Ако говориш за радиалната плетка (не кръстосана) - нормално е. Кръстосването на спиците се получава заради нуждата от офсер спрямо оста, при колела, на които се прилага сила към главината. Разбирай задвижващи (задни), както и такива с главинни (дискови, барабанни и т.н.) спирачки. При всички рим-брейк незадвижващи колела това не е необходимо. По този начин се спестява малко тегло от дължината на спиците и се постига по-кораво колело. Класиката в жанра е радиална плетка от двете страни на предното колело и радиална от ляво + кръстосана отдясно отзад.
Има друго, което прави впечатление и мисля че не е редно. При шините за "малко спици" доколкото знам дупките се групират по двойки за да няма големи сегменти, които се теглят само на едната страна (ляво или дясно), а на твоето колело точно това решение е избегнато - спиците ти са групирани по две от една и съща страна, което мисля че е голяма грешка.
Колкото до рамката ти, единственото което откривам е, че тези Италианци са правили рамки за Concorde:
http://www.ciocc.it/index.php/en/ Твоята изглежда е по-евтино изпълнение на някой друг, има вид на масова среден клас рамка. Като гледам монтажа вероятно е микс от 105/Ultegra, така че колелото е прилична сглобка и трябва да те изкара дълги безпроблемни години. Скъси си бронята на задната спирачка и си го карай с кеф
