Градско колело или шосейка?

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Градско колело или шосейка?

Мнениеот Benicio » Сря Апр 01, 2009 2:46 pm

Здравейте !!! Карам колело от много години, но винаги съм карал МТБ , напоследък се паля по шосейки, но после видях, че има спринтове и скотове които са с тънки гуми 28 " и може би са по-добър вариант за в града, където мисля да карам основно и малки преходчета из близки села.Въпроса ми е има ли смисъл да взимам шосейка ( Спринт Монца напр.) или за в града по-добре градски (Спринт F1 напр.)Какво е мнението на хората карали такива колела?Мерси предварително!
http://www.bikescenter-bg.com/images/bike_center/pricelist/1819//Sprint_F1.jpg
Benicio
 
Мнения: 22
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Чет Май 08, 2008 12:55 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот Bolverk » Сря Апр 01, 2009 2:53 pm

Други хора ще кажат дали шосейка или градско колело само един бърз съвет е да гледаш по-скоро новата F1 (в сайта на спринт за 2009) пред миналогодишната. Просто повече си заслужава.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот rosty_sz » Сря Апр 01, 2009 4:00 pm

Шосейката не е много удобна за градско каране. Това се поражда както от по-наведения стоеж, така и от дебилината на гумите и формата на кормилито. Аз си преобразих една стара шосейка за градско като и сложих право кормило и смених спирачките, но просто я имах и реших да направя това за да не мухлясва в мазето. Дори и с право кормило и по конфортна седалка не е много удобно. Внимавам постоянно за по едри камъчета по платното ,дупки и т.н. Качването през бордюр е доста трудно за нисък и почти невъзможно за висок. Носенето на какъвто и да било багаж е само с раница. В мокро време освен, че е много нестабилен велосипеда и пръска здраво кал и т.н.
Имам и един от така наречените "trek"-ове, но и при него стои проблема с носенето на багаж, калниците и маневреноста за която забравих да спомена по-горе. И шосейката и трека имат доста голям диаметър на каплата и това ги прави по-трудно маневрени.
Според мен за градско в българия и леки шосейни разходки подчертавам разходки е най доре да се ползва байк с по гладки гуми (сликове) снайражен и със калници и някаква малка кошница. Калниците могат и да са бързо свалящи, такива на щипки има, и да се ползват само при нужда. Виждал съм много хубави кошници в нета за МТБ за кормило. Ако имаш байк, що не си вземеш още един коплект капли и да ги сменяш според нуждите.
ТЪРСЯ ШИМАНСКА ПЛОЧА 39 ЗЪБА
rosty_sz
 
Мнения: 163
Рейтинг: 1380
Регистриран на: Съб Окт 27, 2007 5:30 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот Synthesis » Сря Апр 01, 2009 7:20 pm

Никое колело не може да ти достави такова удоволствие като шосейното. Но със сигурност не е най-практичното. Ако имаш някакъв байк за всеки ден, си вземи шосейка!
Аватар
Synthesis
 
Мнения: 245
Рейтинг: 1552
Регистриран на: Нед Фев 01, 2009 9:32 am

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот sto100jan » Чет Апр 02, 2009 4:40 pm

Значи , хубаво са казали колегите по-горе , за града си става и МТБ , за шосейни разходчици - пак . Ако си по-едър , обаче - можеш да направиш като мен . Взех си Спринт Аполон 28 цола . Много по-удобен е . Заводски си го продават окомплектован с багажник , калници , динамо , фар и задна светлина . Парите са му малко , а качеството е прилично . Гумите са с диам.28 мм , или 30 мм , и с тях няма да имаш проблемите на тънките шосейни гуми . Даже аз мисля ,като му дойде времето да се пробвам и с 35мм . Багажника си е голяма благина :agree: , ще го оцениш по достойнство . Три вида са популярните 28 цолови сити/травел байкове в Б-я - Спринт Аполон , Драг Маратон , и Крос Ароу , поне тях съм виждал да се карат . Спринта и Кроса са един джаз , Маратона е малко по-скъп , но и му е по-висок клас окомплектовката .
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот DstupidBastarD » Чет Апр 02, 2009 4:49 pm

