написа:Остава да разберем защо 48/11 се препоръчва за начинаещи и от кого.

E тогаз, кои колела са за средно- и много напреднали и за майстори на спорта? И що пък да няма 48х11?
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот Bashmaistora » Сря Юли 02, 2008 3:53 pm

bikerider написа: @Bashmaistora: именно, именно. Тук се говори, че шосейни предавки на туринг колело са подходящи за начинаещи, което и най-големия лаик може да се сети, че са пълни глупости.

Оооопппааа по наклон ще направи 50 km без проблеми.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот bikerider » Сря Юли 02, 2008 3:53 pm

Не зная, питайте фитнес-туър експерта, аз не съм специалист по турове, но общата ми велосипедна култура ми стига, за да видя кви ги дрънкат екпертите.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bikerider » Сря Юли 02, 2008 3:54 pm

Bashmaistora написа:Оооопппааа по наклон ще направи 50 km без проблеми.


А по обратен наклон колко ще направи? :) Все си мисля, че говорим за средна скорост :spin:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Bashmaistora » Сря Юли 02, 2008 4:01 pm

BG-Rider написа:***klmn ----"Вдигал съм 74 км/ч по нанадолен хасвалт.С МТБ 26" капли."----

:bowdown: Тук се има предвид лек(малък ъгъл) наклон с дължина 4-5 km (аз съм карал 7 km по такова полегато трасе), тогава байкът (дори и на 44 зъба) просто не върши добра работа. Виж ФТ-велосипедите, и особено бегачите (с малко сцепление) "гребат" т.е. ускоряват и то с голям ресурс, стига да имаш сили!

***Явно Господин - klmn, има предвид спускане (не колоездене) по някакъв стръмен асфалтиран наклон.
***По отношение на скоростта Grash най-добре знае колко е средната скорост по леко наклонен асфалтиран терен, понеже Блейда има добри зъбци и при такива условия, категорично е най-добър.

Говори се за възможна максимална скорост. Средната скорост не се коментира.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот Bashmaistora » Сря Юли 02, 2008 4:08 pm

BG-Rider написа:КРАТКО ОБОБЩЕНИЕ ............ Когато плочите на кранксета са три, спускането по умерен (неголям) наклон е с по-висока скорост. Тоест няма да въртите на празен ход и да се ускорявате единствено от тоталната маса /човек, колело, багаж/, както е при плочата с 42 зъба (42-32-22) и 7 задни зъбчатки.
Понеже (за разлика от бегача), тук се пренася и товар, плочите трябва да са три за да се преодоляват с по-малко усилия по-стръмните наклоните при продължителни изкачвания.
4) Задните венци да са осем. 24-speed, много добре се справят при спускане по неголеми наклони за разлика от 21-speed. ... :)

Значи 48х е за наклони и това е то! Ясно що са такива (високи) скоростите.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот bikerider » Сря Юли 02, 2008 4:27 pm

Пич ти явно не разбираш за какво ти се говори. 48x11 максимално предавателно число за надолу е ок. А какви ще са предавателните числа на двете/трите по-ниски предавки? Дали ще са подходящи за каране на равно? Кво се правиш на две и половина, не мога да разбера.
Дори да ми кажеш, че ще караш на втора плоча на равно, това пак оставя доста голям празен интервал в предавателните числа, тоест ще се получава скок в предавателното число при преминаване на трета плоча, което дали е подходящо за начинаещи не зная. Тия от глупавата фирма Drag явно и те нищо не разбират и затова са окомплектовали колелата си с по-плавно увеличение на предавателното число за сметка на top speed-a.

Ма кво разбирам аз, карайте си според съветите на BG-Rider. Както казах колената са си ваши.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот Bashmaistora » Сря Юли 02, 2008 9:55 pm

bikerider написа:Пич ти явно не разбираш за какво ти се говори. 48x11 максимално предавателно число за надолу е ок. А какви ще са предавателните числа на двете/трите по-ниски предавки? Дали ще са подходящи за каране на равно? Кво се правиш на две и половина, не мога да разбера.
Дори да ми кажеш, че ще караш на втора плоча на равно, това пак оставя доста голям празен интервал в предавателните числа, тоест ще се получава скок в предавателното число при преминаване на трета плоча, което дали е подходящо за начинаещи не зная. Тия от глупавата фирма Drag явно и те нищо не разбират и затова са окомплектовали колелата си с по-плавно увеличение на предавателното число за сметка на top speed-a.

Ма кво разбирам аз, карайте си според съветите на BG-Rider. Както казах колената са си ваши.

При 28 инчови капли каданса (rpm) и скоростта (V) при задвижване 48х са:
- 80 rpm и 48х11 - V=46,83 km/h; [80 rpm и 48х13 - V=39,59 km/h] (80 rpm и 48х14 - V=36,69 km/h).
- 90 rpm и 48х11 - V=52,63 km/h; [90 rpm и 48х13 - V=44,58 km/h] (90 rpm и 48х14 - V=41,36 km/h).
- 100 rpm и 48х11 - V=58,42 km/h [100 rpm и 48х13 - V=49,41 km/h] (100 rpm и 48х14 - V=45,87 km/h).
- 110 rpm и 48х11 - V=64,37 km/h [110 rpm и 48х12 - V=54,40 km/h] (110 rpm и 48х14 - V=50,53 km/h).
- 80 rpm и 48х15 - V=34,28 km/h; 80 rpm и 38х15 - V=27,20 km/h; 80 rpm и 38х18 - V=22,69 km/h;
- 90 rpm и 48х15 - V=38,62 km/h; 90 rpm и 38х15 - V=30,58 km/h; 90 rpm и 38х18 - V=25,43 km/h;
- 100 rpm и 48х15 - V=42,81 km/h; 100 rpm и 38х15 - V=33,96 km/h; 100 rpm и 38х18 - V=28,32 km/h;
- 110 rpm и 48х15 - V=47,15 km/h; 110 rpm и 38х15 - V=37,34 km/h; 110 rpm и 38х18 - V=31,06 km/h;

При 28 инчови капли се получават следните числа при задвижване 42х:
- 80 rpm и 42х11 - V=40,88 km/h; [80 rpm и 42х13 - V=34,60 km/h] (80 rpm и 42х14 - V=32,19 km/h).
- 90 rpm и 42х11 - V=46,03 km/h; [90 rpm и 42х13 - V=38,95 km/h] (90 rpm и 42х14 - V=36,21 km/h).
- 100 rpm и 42х11 - V=51,18 km/h [100 rpm и 42х13 - V=43,29 km/h] (100 rpm и 42х14 - V=40,23 km/h).
- 110 rpm и 42х11 - V=56,33 km/h [110 rpm и 42х12 - V=47,64 km/h] (110 rpm и 42х14 - V=44,26 km/h).

Коленете на начинаещите по наклон няколко километра с 50-60 km/h, 90-100 rpm и 48х11 са O.K.! Нъпално приемливо е 48/38/28!
Разликата от 10-20 km/h по-малко (и то по наклони), заради 42х не е приемлива.
Освен 48х има 38х и 28х, комбинирани 8-speed (11-13-15-18-21-24-28-32) кеф ти висока, кеф ти ниска скорост.
Карането на равен път с 45-50 km/h става на 48х13, за начинаещи 48x15 – 90 rpm - V=38,62 km/h или 38х15 - каданс 90, V= 30,58 km/h, или 38х18 - каданс 90, V= 25,43 km/h, че даже и 90 rpm 38х21 V = 21,89 km/h
Ми явно ФТ си има своите предимства. Който не познава предавките да ги опознае и тогаз да кара надълго
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот Bashmaistora » Чет Юли 03, 2008 12:11 am

Newone написа:
BG-Rider написа:...Не си се объркал (като ти гледам аватара нормално е да пишеш така), просто не се интерсуваш и не четеш какви МТБ се правят в България:

http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=174
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=200
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=175
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=178
http://www.dragbicycles.com/modules/new ... toryid=179

Както се вижда много сериозно разпространена е глупостта 42х14 или 42х11.
Понеже ти сервилно недовиждаш и се правиш на интересен, погледни отново към факт4. Там пише, че аз карам с 48х11, а Дид кара с 42х14 (както всички убеждава господин Дид) дори и с МТБ – няма шанс!
Защото аз за ФТ препоръчва курбел с три плочи най-голямата с може и да е с 50 зъба (ще я въртя без проблеми да не ми бере грижа за колената).


BG-Rider започна да ми звучиш злонамерено и невъзпитано, което засега си остава за твоя сметка, Дид/както го наричаш/ няма плоча 42 зъба на байка си както и аз.....А и откакто го познавам от около 4 години, не е имал такава плоча на колелото си.А и от поста може да се остане с впечатлението, че "ФТ велосипеди" и въобще велосипеди има само в България....
В известен смисъл си прав, "ФТ" велосипеди като класификация има само в България и по точно само в твоето съзнание... :bowdown:



От Драг ша ма извиняват ма даже и байк (26’’) не ми требе с 42/34/24:
26 inch капла 110,00 100,00 90,00 80,00 70,00 60,00 (rpm)
km/h 42 x11 52,30 47,48 42,81 37,98 33,31 28,49
110,00 100,00 90,00 80,00 70,00 60,00 (rpm)
km/h 42x13 44,26 40,23 36,21 32,19 28,16 24,14
110,00 100,00 90,00 80,00 70,00 60,00 (rpm)
km/h 42x14 41,04 37,34 33,64 29,93 26,07 22,37
110,00 100,00 90,00 80,00 70,00 60,00 (rpm)
km/h 42x15 38,30 34,76 31,38 27,84 24,46 20,92

26 inch капла 110,00 100,00 90,00 80,00 70,00 60,00 (rpm)
km/h 34 x15 31,06 28,16 25,43 22,53 19,79 16,90
110,00 100,00 90,00 80,00 70,00 60,00 (rpm)
km/h 34 x17 27,36 24,94 22,37 19,96 17,38 14,97
110,00 100,00 90,00 80,00 70,00 60,00 (rpm)
km/h 34 x18 25,91 23,50 21,08 18,83 16,42 14,16
110,00 100,00 90,00 80,00 70,00 60,00 (rpm)
km/h 34 x21 22,21 20,12 18,19 16,09 14,16 12,07

Всеки ден колло не се купува! Повечето възможности предлагани от 48/38/28 за разлика от
42/34/24 са си предимство, което ясно се вижда.
ЗНАЧИ ФТ-БАЙК и сроден велосипед (дори с 26 inch капли) изисква поне 48/38/28 и за предпочитане 8-speed задна касета. Край на бошлафенето и ръсенето на много акъл. Сметките са над всичко.
Няма значение кое, как и що се казва така, но преди всичко е каква работа може (има възможност) да свърши!
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот bikerider » Чет Юли 03, 2008 7:24 am

@Bashmaistora: не можах да видя в таблиците опроверган момента, за който говоря. А именно - 48-38=10 зъба разлика между втори и трети венец. Другия вариант е 42-34=8 зъба разлика. Два зъба разлика между двата варианта малко ли е за един начинаещ?

Да зачекнем и малкия венец. Натоварено 15кг колело с дисаги колко тежи? Минимум още две-три кила, нали така? Да го закръглим на 18 кила общо. Та с 18-килограмово колело и 25-30 километров приличен наклон нагоре (да речем 5-6%) колко време ще издържи един начинаещ с 28 зъба преди да прегрее? Или за теб четири зъба разлика е нищо, не си струва да се споменава?
Не мога да разбера защо отричате толкова яростно полезността от 42/34/24. Това, че някои от вас са напред и тези предавки ги ограничават е едно, но да се критикува производителя, че не произвежда серийни колела за шампиони ми се вижда меко казано пресилено.

Който не познава предавките да ги опознае и тогаз да кара надълго

Опознаването няма нищо общо с това дали вършат работа за средния велосипедист искащ да кара туринг.

Но спирам дотук. Явно е, че 42/34/24 е за туринг, а 48/38/28 е за "фитнес-туър". Продължавам да смятам идеята, че един начинаещ може без проблем да прави дълги турове с 48/38/28 за опасна. Щото нали предавките на серийните колела били смешни, били с ниски предавателни числа, затова трябва да бъдат произвеждани серийно с предавки като за дългогодишни карачи. Който е нов да свиква и тогава да кара :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: ФИТНЕС-ТУЪР ВЕЛОСИПЕДИТЕ!

Мнениеот zero knowledge » Чет Юли 03, 2008 9:07 am

Bashmaistora написа:- 90 rpm и 48х11 - V=52,63 km/h

- 90 rpm и 42х11 - V=46,03 km/h

Разликата от 10-20 km/h по-малко (и то по наклони), заради 42х не е приемлива.

52.63 - 46.03 = 6.60 км/ч :popcorn:
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот Bashmaistora » Чет Юли 03, 2008 1:16 pm

bikerider написа: Но спирам дотук. Явно е, че 42/34/24 е за туринг, а 48/38/28 е за "фитнес-туър". Продължавам да смятам идеята, че един начинаещ може без проблем да прави дълги турове с 48/38/28 за опасна. Щото нали предавките на серийните колела били смешни, били с ниски предавателни числа, затова трябва да бъдат произвеждани серийно с предавки като за дългогодишни карачи. Който е нов да свиква и тогава да кара :)

Глей ся от Драг праят (вижда се от линковете) само 42/34/24, но как така нямат барем една опцийка 48/38/28? Тази опасност за начинаещия не я споделям. Просто ще кара първо на къси, а после на дълги разстояния със съответните предавки и каданс.
Сметките не ме кефят, просто държа на 48/38/28. Дивотия е, че много трудно се открива такова колело (по-свястно) дори и с 26 inch шини.
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот alex_ » Чет Юли 03, 2008 3:53 pm

bikerider написа:
Но спирам дотук. Явно е, че 42/34/24 е за туринг, а 48/38/28 е за "фитнес-туър". Продължавам да смятам идеята, че един начинаещ може без проблем да прави дълги турове с 48/38/28 за опасна. Щото нали предавките на серийните колела били смешни, били с ниски предавателни числа, затова трябва да бъдат произвеждани серийно с предавки като за дългогодишни карачи. Който е нов да свиква и тогава да кара :)


Това е добре да го напишеш например на никому неизвестния производител Scott и серията им Sportster ... Обясни им моля ти се, че трябва да взимат пример от ДРАГ :bowdown: , и да спрат да произвеждат опасни за здравето велосипеди. При добро желание можеш да увеличиш списъка с вредни производители.
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

Мнениеот bikerider » Чет Юли 03, 2008 5:52 pm

Bashmaistora написа:Глей ся от Драг праят (вижда се от линковете) само 42/34/24, но как така нямат барем една опцийка 48/38/28?


Ами явно са си преценили пазара по този начин. Нямам поглед върху тоя пазар и не си позволявам да коментирам наизуст. Ти имаш ли коментар колко човека като вас са недоволни от липсата на опция? Говоря за проценти, нали...

alex_ написа:Това е добре да го напишеш например на никому неизвестния производител Scott и серията им Sportster ... Обясни им моля ти се, че трябва да взимат пример от ДРАГ :bowdown: , и да спрат да произвеждат опасни за здравето велосипеди. При добро желание можеш да увеличиш списъка с вредни производители.


Аха, ясно. Разбрах накъде бие разговора. Рекламирайте си Скот без мен.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот PtD » Чет Юли 03, 2008 6:11 pm

Интересно ми е ФТ смешниците като са се захапали за тия венци, не се ли сещат, че венци се продават и отделно? Или те твърдо искат да си купят фабричното колело с големийо венец, пък какво е точно колелото - няма значение, щом венецът е 48+?... :evil:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот bikerider » Чет Юли 03, 2008 6:45 pm

Мдаа, неслучайно се реве срещу Драг, Scott гроздето явно е възкиселко :evil:

В тоя ред на мисли Alex_, купете си Скот щом ги харесвате. Чудно е защо още не сте го направил(а) :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Bashmaistora » Чет Юли 03, 2008 8:23 pm

BG-Rider написа: Защо акцентирам на БИАНКИ, въпреки написаното до тук за ФТ? Ами защото съм фен на тази марка велосипеди! Сигурно има хора, които не уважават или просто с лека ръка пренебрегват утвърден производител като БИАНКИ.
Това не е мой проблем, а техен!
Все пак компромис с една вилка (при световен лидер във велопроизводството) може да се направи.
Както всички хора аз също сравнявам цена, качество и степен на приложение, както ясно съм написал “за всеки, който иска да кара ПО ШОСЕ с малко багаж”!
Но на първо място е задвижването - 48х11 (класика в жанра), хубавата рамка и най-важното ФИРМАТА БИАНКИ!
Например “Драг Маратон Лукс”, който е с амортисьори, калници, прилични команди, 48х14 и т.н., и т.н. струва някакви си около 380 лева, и въпреки това се намира на мили разстояние от Spillo topazio gent ( http://biciricambi.it/shop/index.php?ma ... cts_id=300 ), който струва напълно приемливите 380 евро, но е направен без компромиси – КУПУВАШ И КАРАШ - ПРИ ТОВА BIANCHI, и не търсиш майстори и части за UPGRADE!

Ей твай ся човека посочва един италиано сити-бомбони! Но къде е това в БГ? Ми няма вардим се, много са вардим и аз не мога да разбера вече! БГ-райдера е абселютно наясно, какво върши работа и какво не. Категорично не е начинаещ в карането и мноо добре си ги усеща нещата около 48/38/28! Ся и БИАНКИ ако нищо не разбират еееееех чудо, чудо, чудо нивгаш невидяно е 48/38/28! Щот сички колелета тип "БОЛГАР" са предназначени явно за възстановяване на пенсионери и за крайно хилави или тлъсти подрастващи! Останалите да дуат супата и т'ва е то.
Аре БГ-райдера да разяснява, има какво да пише - мен мноооу, ма йестесвено мноу ма кефи. :beer:
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот PtD » Чет Юли 03, 2008 8:45 pm

Tи му .... оно си ....!

абе айде, рупай, рупай.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот bikerider » Чет Юли 03, 2008 10:30 pm

Казуса е ясен - ако имахме пари щяхме да си купим Скот, ама като нямаме най-добре да плюем по Драг.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот alex_ » Пет Юли 04, 2008 9:06 am

bikerider написа:В тоя ред на мисли Alex_, купете си Скот щом ги харесвате. Чудно е защо още не сте го направил(а) icon_smile.gif


bikerider написа:Казуса е ясен - ако имахме пари щяхме да си купим Скот, ама като нямаме най-добре да плюем по Драг.


Интересни мнения взехте да публикувате господин/мадам bikerider. Оставам с впечатлението, че се познаваме :confused: . Защо не се опитате на лични да ми споделите за какво имам пари и за какво нямам.

Казуса е ясен - разводняване на темата.
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

Мнениеот bikerider » Пет Юли 04, 2008 12:02 pm

Извинете. Моля, нека дискусията продължи :roll2:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Bashmaistora » Пет Юли 04, 2008 2:47 pm

bikerider написа:Извинете. Моля, нека дискусията продължи :roll2:

Каква ша продължава! Вий го разбихте тоя БГ-ридер. И що ми казва ИСТИНИ! За мен специално проверени в пракитката. Тука май сте само МТБ ма давате едни съвети, ма така насочвате вниманието сякаш Вий ги прайте тези Драг колеллета. Ми че имат проблеми имат и нема кво да им ги спестява никой.
Какво ша ме съветват да си купя колло и за по-лесно да си купя курбел и за още полесно нови команди и скорости и най-удобно да си ги монтирам до 48/38/28 и от 7-speed да стане 8-speed!!??
Колко ша струва тва и дъл изобщо си заслужава? Еееми категорично НЕ!
Простакът е непобедим!
Bashmaistora
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Чет Авг 30, 2007 8:29 pm

Мнениеот bikerider » Пет Юли 04, 2008 3:34 pm

:offtopic:

Bashmaistora написа:Колко ша струва тва и дъл изобщо си заслужава? Еееми категорично НЕ!


Welcome to the aftermarket world :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bodo » Пет Юли 04, 2008 8:21 pm

Bashmaistora написа:
bikerider написа: Но спирам дотук. Явно е, че 42/34/24 е за туринг, а 48/38/28 е за "фитнес-туър". Продължавам да смятам идеята, че един начинаещ може без проблем да прави дълги турове с 48/38/28 за опасна. Щото нали предавките на серийните колела били смешни, били с ниски предавателни числа, затова трябва да бъдат произвеждани серийно с предавки като за дългогодишни карачи. Който е нов да свиква и тогава да кара :)

Глей ся от Драг праят (вижда се от линковете) само 42/34/24, но как така нямат барем една опцийка 48/38/28? Тази опасност за начинаещия не я споделям. Просто ще кара първо на къси, а после на дълги разстояния със съответните предавки и каданс.
Сметките не ме кефят, просто държа на 48/38/28. Дивотия е, че много трудно се открива такова колело (по-свястно) дори и с 26 inch шини.
Изображение
Аватар
bodo
 
Мнения: 311
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Чет Яну 20, 2005 1:49 pm

Мнениеот did » Пет Юли 04, 2008 8:25 pm

bodo, що се хАбиш?

остави ги да си пишат във ФТ-тоалетната.

очевидно са хора, които нямат поглед върху колоезденето във всичките му форми, не са карали никога в планина по пътеки, не са карали заедно с други хора... те са единаци. нека си вият срещу луната и да си вярват, че а прави.

баси...

тук зискутираме теми, които по широкия свят сеу дискутираха преди 10 години. срамна работа...
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shepo » Пет Юли 04, 2008 8:51 pm

:agree:
shepo
 
Мнения: 955
Рейтинг: 1606
Регистриран на: Пет Май 05, 2006 9:49 am
Местоположение: България , София

Мнениеот did » Пет Юли 04, 2008 9:51 pm

Bashmaistora написа:@Дид, айде заеби тоалетните, че много ша са осмърди. Но четеш че формата тук е ФТ - с която доста се ебаваш, но и това е начин на себеизява.


не те разбрах, но ако си мислиш, че моята цел е изява тук, в грешка си. ние се изявяваме по време на каране. искам да ви ивдя с ФТ-тата на някое истинско каране.

елате да си ги премерим!

:beer:
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот alex_ » Съб Юли 05, 2008 4:08 pm

did написа:остави ги да си пишат във ФТ-тоалетната.


Ами хайде де !
Доста се разсмърдя от такива като вас ...
alex_
 
Мнения: 14
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:08 am

ПредишнаСледваща

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта