Aз от година карам Спринт Аполон 28 цолов . Доставят го с калници , багажник ,фарове . Багажника е много здрав .Колелото е също много здраво , за над 3 хил км- нула проблеми . Почти е идентично с Маратона , който също е много хубаво за целта колело , и с Крос Ароу . Маратона е около 400 лв , Спринта е 280 ( беше миналата година юни ) . На Маратона са по-скъпи превключвателите - Асера , а на Спринта и Кроса са Турни . Но аз със превключвателите проблем не съм имал , и не съм ги пипал . Въпреки , че болшинството колоездачи карат асфалт , и алеи , не мога да разбера , защо не карат такива колела , които са много по-удобни , по-бързи , а за елементарното удобство от багажника да не говорим. Аз съм доста тежък , и колелото не се плаши от това .

Което и от трите (български) колела да вземеш - няма да сбъркаш