sto100jan написа:Значи , хубаво са казали колегите по-горе , за града си става и МТБ , за шосейни разходчици - пак . Ако си по-едър , обаче - можеш да направиш като мен . Взех си Спринт Аполон 28 цола . Много по-удобен е . Заводски си го продават окомплектован с багажник , калници , динамо , фар и задна светлина . Парите са му малко , а качеството е прилично . Гумите са с диам.28 мм , или 30 мм , и с тях няма да имаш проблемите на тънките шосейни гуми . Даже аз мисля ,като му дойде времето да се пробвам и с 35мм . Багажника си е голяма благина :agree: , ще го оцениш по достойнство . Три вида са популярните 28 цолови сити/травел байкове в Б-я - Спринт Аполон , Драг Маратон , и Крос Ароу , поне тях съм виждал да се карат . Спринта и Кроса са един джаз , Маратона е малко по-скъп , но и му е по-висок клас окомплектовката .



Скивай, баце, ако ти имаш некви проблеми с шосейното колело, определено стотина други юзъра немат такиви. В тоа ред на мисли, пази си проблемите за себе си или психолога, който ползваш и не ангажирай шосейните колела с тех. На въпроса на пича, да, за града е по-добре по-дебела гума. :clap:
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот Exo-to » Чет Апр 02, 2009 6:48 pm

Аз от един месец имам и двете! За града се снабдих от форума с прекрасна антика с калници, багажник, динамо, 10 скорости и стоманена рамка(и невзрачна при евентуални заключвания), а за безкрайните пътища х'асфалтови - шосейка :) После подведох един приятел да си вземе градски Драг, а една приятелка ме изенада като си взе градски Робифир - пак българско.
Аватар
Exo-to
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Май 13, 2008 9:22 am

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот marsa » Пет Апр 03, 2009 8:34 pm

Като човек с опит ще се изкажа.

Първо - не знам как точно смяташ да караш велосипеда - само по асфалта, или с доста каране по тротоара? По правило би трябвало да караш на улицата.

Аз лично съм карал доста и шосеен бегач и тип "градски" в София и извода е един - Ако можеш и смееш да караш с колите най- добре търси бърз велосипед максимално "шосеен": 700x23c, два големи венеца, максимално лек и т.н.

Ако не си смелчага, или държиш повече на комфорта, спокойствието, както и да има къде да сложиш багаж, то може да минеш и с нещо с по- голям балон на гумата (разбира се слик), дори 26' (ако си по- нисък и размера на рамката ти е малък), евентуално амортисьорна вилка...

С шосето можеш само с раничка, и то с ограничение в теглото

Между другото днес сутринта гледах новия Drag Blade с право кормило, определено ми хвана окото :) Само част от монтажа и кормилото са различни от шосейния Блейд. Не съм сигурен, но мисля че мернах цена от около 700лв...
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот sto100jan » Пон Апр 06, 2009 10:02 pm

DstupidBastarD написа:
sto100jan написа:Значи , хубаво са казали колегите по-горе , за града си става и МТБ , за шосейни разходчици - пак . Ако си по-едър , обаче - можеш да направиш като мен . Взех си Спринт Аполон 28 цола . Много по-удобен е . Заводски си го продават окомплектован с багажник , калници , динамо , фар и задна светлина . Парите са му малко , а качеството е прилично . Гумите са с диам.28 мм , или 30 мм , и с тях няма да имаш проблемите на тънките шосейни гуми . Даже аз мисля ,като му дойде времето да се пробвам и с 35мм . Багажника си е голяма благина :agree: , ще го оцениш по достойнство . Три вида са популярните 28 цолови сити/травел байкове в Б-я - Спринт Аполон , Драг Маратон , и Крос Ароу , поне тях съм виждал да се карат . Спринта и Кроса са един джаз , Маратона е малко по-скъп , но и му е по-висок клас окомплектовката .



Скивай, баце, ако ти имаш некви проблеми с шосейното колело, определено стотина други юзъра немат такиви. В тоа ред на мисли, пази си проблемите за себе си или психолога, който ползваш и не ангажирай шосейните колела с тех. На въпроса на пича, да, за града е по-добре по-дебела гума. :clap:


Гле са Бастардо , аз проблеми с шосейките немам , просто си изказвам мнението с цел да помогна на човека , който пита . А твоя проблем като гледам има бързо решение - или зачестяваш с онанизъма , или почваш да пушиш - успокоява , риаш ли... :peace:
Велобалкантурист
Аватар
sto100jan
 
Мнения: 534
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пон Юли 17, 2006 10:25 pm
Местоположение: Йотеборь

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот tkpopov » Нед Апр 26, 2009 2:45 pm

Моя градски велосипед DRAG - Hacker, понякога се държи като шосейка, заради което скоро ще му купувам нови "обувки" (външни гуми) :spin: :spin: :spin:
Аватар
tkpopov
 
Мнения: 123
Рейтинг: 1292
Регистриран на: Сря Апр 01, 2009 12:31 pm
Местоположение: Бургас или някъде на майната си карам колелото!

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот jlto » Пон Май 11, 2009 10:37 am

А какво ще кажете за това колело?
http://screambikes.eu/product_info.php? ... 53b770a6a4
доколкото разбрах до края на май ще го има по магазините. (все още го няма нищо че го има в каталога)
jlto
 
Мнения: 2
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 10:45 am

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот marsa » Пон Май 11, 2009 10:45 am

jlto написа:А какво ще кажете за това колело?
http://screambikes.eu/product_info.php? ... 53b770a6a4
доколкото разбрах до края на май ще го има по магазините. (все още го няма нищо че го има в каталога)
Напомня много на Онтариото, със заключването на вилката и особено ако се сложи слик 1.5~1.6 ще стане много бърз велосипед за града.

Цената обаче ми се вижда доста височка, все пак не е с коой-знае-каква окомплектовка.
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот papi007 » Пон Май 11, 2009 5:23 pm

:offtopic:
Synthesis написа:Никое колело не може да ти достави такова удоволствие като шосейното. Но със сигурност не е най-практичното. Ако имаш някакъв байк за всеки ден, си вземи шосейка!

Колелото е като жената - всеки я подбира по свой си вкус и я язди според възможностите му/и. Така че за теб може да е така, но светът не се върти около теб. Нищо лично, но просто ме издразни мнението тип "Ние сме велики, другите са тъпаци!". Във всеки вид колоездене си има и красоти, и опасности, и минуси. :offtopic:

Ontopic:
Нека да не ти казвам какво да вземеш, а да ти дам съвети, които мисля че ще ти свършат работа.
1.Рамките:
-Шосейката е създадена за скорост, геометрията на рамката е така направена , че да си аеродинамичен и да можеш да си изцедиш силата при каране. Основната идея тук е скорост.
-Градския велосипед принципно е с по-релаксираща стойка и по-комфортна возия (която пък надали ще е удобна за по-дълги разстояния)
-Друга идея е планинска рамка, с която ще можеш да си правиш бъни-хопчета през бордюрите и да караш общо взето като луд, без да се притесняваш от малки и средни дупки, ама пък да си с по-бавни, дебели и тромави гуми, непозволяващи кой знае каква скорост.
-твърдата вилка няма нужда от поддръжка, а евтиния сънтур няма да ти обира малки неравности,по-скоро може да ти поеме някоя по-голяма дупка или нещо, като те спаси от пукане на гума или нещо друго такова. Надали ще е нещо WOW.
2. Капли:
-Капла, която механиците мразат да правят след изкривяване е нещо подобно:
Изображение
Проблема и е че местата където няма захванати спици бъдат ли изкривени, много тегаво се оправят, за това гледай за капла с "обикновенна" визия. Да има капси на шината ,където излизат ниплите. Казвам ти го защото при ниския ценови клас няма да ме учуди да не слагат и лепенки, за да свалят от себестойността.
-Много препоръчително е да са ти леки каплите и гумите, защото с постоянното тръгване/спиране тежките ще те мъчат доста. По-добре е да имаш 400 грама върху рамката ,отколкото по 200 във каплите. Немога да ти обясня с факти, но повярвай ми , така е :agree:
3. Гуми:
-тесните 700x23C гуми са уникални за скорост, но с тях трябва да внимаваш и за най-малките препятствия, които дори и не си забелязвал досега с MTB-то.
-по-широките с по-висок профил гуми ще са ти по-комфортни особенно за из града
-според мен не ти трябват абсолютни сликове, защото при един лек дъжд ще ти бъде доста неприятно, а падания - доста са вероятни. Трябва ти нещо с малък грайфер отстрани, колкото на пясък и вода малко или много да те държи. Незабравяй че най-важното са компонентите в гумата, и един слик с хубава гума може да те държи по-добре от една ужасна гума , колкото и грайфер да има тя.
4. Скоростна система:
-Съветвам те ако ще взимаш колелото с не-спортна насоченост, да си отпред с 3(28-38-48) венеца, а отзад - според ценовия диапазон. Каза че караш мтб, другото мисля че сам се сещаш.
5. Спирачки
-Карал съм спирачки Шимано 600 със куул стоп вложки, Tektro, chorus, ultegra... Да, спират добре, но за шосе! В града силно те съветвам ако си с такива да сложиш куул стоп вложките. НО по-добре е да имаш в-брейк. Дори кекавите тектро дето взех за сестра ми (15 лева 2те) спират много по-добре от шосейните спирачки. По лично мнение, това е по простата причина, че с един в-брейк, при по-екстремна ситуация, рязкото натискане на предната спирачка надали би хвърлила някой през кормилото, но би блокирала тънката гума, която просто няма площтта, през която да приложи спирачната сила към пътя, би поднесла и би станало мазало. Докато сити байка има по-широка гума, и за това при него има в-брейк. Със самото купуване те съветвам да си сложиш и едни трикомпонентни калодки отпред. Ще ти дадат повече мощ, по добро спиране в мокро, по малко шум, и ще ги караш адски много време.
6. други
-седалката, ръкохватките, кормилото, педалите (само да не са пластмасови, че в дъжд ного се хлъзга кракът) са по твой избор
-щом ще караш в града - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО светлини. Дали ще са на динамо или на батерии-въпрос на избор. Аз взех едно зарядно на ВАРТА от техномаркет, което може да зарежда по 1,2,3,4 батерии, и то доста бързо (за 1и2 батерии -2 часа, за 3 и 4 - 4 часа) и съм си решил проблема генерално. 26 лева с 4 АА батерии, едно със зелено капаче.
-калници - според мен за в града - може да ти тежат, ама ще ги хвалиш много след 1-2 мокри карания.

И след всичко това, аз бих избрал
http://www.konaworld.com/09_dew_en.cfm
или варианта, с който и да кривна капла няма да ми дреме на ....
http://www.konaworld.com/09_dewplus_en.cfm

Знам със сигурност че може да се информираш спрямо цените на велосипедите в магазина "черни връх". Ако цената ти е висока, избирай си ти велосипед.
(и все пак помисли как караш и дали шосе, сити или мтб с "градски" гуми ще е най-доброто решение за теб)

Best wishes, papi007 :beer:
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот Benicio » Вто Юни 02, 2009 3:28 pm

Благодаря на всички за мненията ! Бяха много полезни особено последното :) . Определено се спрях на градско след преценка за какво ще го използвам и предвид, че по стечение на обстоятелстава останах без никакво колело в момента ще взимам някое евтино градско Драг например да си ходя на работа с него и на бира :) пък в последствие ще видя дали ще взимам друго.
Benicio
 
Мнения: 22
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Чет Май 08, 2008 12:55 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот marsa » Вто Юни 02, 2009 3:59 pm

Benicio написа:Благодаря на всички за мненията ! Бяха много полезни особено последното :) . Определено се спрях на градско след преценка за какво ще го използвам и предвид, че по стечение на обстоятелстава останах без никакво колело в момента ще взимам някое евтино градско Драг например да си ходя на работа с него и на бира :) пък в последствие ще видя дали ще взимам друго.
Между другото (леко в офтопик), един от потребителите тук (madmartigan) кара шосейка, по- точно Sprint Monza градско съвсем успешно ;) Единствените разлики, които съм забелязал са по- големия балон на гумата (мисля, че беше казал 28мм, не пречи да се ползва и малко повече), както и широки удобни платформени педали.
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот crib » Сря Юни 03, 2009 8:39 am

marsa написа:
Benicio написа:Благодаря на всички за мненията ! Бяха много полезни особено последното :) . Определено се спрях на градско след преценка за какво ще го използвам и предвид, че по стечение на обстоятелстава останах без никакво колело в момента ще взимам някое евтино градско Драг например да си ходя на работа с него и на бира :) пък в последствие ще видя дали ще взимам друго.
Между другото (леко в офтопик), един от потребителите тук (madmartigan) кара шосейка, по- точно Sprint Monza градско съвсем успешно ;) Единствените разлики, които съм забелязал са по- големия балон на гумата (мисля, че беше казал 28мм, не пречи да се ползва и малко повече), както и широки удобни платформени педали.

Че и аз си карам шосето градско. С педали с каиши.
crib
 
Мнения: 345
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Авг 21, 2008 11:20 am
Местоположение: софия

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот marsa » Сря Юни 03, 2009 9:04 am

crib написа:Че и аз си карам шосето градско. С педали с каиши.
А, тва с каишките ие извращение, брат ;)

Аз като имах същия Блейд си го карах много време градско също, но бях махнал куката и каишката от педалите - не си е работа с тях в града. Иначе говорех за Монцата на колегата, защото той си го е приспособил с по- големите гуми и удобните педали ;)
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот markup » Чет Юли 23, 2009 4:30 pm

За да не отварям нова тема решх да попитам именно тук (темата е тръгнала добре)
Та на въпроса ми - искам да си купя колелце - предимно ме влече шосейка - ще се кара на гребната база в Пловдив и околните планини и околният квартал - коли малко, пътища добри. Но желанието е едно на ръка, но от години не съм карал и тотално съм изостанал с материята (колоездене, части, ремонти, подготовка и прочае). Именно въпросителните са ми следните след прочитане на форума:
1) Имам ли шанс да си намеря нова (или втора ръка, но там незная... просто съм твърде бос в темата, за да преценя дали е добро) шосейка за около 700-750 лева максимален таван
2) Размерите са ми малко шантави - след години тренировки на гребане и плуване - 1.75 на 81-2 килца (това варира +/- 6 до 7)

Ако някой сметне, че шосейката не е за мене или каквото и да е - съвети приемам всякакви :)
markup
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1210
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 4:35 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот marsa » Чет Юли 23, 2009 5:36 pm

markup написа:Ако някой сметне, че шосейката не е за мене или каквото и да е - съвети приемам всякакви :)
След като не надвишаваш стотина килца и те влече, значи шосейното колоездене е точно за теб. Пък и тва разбира се не изключва друг вид колоездене.

Шосейка за тая сума ще си намериш преспокойно, и нова и втора ръка, ако е нова ще е с по- слаб монтаж, разбира се. Аз напримеро преди няколко месеца закупих ползван велосипед с пълен Шимано 105 монтаж (за ориентир - напълнодостатъчен за любител) за 700лв и съм предоволен, велосипеда е на години, но е напълно изправен и нямам проблеми с него. Някъде тук в раздела май имаше тема за шосейки до 1000лв (нови), Synthesis е направил и сравнителна табличка, ако поразгледаш ще стигнеш до нея ;)

Моят личен съвет е да се насочиш към ползван велосипед (стига да нямаш морални спирачки в тая насока), за тези пари ще вземеш нещо сносно, което ще ползваш дълго време! Следи пазара на форума.
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот markup » Чет Юли 23, 2009 5:48 pm

Таблицата я видях :) Относно втора ръка - не ми пука, важното е да е здраво и не очукано ... все пак обичам нещатата да са ми в добър вид. Относно монтажа - нямам си и представа какво представлява това (моето обяснение е - типовете части които са сложени на колелото - примерно марка оптегачи, лагери, спирачки и прочае (не, че ги разбирам)) и точно това ме притеснява при покупката на втора употреба (предполагам, че те ще са по-качествени от новите... логично :П ), но ме е леко страх да не се прецакам, че за мене 700 лева са си 700 кинта ;) . Та точно за това драснах поста - нещо към моделчет, марки да ме насочете или поне някой полезни линкове да порпочета, че за 2 дена прекарани във форума не ми стана много ясно :)
markup
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1210
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 4:35 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот tumbaka » Чет Юли 23, 2009 7:22 pm

Бате, преди 3-4 седмици си взех нова ей тая шосейка за под 650 лв и съм много доволен.
Изображение
Не съм специалист, но ми е удобна. Казват, че е по-добра от Drag Blade, който бил с по-нисък клас оборудване.
Ако се интересуваш от кой магазин - пиши на лични, че съм нов тука и не знам как е с рекламата. :D
Не съм в твоя район иначе мога да ти дам да врътнеш кръгче.
http://www.ks-cycling.com/Fahrraeder/Re ... --530.html
Не виждам как бих се качил на нещо различно след като съм карал шосейка.
tumbaka
 
Мнения: 30
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Чет Юли 23, 2009 6:55 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот Synthesis » Чет Юли 23, 2009 8:08 pm

Да си жив и здрав баце. Не знам кой е твоя магазин, но предполагам всеки тук знае кой продава KS.
Аватар
Synthesis
 
Мнения: 245
Рейтинг: 1552
Регистриран на: Нед Фев 01, 2009 9:32 am

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот tumbaka » Чет Юли 23, 2009 9:07 pm

обаче ми го дадоха от под масата така да се каже, както едно време телевизорите "Велико Търново" по втория начин :) щото офицялно го нямат май на сайта им.
http://bikescenter-bg.com
tumbaka
 
Мнения: 30
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Чет Юли 23, 2009 6:55 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот za6tovsenamen » Чет Юли 23, 2009 9:22 pm

tumbaka написа:обаче ми го дадоха от под масата така да се каже, както едно време телевизорите "Велико Търново" по втория начин :) щото офицялно го нямат май на сайта им.
http://bikescenter-bg.com

Kaто гледам постъпваш доста коректно... :nono: Ако наистина са ти го дали "под масата" можеше да спестиш от къде :crazy: :crazy:
Аватар
za6tovsenamen
 
Мнения: 645
Рейтинг: 1852
Регистриран на: Нед Фев 15, 2009 3:16 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот tumbaka » Чет Юли 23, 2009 9:25 pm

Такъф е лафа - имаше го в двата магазините им "он-сайт" и който влезе може да го ареса и да го купи. А защо не е в сайта не знам. А иначе от както сме в новия комунизъм стоки по втория начин с връзки няма, защото всичко има и всичко се продава от всеки. Тъй мисля де...
tumbaka
 
Мнения: 30
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Чет Юли 23, 2009 6:55 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот markup » Пет Юли 24, 2009 8:11 am

А като цяло като копувам има ли нещо по-генерално, което трябва да имам в предвид - типове рамки, спирачки, кормило и прочае или всичко е до марката :)
markup
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1210
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 4:35 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот za6tovsenamen » Пет Юли 24, 2009 8:16 am

markup написа:А като цяло като копувам има ли нещо по-генерално, което трябва да имам в предвид - типове рамки, спирачки, кормило и прочае или всичко е до марката :)

Maтериала, от който е направена рамката(от това най-вече зависи теглото на колелото) и монтажа са най-важни. :wavey:
Аватар
za6tovsenamen
 
Мнения: 645
Рейтинг: 1852
Регистриран на: Нед Фев 15, 2009 3:16 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот markup » Пет Юли 24, 2009 9:11 am

а монтажа как мога да преценя дали си струва :dontknow:

Edit: Рамката предполагам да търся най-леката алуминиева която намеря :)
markup
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1210
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 4:35 pm

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот Synthesis » Пет Юли 24, 2009 9:20 am

Колкото по-скъп, толкова по-си струва. CPR Racer се произвежда от Maxcom. Вносно колело със същия монтаж е над 1000 лв. Плюс тва KS сега са на промоция, иначе струва 800 лв.
Аватар
Synthesis
 
Мнения: 245
Рейтинг: 1552
Регистриран на: Нед Фев 01, 2009 9:32 am

Re: Градско колело или шосейка?

Мнениеот markup » Пет Юли 24, 2009 10:16 am

:) Мерси за предложението :)
Горе-доло съм се ориентирал така:
рамка - алуминии 7005 серия (предполагам това е номера според примесите... бе както и да е - по-лек бил :П )
вилка - алуминиева (за модели и форми - незная)
скорости - 16 другари :Д (2x8 предполагам :П ) като гледам май ще са SORA
капли - двойностенни (май всички са такива :П )
и май това са нещатата, които гледам се коментират и са основните които да гледма като взимам нещо :)

Мерси за отзивите ! :beer: :drunk:
markup
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1210
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 4:35 pm

Следваща

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта