Избор на шосейно колело.

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Мнениеот TOYAGA » Чет Апр 17, 2008 9:30 pm

:)
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TeDo_BaPHa » Чет Апр 17, 2008 9:48 pm

Много арно, да ти е честито и много километри да навъртиш със него ;)
ХОРА, ИЗПОЛЗВАЙТЕ ТЪРСАЧКАТА, ТЯ Е НАПРАВЕНА ЗА ДА ВИ УЛЕСНИ!!!
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Аватар
TeDo_BaPHa
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 13, 2007 9:31 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот bokicha » Чет Апр 17, 2008 9:55 pm

Лелелеее майко,..... :agree:
...ай и много километри да му тръшнеш, че то не се удържа...
... :beer: ...
Аватар
bokicha
 
Мнения: 1317
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 15, 2007 10:12 am
Местоположение: sofia

Мнениеот Reactor » Пет Апр 18, 2008 10:12 am

Честито.Красавец е :).Със здраве да му се радваш и безаварийно каране :beer:
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот brumbar » Пет Апр 18, 2008 10:17 am

Честито за велосипеда.
За каплите напразно се притесняваш. Не мога да се съглася, че са ти чак толкоз много килограмите, че да не си позволиш гъдела да си вземеш едни хубави и леки капли. Аз карам с Campagnolo с 22 и 24 спици и по-здраво нещо от това никога не съм яздил, имайки в предвид, че съм карал Мavic CXP 21 с 32 спици и Open pro с 36 спици. Каплите ги имам поне от 3 години, доста дупки съм целил, но никога не се е налагало до сега да бъдат донастройвани. А ако ти кажа как се въртят особено като им наредих керамичните съчми... фантастика. Колегата също си купи като моите, но със стандарт за shimaNO зъбчатки и ги тества докато тежеше 120 кг. Мога да ти кажа със сигурност, че това бяха единствените капли до този момент, които не пукаха, и не опираха в калотките докато ги напъваше по баира. Митко от Русе - напоследък се изявява в този форум. И той кара с такива капли по моя препоръка. С него карахме на бривет в Сливен, тежи над 80 кг. и удари яка дупка. За негова изненада каплата не беше мръднала въобще. Мога да ти препоръчам единствено Campagnolo капли, защото са известни със своята надеждност и здравина. Просто ако решиш да си поръчваш такива, ти препоръчвам да си избереш някой модел със стоманени спици, не се хвърляй на моделите с алуминиеви спици. Fulcrum също са добър избор за капли, защото ги правят на 2 км. от фабриката на Campagnolo - сглобяват ги в едно хале на което пише Fulcrum но всички части се правят от братчето Campagnolo. Купих си Fulcrum Racing Speed капли 1300 грама за подлепващи /tubular/ гуми и по-голяма фурия от туй чудо трудно можеш да си представиш. Хайде давай смело напред - веднъж се живее....
Аватар
brumbar
 
Мнения: 550
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 9:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пет Апр 18, 2008 10:23 am

Fulcrum съвсем официално си е марка на Campagnolo. Разбирачо... :)
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот brumbar » Пет Апр 18, 2008 10:25 am

Туй исках да кажа, но с повече думи. Ще те назнача за мой официален преводач и съветник :beer:
Аватар
brumbar
 
Мнения: 550
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 9:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пет Апр 18, 2008 10:40 am

Обречен си на скоропостижен фалит! :D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот SOG » Съб Апр 19, 2008 12:00 am

brumbar така и не разбрах за кой модел на Campagnolo става въпрос точно и колко грама са.Като цяло не ми се дават пари за колела,на които всеки един от компонентите после не мога лесно да намеря.Искам ниплите,спиците,главините и шините да са избрани от мен и после ако стане проблем да може лесно да се смени един от тези компоненти.Иначе от фабричните колела като тегло и цена ми се виждат добри Mavic Ksyrium SL Premium.Фабрични колела,които отговарят на моите изисквания са DT Swiss RR 1450,изцяло направени от компоненти на DT Swiss,които лесно се намират,но за самите шини има някои лоши отзиви и не ми харесва това радиално наплитане отпред.Колелата,които аз ще си направя някой ден като лек комплекта ще се състоят от: шини Open Pro,спици DT revolution отпред 24 2х , отзад 28 3х,алуминиеви нипли pro lock и главини DT Swiss 240s.В тази окомплектовка колелата ще тежат 1420гр,по леко от това не ми трябва,а и ще знам че който и от компонентите да се прецака мога лесно да го заменя.
SOG
 
Мнения: 130
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 11:24 am
Местоположение: София

Мнениеот brumbar » Нед Апр 20, 2008 4:32 pm

Конкретно става дума за Campagnolo Neutron - 1550 грама. Но всички модели на Campa са читави. Карам и Campagnolo Sirocco - също нямат никакъв дерт. Имам наблюдения и върху Campagnolo Zonda - също отлични. Притеснението ти за резервни части са напразни - днес живеем в глобален свят и може да се намери абсолютно всичко, а откровено казано няма и да ти се наложи освен ако не ги поддържаш както трябва или не дай си боже стане инцидент. Моите капли Open Pro са с DT Revolution спици 1,8/1,5/1,8 с Campagnolo Chorus главини и са доста леки, но не могат да се сравняват като здравина, ход и твърдост с Neutron. Neutron са с аеро тип спици и съпротивлението, което оказват на въздуха в сравнение с Open Pro е доста по-малко. Сега ползвам Open Pro само на велостанока или като вентилатор :)
За Mavic Ksyrium SL нямам добро менине, тъй като познавам хора, които се измъчиха с тези капли. Конкретно проблемите са скъсани спици и пукнатини на шините в областта около ниплите, а за модела Premium който ми цитира нямам мнение.
Аватар
brumbar
 
Мнения: 550
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 9:59 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот choko73 » Пет Май 09, 2008 11:10 am

И аз да се включа, макар че бръмбар вече ме вкара задочно в разговора. Аз съм въпросния, но вече бивш колега със 120-те килограма.
От двайсетина дни се сдобих с Джайнт Ти Си Ер композит, фул карбон, Campagnolo Record carbon монтаж, капли Неутрон, карбоново колче на седлото, ITM carbon лапа и кормило.
Сега съм 105 кг. с тенденция за още сваляне.
Карбоново колче за седлото съм карал и преди без никакви кахъри, както и капли неутрон, зонда и венто.
Сега ще видя като всичко е карбон как ще се държи, но смятам, че няма да има проблеми. поне за първите 200 километра нямаше.
Та според мен не се плаши от карбона и заводските капли на Campagnolo.
Не разбрах колко ти е излязло кончето, но изглежда добре и дано си го караш със здраве и без аварии.
В крайна сметка това за нас е хоби и трябва да се глезим с такава техника.
choko
choko73
 
Мнения: 107
Рейтинг: 1280
Регистриран на: Чет Юни 15, 2006 3:00 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот SOG » Пет Май 09, 2008 12:35 pm

Проблемът на карбоновите колчета,лапи и кормила не е,че няма да издържат на нормално натоварване.Има писано по темата просто трябва да се почете малко.

За кормилото:
http://www.competitivecyclist.com/za/CC ... QS#ques_42

За колчето на седалката:
http://www.lhthomson.com/carbon_seatpost.htm


Моето кормило е такова:
http://www.competitivecyclist.com/road- ... _TRUE.html

Колчето ми е такова:
http://www.lhthomson.com/masterpiece_features.htm

Прочети им инфото и ще добиеш представа колко си струва карбона и за какви цели.Особено инфото за кормилото е доста красноречиво.

Като тегло са малко по-тежки от топ моделите от карбон,но са многократно по-надеждни.При едно евентуално падане ако случайно карбоновото ти кормило е останало здраво,то трябва да се смени веднага ако не искаш по-късно изненадващо пребиване.Това е описано подробно в един от горните линкове.Ето доста красноречив цитат:

"If you're trying to build a tricked-out, superlight bike are carbon bars appropriate? Yes indeed. But ask yourself something: Why is it when you watch the video of the Tour de France you don't see a single rider with carbon handlebars? The answer is rather easy: Pro mechanics are big believers in due diligence. They know that if one of their riders crashes (and they all do), or if they accidentally drop or tip over a bike when loading it or unloading it, the handlebar takes the brunt of the force. In either situation prudence requires at the very least that you unwrap the bars, remove the STI or Ergo, and remove the stem to closely inspect the bar to ensure that no micro-cracking occurred as a result of the mishap. Such due diligence, of course, is an enormous pain in the ass, and sticking with an alloy bar that weighs in at 20g heavier is the sensible solution."

И всичко това важи ако сравняваме моите компоненти с топ карбонови модели,за ниския клас карбонови компоненти,които понякога са по-тежки и от алуминиеви изобщо не говоря.Те си имат клиентелата от невежи балъци,за който само думата "карбон" означава най-доброто и лекото на пазара.

Прочети и статията на Thomson,защо не правят карбонови колчета,доста ясно е обяснено.Просто техните компоненти са истински,качествени и произведени в щатите а не в Тайван.Колчетата им от серията Masterpiece са едни от най-леките и същевременно най-здравите.Изчислени са така,че дори и при голямо натоварване да поддадат плавно и да се огънат.Докато карбона се чупи мигновенно и катастрофолано.Всичко това е описано в статията от страницата на Thomson към която съм дал линк.


В момента си зглобявам леко градско колело,нещо като XC колело с твърда вилка.Пресметнал съм го да тежи много малко над 7кг и дори на него ще сложа леко кормило от скандий и колче Thomson Masterpiece.Мога да спестя още няколко грамата и да сложа ултра леки карбонови чашки но аз ще използвам Chris King,явно съм старомоден,но според мен на някои места е по добре да се жертват 20гр за сметка на дългогодишна надеждност.И пак повтарям,че в сравненията си говоря за топ моделите от карбон,за евтиниите- примамки за балъци не става дума изобщо.Дано остана разбран от някои старомодни хорица като мен,любители на евтинки метални компонентчета.


А за колелата след като разгледах страницата на Campagnolo си оставам на стария вариант :
"шини Open Pro,спици DT revolution отпред 24 2х , отзад 28 3х,алуминиеви нипли pro lock и главини DT Swiss 240s.В тази окомплектовка колелата ще тежат 1420гр"

От към съотношение цена-тегло нямат конкуренция сред фабричните.Ако не говорим за колела с карбонови компоненти,от към тегло моя вариант отстъпва само на нещо подобно но с главини Tune,Extralite и т.н.Но там вече говорим за други цени и по-ниска надеждност.Резервни компоненти за моя вариант могат да се намерят в пъти по-лесно и евтино в сравнение с тези на Campagnolo.Ако някой може да си намери втора употреба колела Campagnolo на ниска цена е друг въпрос,тогава ми се виждат малко по-оправдани за нашите условия.Това,че някой малко по-тежък фабричен модел може да е малко по-твърд и аеродинамичен не ме интересува,карам предимно разтоварващо и не гоня спортни постижения.А и по принцип предпочитам колкото е възможно повече компоненти да са избрани от мен а не готови фабрични сглобки.
SOG
 
Мнения: 130
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 11:24 am
Местоположение: София

Мнениеот Benicio » Пет Май 09, 2008 2:19 pm

Честито колелце и от мен! Наистина е страхотно ! Не ми стана ясно онлайн ли си го поръчал в крайна сметка . Bianchi са страхотна марка особено при шосейните до колкото знам.Не знам защо ,но като видя шосеен бегач и ми настръхват космите от кеф и много ми се иска да си взема и един такъв ама вече ми седят две МТБ-та в коридора пък и много скъпи .
P.S. В крайна сметка това с разбиването им из БГ улиците мит ли е по скоро или жестоката реалност.
Benicio
 
Мнения: 22
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Чет Май 08, 2008 12:55 pm

Мнениеот choko73 » Вто Май 13, 2008 5:09 pm

Това с разбиването им по БГ улиците не знам дали е мит, но за Стара Загора и региона смея да твърдя, че е абсолютен мит.
Е говоря за сериозни капли, за които вече писах. Карал съм и свободни съчинения със мавик шини, Ди Ти спици и висок клас главини, но при тях нещата не стоят толкова добре и от към здравина.
Бръмбър дето тежи малко над 60 влезе с прословутото опън про на мавик и Ди Ти революшън спици (32 на брой) и алуминиеви нипли в една дупчица и не се намери майстор дето да ги вкара в пътя за повече от 50 - 60 километра и пак почваха да играят.

Лапата ми:
http://www.totalcycling.com/index.php/p ... uniko.html

Еко го и кормилото:
http://www.probikekit.com/display.php?code=K1125

Това е и колчето за седлото:
http://www.worldcycling.com/merchant.mv ... de=USEPOST

А ако се върнем на каплите, прочетете подробно всички характеристики, а не само теглото и цената.

Има и друг момент, ударът необходим да компрометира карбона е достатъчно силен да направи неизползваема рамка или друга част със сходно тегло от какъвто и да е друг материал. Говоря за стандартни удари при евентуално падане. Друг е въпроса при директен удар с остър предмет или някакви други ситуации които се срещат 1/1000.

Щом и най-заклетия противник на всичко ново (инженер при това) се качи на Колнаго С40 Би стей, не мисля, че някой би ме убедил, че качествената карбонова част е по-лоша от алуминиева или каквато там си иска.

За финал да отговоря още веднъж на Benicio, според мен е мит.
Е ако се кара като МТБ въпроса е съвсем друг

SOG ще си позволя да попитам, каква е рамката на това дето ще става малко над 7 кг. и готово ли е, защото до сега всички които са си смятали велосипедите на части, като ги претеглят събрани излизат поне с 200 грама по-тежки. И в този грамаж ще влиза ли кошници, празни бидони, скоростомери ...
Само моля не го приемай като някакво заяждане, интересно ми е а в България има много малко информация от изпробвани компоненти. Из нета по света форуми и писанки колкото щеш, но в България сме малко мераклиите и е хубаво да обменяме личния опит. Кажи си мнението и за компонентите описани по-горе.
Благодаря ти предварително.
choko
choko73
 
Мнения: 107
Рейтинг: 1280
Регистриран на: Чет Юни 15, 2006 3:00 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот SOG » Вто Май 13, 2008 10:23 pm

Choko за другото колело мислех да пусна направо нова тема и да сложа там списъка с частите,но си счупих монитора на лаптопа и съм малко затруднен тия дни с комуникациите,а и нямам много време да пиша на дъго и широко темата.Но се радвам,че проявяваш интерес към бъдещата ми градска машина и се постарах да прехвърля таблицата на друго PC и ще я пусна сега.До този момент проектът е стигнал до рамка+няколко малки части.Решил съм ако трябва да отнеме малко повече време зглобката,но да не правя компромиси.Всяка една част е подбирана въз основа личен опит,разучаване по чужди форуми за любители на леки велосипеди и сайтове за части,писал съм си с няколко такива любители за някой по особени съвети и естествено всичко е гледано в листата на weight weenies и подбирано от към тегло.Като цяло замисълът е за максимално леко колело,без вулгарно скъпи ултра леки части и без да е правен компромис от към здравина и надеждност.Гледал съм и всички части да са добре балансирани от към тегло,здравина и клас и да си подхождат една на друга,а не някой да са по-висок клас по-скъпи и леки,а от други да съм спестил малко пари.Според мен така колелото няма да има голям смисъл.Под баланс на здравината на частите имам предвид правилото,че една верига е толкова здрава колкото е здраво най-слабото и звено.Има някои части,който ще си поръчам от щатите и някои от Германия,защото са малко специшични,а пазарът на леките части и велосипеди като цяло,особено пък за тези с твърди вилки,в България не е много развит.Комбинацията между планински и шосейни части може да се стори малко странна на някои,но за това което целя като краен резултат е точния избор.От скобата на предния дерайльор до броя на зъбите на касетата и плочите на курбелите всичко е внимателно подбрано преди да влезе в списъка.Тия дни добавих няколко грама за сметка на малко по-голяма надеждност,но пак си остава доста леко.Яасно ми е,че в завършен вид ще е малко по-тежко,но пак ще е твърдо под 8кг.Теглото е образувано от всички части от списъка + педалите,който не се включват по принцип в крайното тегло на шосейните велосипеди като съм гледал сайтове на различните фирми,защото са си личен избор.Без педалите е 7212гр.Може да се смъкнат още няколко грама без това да се отрази на цената и здравината,като се използват шосейни Bar End команди Dura Ace,който се слагат на кормилото с помоща на едни приставки и отделно леки спирачки,но аз реших да използвам XTR Dual Control заради удобството.

