jamie написа:Надеждно? Пъргаво? Бързо?
Защо точно - в града нито ти трябва скорост, нито пъргавина (която кой да е велосипед да не може да даде), нито здравина - поради наличието на хубава настилка.
Какъв е тоя мерак да се тикат МТБ производни в непривична за тях среда? В града окачването е бреме, не предимство.
Гледам тия дето си ги дал за пример - и не виждам как изобщо ще се справят с багаж и прикачни устройства например? А това е основното в града, там (за жалост не и в България) са особено популярни "холандки":
http://www.dutchbike.co.uk/Modern.htmПозицията е изправена, кормило и седалка са специфични също, най-често динамото е вградено в предния хъб, скоростите - в задния.
Поразгледай в сайта, това са удобни колела за града - а не разни "скакалци"
и то все "каквото не става за друго".
ЦЕЛОГОДИШНО карам и предпочитам
само МТБ и Хибриди в града и извън него.
Тез
ХОЛандски ВЕЛОмайтапи за мен са
OUT FOREVER! Ти щом ги харесваш купувай и карай!
Ауто-БГ-Джигитите пеят
"Минавам през тебеее, иии хич ни съ извинявам!Затова
БЪРЗИНА, МАНЕВРЕНОСТ, НАДЕЖДНОСТ, ЯКОСТ, ПЪРГАВИНА са
БЕЗЦЕННИ в непредвидимия и безумен нашански трафик!
Налага се често да се метнеш от платното на тротоарчето (банкета) и обратно, да прескочиш препятствие,
да се изнесеш на скорост до първата ПО-спокойна пряка и какво ли още не.
Преди време полицай ме е гътна на кавак - бързал за учение!
Рязко спря на 3 m след кръстовището, отваря вратата на "max" и аз я издънвам с дясното рамо!
Добре, че зад мене не бързаха за учение и спряха.
Така, че на
УЛИЧНОТО ПЛАТНО трябва да си СУПЕР БЪРЗ, ПЪРГАВ, МАНЕВРЕН за да спреш,
заобиколиш или за да се отдръпнеш от джигита връхлитащ зад тебе.
В противен случай търси VELO-B.T.R и карай с рицарска броня!