Neo_92 написа:marsa написа:Neo_92 написа:http://www.niko-bikes.com/eshop/product_info.php?products_id=191
С тея карам сега, с тях карах и лейда последно време. За пръв път ги сложих миналата година за морето. Не съм търсил по- шукаритетни, но баце Grash ми говореше за някакви гуми, които ще пробвам ако някога спукам. Въпреки, че сега имам две резервни - тея, с които си упих велосипеда.
Е да ама ти не си пукал щото външните ти не се пукат лесно , а аз като спукам после не ми се лепи , кво прайм

То не че аз сега не давам по 5 лв постоянно за нова вътрешна. Предполагам те се пукат доста лесно щото са 67 гр.

Neo впрочем какви са ти външните гуми с които караш? Според мен проблема ти е точно там,ако са от тези на KENDA с които са оборудвани ниските класове шосейни колела на Спринт като Монцата и Индианаполис (можеби и други модели но аз съм запознат само с тези) тия гуми са отвратителни, пълен боклук. Нестават за нищо друго освен за печката даже и за там. Преди време поради липса на средства и принудена подмяна на предишните ми гуми (които и те бяха пълен боклук но за тях по-късно) се реших да си купя такива. Вкараха ми голяма реклама за тях, офертата беше добра 10-12 лева парчето, даже супер да мога да джъткам докато си намеря по-хубави и от там се започна цялата мъка. По време на едно каране около 70км спуках 3 пъти гума.
Да точно така, правилно прочетохте 3 (три) пъти за едно каране

, ето това се казва вече ебати каръка

.
Добре първата си я смених,казах си както пък толкова нали имам резервна, да ама не малко преди да се прибера по време на спускане БАМ и предна и задна, следователно телефониране и бащата игра роля на пътна помощ
После отнови имах няколко неприятни преживявания със спукани гуми,но си мислех че е или от бандажна лента или от нещо друго само не и от тях.Денят на истината беше когато вече се бях решил да ги сменя с Michelin 20-622 Axial
http://www.niko-bikes.com/eshop/product ... cts_id=314След смяната просто забравих за резервната гума,до сега с тези външни не съм пукал гума (да чукна на дърво)
След като сте прочели този роман

с най-прости думи исках да кажа че голяма роля играе и външната гума ако тя има добра протекция като Schwalbe Ultremo, Michelin Axial или от Pro серията на Michelin, за Континентала незнам как са защото не съм запознат и не съм ползвал, е лека и редица други изисквания мисля,че няма да имащ проблем каквато и вътрешна гума да сложиш но както по-горе беше написано теглото на колелата е от значение така че девиза на господин Мечо Пух (Колкото повече, толкова повече) тук не влиза в употреба.
Накратко за въпросната Кенда: Гумата е направена от нискокачествен материал който е много мек и лесно пробиваем,следователно бързо изтриващ се (даже галошите на дядо са от по-добър материал

) даже единият ми кант се протри незнаино откаде,можеби нещо се е търкало в него.Също така и неотговарят на размера си на тях пише,че щирочината им е 23 а като я напомпам на 8-9 атмосфери гъмата се разширява многократно можеби става 26-27мм то такива гуми все едно съм със сликове
Сега и за предишните боклуци

marsa постна едни снимка на която имаше една Рубена предишните ми бяха такива на същата цена като Кендата около 12 лева те излязоха по-сносни можеби съм карал с тях около 1000км докато при едно ряско спиране бордът на гумата не се изпю и изкриви и то и на двете

докато си карах все едно ми играеше каплата което доста дразнеше, но за тия пари толкова. Затова не се стискаите за такива неща
Знам че беше отекчително но дано съм бил полезен на някого
