При шосейните велосипеди за разлика от МТБ-то километража е доста по-сериозен. И такъв клас колело смятай, че е карано поне 10 000км/година. Като гледам модел-а монтаж е поне на 5 години. Ултеграта касета и венци карат по 20 000км. поне. Идеята ми е, че дори всичко да му работи, ако му предстои скоро смяна на износващите се компоненти и едно сервизиране ще ти излезе доста - касета, плочи, верига, гуми, сервизиране капли, движение, подмяна жила и ще ти излезе 300лв отгоре. Иначе каплите са много хубави, но не се знае в какво състояние са и дали не са подбити. Абе относително е. И взимаш 2-ра ръка колело което е смачкано от каране. Шосейкаджиите след няколко смяни на касети и венци сменят монтажът (на около 70-100 000км. Това се води консуматив. И ако ти се падне честта ти да го сменяш по-добре ново колело си земи.
Аз бих те посъветвал да си вземеш един нов немски велосипед за 1000Е - Canyon, Cube, Radon - алумин с карбон вилка, Мавик Аксиум рейс капли, Шимано 105 монтаж, Континентал грандпри 4000ес гуми. Тежат по 8кг. и само хубави отзиви има от тях.
https://www.canyon.com/en-bg/road/endur ... l-6-0.htmlhttp://www.bike-discount.de/en/buy/rado ... /wg_id-657http://www.bike-discount.de/en/buy/cube ... /wg_id-657Има и по бюджетни варианти, но за мен Шимано 105 и капли Аксиум си е перфектен преход от аматъор --> състезател. Следващото ниво отива карбон рамка + ултегра и нагоре - 1500Е.
Поздрави и да се похвалиш както си избрал.