Изображение
SOG
 
Мнения: 130
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 11:24 am
Местоположение: София

Мнениеот Митко Ruse » Сря Май 14, 2008 3:01 pm

Здрасти Бръмбарче и Чоко.Чак ми става смешно, че спорят с вас по тази тема.Момчета тези двамата много ги разбират тези неща.И изкам да попитам как ще струва не много пари едно колело, което при това ще тежи към 7250гр. , като моето колело е точно в момента 7350гр. всичко което е най-добро според мен в съм го взел и струва повече от 10000лв..
Митко Ruse
 
Мнения: 872
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 12, 2008 2:49 pm

Мнениеот SOG » Сря Май 14, 2008 9:17 pm

Мите смешен си.Това,че за незапознат човек като теб тези хора са некви комири за мен това нищо не означава.Сам мога да си правя изводи кой,колко и от какво разбира.До колкото съм следил темите в Дир.бг съм разбрал,че до преди година питаше каква е разликата между low,medium и high profile колелата,та сам си прави изводи колко си вещ в нещата.Колелото,за което съм дал списъкът с частите и което си правя сега не съм казал,че ще струва малко,а за теглото му всеки,който разбира може да си пресметне,че ще излезе максимум със 100гр отгоре в завършен вид.Ама ти 30% от чстите му едва ли си ги чувал като нов в това хоби.За колелото ти,ако става въпрос за онзи Dynatek ,който показва в другия форум-10000лв,ай не ставай смешен не пасем трева.Добре,че монтажа Record ама вземи напиши Dynatek в ebay да речем да видим колко от тази марка ще излязат,леко тайванщина е май.Помня,че някой там в темата добре ти беше обяснил за какво става дума.Моето без да е шосейно съм написал колко ще тежи и като цена грубо ще е малко над 3000.Всичко идва от правилният подбор на части,ама то за това мозък и часове прекарани в разучавани трябват.Вземи прочети малко вместо сляпо да се водиш по разни твой комири.


И се пише "искам",а не "изкам".Гледам,че често го бъркаш.

Не си ми на нивото и нямам намерение да пиша каквото и да било повече към теб.Нали си чувал поговорката"Не спори с глупак,ще те смукне на нивото си и ще те бие с опит".Не,че нещо ама леко се изнервих,къде чул недочул в сферата на велосипедите се изказваш тука и вмикваш некви смешни цифри с много нули.Фукай се там с шарената си измишльотина (с всичко най-доброто според теб)и не се меси в теми на такова ниво,докато нямаш нужните знания.


Ако някой може да направи коментар по списъкът ми,който да е градивен и на необходимото ниво с удоволствие бих го прочел.Днес си купих още две от частите.
SOG
 
Мнения: 130
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 11:24 am
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Сря Май 14, 2008 11:48 pm

:rofl:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Митко Ruse » Чет Май 15, 2008 5:47 pm

Митко Ruse написа:Здрасти Бръмбарче и Чоко.Чак ми става смешно, че спорят с вас по тази тема.Момчета тези двамата много ги разбират тези неща.И искам да попитам как ще струва не много пари едно колело, което при това ще тежи към 7250гр. , като моето колело е точно в момента 7350гр. всичко което е най-добро според мен в съм го взел и струва повече от 10000лв..
Митко Ruse
 
Мнения: 872
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 12, 2008 2:49 pm

Мнениеот Митко Ruse » Чет Май 15, 2008 6:33 pm

Нещо злобееш скрит зад анонимността.То и твоите писания имат грешки, ама сигурно защото си ги писал на тъмно или ти е изтрита клавиатурата, защото на мен тогава ми се случва.
Не ти ли се струва странно, да се сложи на шарена рамка менте последен модел група Кампи.Направената по поръчка рамка точно за човек няма да я намериш в и-бей магазините.Сигурно знаеш,че има лимитирани серии какъвто е моя модел "Акулова перка", а и от тази година последния модел на Дайнатека с цветовете на "Макларан Мерцедес" и се правят за дебелички старци като мен и те струват доста повече отколкото съм посочил. Но това не пречи, да са малко над 7кг..Доколкото за каплите, верно питах за висок,среден и нисък профил, но дотолкова, къде е силната им страна-изкачване, часовник, маратон или критериум нали имам и от трите вида и да знам като ходя до пазара или до гробищата какви да си сложа,че профила е различен.Чудно ми е в този смисъл твоите като ще ги събираш на какви килограми ще е опънат чадъра на задната и предната капла и с какви качества ще се получат.А маи това не те интересува, нали ще ходиш с това колело до кварталното кафе.
По принцип материалната част не ми е много интересна.Както казва един мои приятел, важно е задкормилното устроиство.Демек в методиката на тренировките ми е силата.Поздрави приятелю и по изи.
Митко Ruse
 
Мнения: 872
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 12, 2008 2:49 pm

Мнениеот choko73 » Чет Май 22, 2008 11:43 pm

Извинявайте, но не разбрах за какво е темата, да обменим личен опит, да се подиграваме един на друг или да мерим пишки.
Съжалявам за бруталното изказване, но ми писна от: мойто е върхът а другите са балъци и тяхното е боклук.
Предполагам че раздела е направен да си помагаме, а на който му се заяжда или просто мусе ръсят простотии си има бла бла или както там се казваше. Не го чета затова ме извинете ако съм го цитирал неточно.

SOG поиска съвет, след което почна да убеждава всички, че са му дали лоши съвети. Всичко писано от мен и бръмбара е от личен опит или от опита на тези с които караме.

Митко пък тръгнал да идеализира
Здрасти Бръмбарче и Чоко.Чак ми става смешно, че спорят с вас по тази тема.Момчета тези двамата много ги разбират тези неща.И изкам да попитам как ще струва не много пари едно колело, което при това ще тежи към 7250гр. , като моето колело е точно в момента 7350гр. всичко което е най-добро според мен в съм го взел и струва повече от 10000лв..
и да се изхвърля на цени, като Драго преди време за колелото на Габровски (драга дето струвал 6000 евра ???) То вярно може и 20000 да му поиска, но кой ще ги даде.
А моя балъшки изцяло карбонов велосипед (където позволава съвременната технология, без карбонови капли, щото не стигат средства) и с две кошници, два бидона (празни) и скромен компютър сигма със 7 функции стана в завършения си вид около 7250 гр. и ми излезе 4200 лв. Не знам защо Митко е дал 10000 за неговия.
Не разбрах дали са му стигнали предварително приготвените 2000 лева на SOG, но ако е така някой му е направил невероятен подарък.

Та SOG карай си го със здраве и най-важното е като му се качиш да си удовлетворен от това под теб, а не да чакаш някой да ти каже колко ти е велико колелото. Аз поне затова избрах това което карам в момента. Чаках доста време да си го позволя но сега съм доволен и не сматом да го заменям.

Май се отплеснах.
Край.
Поздрави
choko
choko73
 
Мнения: 107
Рейтинг: 1280
Регистриран на: Чет Юни 15, 2006 3:00 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот SOG » Пет Май 23, 2008 10:44 am

choko73 написа:Не разбрах дали са му стигнали предварително приготвените 2000 лева на SOG, но ако е така някой му е направил невероятен подарък.


Епа то оставаше и да са стигнали,няма кой да ми прави чак такива подаръци.

Иначе с теб Чоко проблеми нямам.Ти си каза,че си сложил карбонови лапа,колче и кормило,а аз ти обясних защо съм предпочел само карбонова рамка и карбонова вилка с висок клас алуминиеви части и ти дадох и линкове ако искаш да прочетеш малко по въпроса.Всеки си каза мнението и това е.Проблема беше посредственото изказване на твоя фен Митко.Радвам се,че и самия ти не го подкрепяш за посредствената му изцепка.

Иначе се надявам,че ти е било интересно да разгледаш списъка с частите на будещото ми градско колело и съм ти отговорил на въпроса каква ще е рамката.Ето и пример какво може да се направи със същата рамка ако здравината и надеждността на велосипеда се изместят малко по на заден план.

http://www.light-bikes.de/website/new/2 ... ssue-6326g
SOG
 
Мнения: 130
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Окт 26, 2007 11:24 am
Местоположение: София

Мнениеот choko73 » Пет Май 23, 2008 7:18 pm

Да, интересно ми беше да радгледам списъка, но очаквам отзиви след събирането му. Както очаквам и отзиви за шините опън про, след като ги покараш известно време по дупките.
Като ми остане повечко време да намеря конкретните грамажи на моя велосипед, ще ти ги пратя, а относно карбона в кормилото и колците, доста попрочетох, и стигнах до извода, че има фирми, които просто не могат да постигнат това което успяват другите и за това залагат твърдо на металите.
Виждал съм премачкано колче за седлото което държи вече няколко години безпроблемно, както и лапа на байк която има видими следи от компрометиране на материала и се държеше учудващо добре. А и вече казах, че удара необходим да компрометира карбоновото колче или кормило ще е достатъчен да те накара да смениш и алуминиевото такова, така че ...
За кормилата говоря за шосейни, правите байкови не съм разглеждал, защото не ми е интересно.
А що се отнася за компонентите Campagnolo, от всичко прочетено от мен на последък се оказва, че имат най-сериозен качествен контрол на високите си класове от всички производители. И това не е инфо от една статия на една фирма, а четене от няколко години насам.
На зимния си велосипед карах Shimano Dura Ace, но тази зима го подмених с Campagnolo, и не съжалявам.
Трябва това лято да се съберем и да покараме някъде.
Така ще можем и по-лесно да обменим опит.
Ако не е тайна, колко излезе кончето в тегло и парични единици?
Май това е за сега.
Поздрави
choko
choko73
 
Мнения: 107
Рейтинг: 1280
Регистриран на: Чет Юни 15, 2006 3:00 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Избор на шосейно колело.

Мнениеот kawasuna » Съб Май 29, 2021 1:01 pm

Колеги какво мислите за тея капли
https://www.bikecenter.bg/kapli-28-camp ... bul-carbo/
Гледам,че са доста намалени.
Аватар
kawasuna
 
Мнения: 492
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Апр 04, 2016 9:22 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Избор на шосейно колело.

Мнениеот Alexi » Съб Май 29, 2021 3:20 pm

а какво правиш с фрихъба ? или мислиш да караш Кампи групсет ..
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6276
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Избор на шосейно колело.

Мнениеот kawasuna » Съб Май 29, 2021 7:25 pm

Не извинявам се за шосеен велосипед говоря.На него ще бъдат сложени.Нямам почти никакъв опит с шосейни затова питам.Гледам има с висок борд,по-леки,по-тежки и т.н.Тези за какво са подходящи,ще поддържам ли с тях висока скорост или да търся с висок борд :bowdown:
Аватар
kawasuna
 
Мнения: 492
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Апр 04, 2016 9:22 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Избор на шосейно колело.

Мнениеот Alexi » Съб Май 29, 2021 8:07 pm

те са си шосейни ,само че кампаньоло ползват различен фрихъб и ако не караш техен групсет няма как да ги ползваш тия капли .. инак са леки ,доста стар модел теснички за моя вкус но доста хора карат все още подобни шини .. за тази цена може да се вземе реално почти всичко което ти хрумне ,каплите за вибрейк западат постепенно и цените вървят надолу
Аватар
Alexi
 
Мнения: 6276
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Избор на шосейно колело.

Мнениеот kawasuna » Съб Май 29, 2021 8:29 pm

С Шиманска касета съм и ако искам да сменя каплите очевидно и групсета трябва,та че....
Благодаря за пояненията!
Аватар
kawasuna
 
Мнения: 492
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Апр 04, 2016 9:22 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Избор на шосейно колело.

Мнениеот Gworan » Нед Май 30, 2021 6:11 am

Гледам, че посочените капли са тубуларни. И се чудя, какво става като се спука тубуларна гума, възможно ли е да се залепи и да се продължи по пътя, или задължително трябва да се носи резервна?
Аватар
Gworan
 
Мнения: 1018
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Окт 27, 2017 10:08 am

Предишна

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта