За касети и контроли...

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

За касети и контроли...

Мнениеот stilo » Пон Юни 22, 2009 9:23 pm

Тъй, понеже стоя в хоризонтално положение след вчерашните акробатично-селско-градски изпълнения и скоро няма изгледи да яхна клетия "Пинко" се отдадох на размисли в посока -> ъпгрейд. В пристъп на слабост относно нанесените щети по колелото от опита да замеря напрежението на трамвайните релси на предните спирачни лостове съвсем импулсивно купих една идея по-качествени преден и заден дерайльори (водят се Shimano Ultegra). Но болката остана и тя е в скъсаният гумен маншон на едната спирачка. Та в тоя ред на мисли се заинтересувах дали да подменя старото долно-лостово управление на скоростите с дуал-контрол. И отново проблем - касетата ми отзад е 7-скоростна, а дуал-контролите започват от 8 нагоре. Има една 7-степенна, но е Shimano Sora, а точно тази серия ми лъха на "китайска кухня". Ultegra имат 8-скоростни шифтери, но аз поради ограничението от венци определено няма да ползвам едината скорост. Е бацета, дайте съвет - има ли начин да се постави или ограничи по някакъв начин 8-степенна ръчка на 7-скоростна касета?
И мнения от сорта "смени колелото" не приемам.
"Пинко" няма да го ПР :) ДАМ
Аватар
stilo
 
Мнения: 545
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 17, 2009 8:40 am
Местоположение: on the road

Re: За касети и контроли...

Мнениеот Олеомак » Пон Юни 22, 2009 10:17 pm

Съжалявам за бедата, която те е сполетяла. По-важното е, че ти си добре. "Гечмиш олсун!" (както би се изразил бай Ахмед Доган), т.е. "Да минава и да заминава!"
Що се отнася до "Сора", то това са едни доста прилични дерайльори, произведени не в Китай, а в Сингапур. Сравнително леки са, нямат никакъв луфт и превключват съвсем прецизно - факт, който съм установил от личен опит. Различават се от "Тиагра" например единствено по материала, от който са произведени.
Без да съм напълно уверен, мисля че при поставяне на дуал контрол с 8 скорости, ще бъде наложително и подмяна на касетата отзад от 7 на 8 плочи. В случай че запазиш 7-степенните си палцови команди от рамката, спокойно можеш да елиминираш едната скорост на "Сората" чрез ограничаване хода на рамото на дерайльора към спиците (ония магически винтчета "Н" и "L"). Успех! :)
Олеомак
 
Мнения: 99
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 4:41 pm

Re: За касети и контроли...

Мнениеот marsa » Пон Юни 22, 2009 10:18 pm

Баце, касетата не е безмерно скъпа, ти вече си дал повечето пари, командите ще ти струват повечко от касета. Между другото Ultegra-та е няколко идеи по- добра, честито ;)

А, да, сега се сетих да ти спомена от горния пост - за нашите непрофесионални цели няма да усетиш съществена разлика в работа на различните класове, като се разграничим от най- големите буклуци, значителна разлика има по- скоро в теглото. Бих казал, че с ултеграта си се изсилил ;)

Има още един момент - след време би трябвало да не е проблем да се снабдиш и с нова рамка, така че е твърде възможно да стигнеш до постепенен пълен ъпгрейд.
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: За касети и контроли...

Мнениеот Grash » Пон Юни 22, 2009 10:31 pm

stilo написа:...Има една 7-степенна, но е Shimano Sora, а точно тази серия ми лъха на "китайска кухня"...


Баце, объркал си се, няма дуал-контроли на Shimano, които да се правят на различно място освен в Япония. Ползвал съм 7-степенна Sora 7000 км безпроблемно, като през това време едната се срещна с маршрутка, а другата с асфалта, нищо им няма, така че ако имаш притеснения относно качеството на Sora, мога да те успокоя :beer:

Олеомак написа:Що се отнася до "Сора", то това са едни доста прилични дерайльори, произведени не в Китай, а в Сингапур.


Или както е в действителност - в Япония :D
Изображение
Аватар
Grash
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 9:49 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: За касети и контроли...

Мнениеот Митко Ruse » Вто Юни 23, 2009 7:35 am

В зората на моето шосеикарства съм карал ШимаНо и то иманно Ултегра и мага да кажа че са отлични части.Аз не съм спец по механиката но и за мен разликата е в теглото на високите класове.Но вече се убедих/след няколко глупави пакупки/, че теглото не трябва да е самоцел особенно за токмаци като мен.Оооо да се похваля вече съм 81кг..Та никаква смяна на Пинко.Дераильорите се нуждаят от верига, за която никои не спомена и задни запчатки/венчета/.Без колебание трябва да се върви към по-голям избор от предавки.При по-високите скорости са задължителни освен ако си безпределно як.Ама няма такива хора.
Митко Ruse
 
Мнения: 872
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 12, 2008 2:49 pm

Re: За касети и контроли...

Мнениеот Олеомак » Вто Юни 23, 2009 10:30 am

Оказа се, че съм прочел съвсем отгоре-отгоре темата и не съм схванал, че става дума за 7-степенен дуал контрол "Сора", а не за заден дерайльор "Сора". Както правилно отбеляза колегата "Grash", има точно такива дуал контроли, които биха ти свършили работа. Моделът е "Shimano Sora St 3300 7" и изглеждат по следния начин: http://www.spadout.com/p/shimano-sora-st-3300-7-7-speed-sti/#. В България се продават на цени до около 200 лв. максимум, като равновесната им цена е ориентировъчно 120-140 лв.
Никак не е важно, но само за протокола - този тип дуал контроли са произведени в заводите на "Shimano" в предградието Бедок на Сингапур от индийски, китайски и филипински работници под ръководството на японски инженери. Носят бранда "Shimano" в допълнение с надписа "Made in Japan". Чисто търговски трик, тъй като става дума за свободна икономическа зона, в която, ако ползваш легитимни технологии, плащаш данъци и мениджърите ти са с договри за управление, можеш да си сложиш и надпис "Made in Bulgaria" или "Сделано в Чукотке". Това се прави, защото себестойността на продукта е неколкократно по-ниска от тази в Япония и по този начин той става продаваем в Европа, т.е. това е пътят, за да достигне до Пинко. :)
Олеомак
 
Мнения: 99
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 4:41 pm

Re: За касети и контроли...

Мнениеот marsa » Вто Юни 23, 2009 10:41 am

Между другото преди време някой продаваше във форума като моите ретро 105-ици на цена от 60лв, замисли се дали не е по- добре да търсиш възможно най- бюджетен вариант - на старо (каза, че пазаруваш от e-bay, там също е пълно с оферти), защото както си я подкарал, неизбежно след година ще караш друга рамка ;)
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: За касети и контроли...

Мнениеот crib » Вто Юни 23, 2009 12:40 pm

marsa написа:Баце, касетата не е безмерно скъпа, ти вече си дал повечето пари, командите ще ти струват повечко от касета. Между другото Ultegra-та е няколко идеи по- добра, честито ;)

Само забележка за касетата - касетите 8 и нагоре зъба са с различни жлебове от седмиците, таке че трябва да смени и главината за осмица, а и веригата, може би курбелите....

А за палецови команди vs. интегрираните спирачки/команди - инегрираните са много по ергономични от сегашните ти спирачки, и поради по-дългото рамо на спирачния лост, спирачките работят с пъти по-добре.
crib
 
Мнения: 345
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Авг 21, 2008 11:20 am
Местоположение: софия

Re: За касети и контроли...

Мнениеот sportacus » Вто Юни 23, 2009 12:52 pm

stilo написа:отдадох на размисли в посока -> ъпгрейд.


Моето мнение: Ако мислиш да караш по сериозно или поне 2-3000 на година си вземи ново колело в диапазон 700-1200лв. - има избор и не се занимавай с глупости. Ако имаш време и нерви да се опитваш да направиш 20-30 годишно колело съврменно ...... се замисли парите които ще дадеш и какво ще се получи в крайна сметка ....... :peace:
Аватар
sportacus
 
Мнения: 262
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 25, 2009 7:35 am

Re: За касети и контроли...

Мнениеот Олеомак » Вто Юни 23, 2009 1:44 pm

crib написа:Само забележка за касетата - касетите 8 и нагоре зъба са с различни жлебове от седмиците, таке че трябва да смени и главината за осмица, а и веригата, може би курбелите....


Съвършено вярно. :agree:
Олеомак
 
Мнения: 99
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 4:41 pm

Re: За касети и контроли...

Мнениеот DstupidBastarD » Вто Юни 23, 2009 1:59 pm

sportacus написа:
stilo написа:отдадох на размисли в посока -> ъпгрейд.


Моето мнение: Ако мислиш да караш по сериозно или поне 2-3000 на година си вземи ново колело в диапазон 700-1200лв. - има избор и не се занимавай с глупости. Ако имаш време и нерви да се опитваш да направиш 20-30 годишно колело съврменно ...... се замисли парите които ще дадеш и какво ще се получи в крайна сметка ....... :peace:




Напълно подкрепям! Сега има некви симпатични примоцийки на Спринтове, като Тиаграта е около 1000 кинта, а 105-ицата - около 1300 (горе-доле). Съвсем смело бих ти препоръчал Спринт с Тиагра, примерно, апа Пинко нема да го фърляш, у мазето, да отлежава за антика. Некой ден ше му земеш мильоните. :magnify:
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Re: За касети и контроли...

Мнениеот Олеомак » Вто Юни 23, 2009 2:25 pm

DstupidBastarD написа:Напълно подкрепям! Сега има некви симпатични примоцийки на Спринтове, като Тиаграта е около 1000 кинта, а 105-ицата - около 1300 (горе-доле). Съвсем смело бих ти препоръчал Спринт с Тиагра, примерно, апа Пинко нема да го фърляш, у мазето, да отлежава за антика. Некой ден ше му земеш мильоните. :magnify:


Точно така си е. Но очевидно незабравимият Пинко е емоционално свързан с колегата, щом не иска да се разделя с него.
Що се отнася до Спринтовете, за които споменава DstupidBastarD, мое лично мнение е, че рамките им са малко недоработени, а на някои, противно на посоченото в каталозите на "Спринт Макском", монтират спирачки "Promax", които никак не чинат. Не изключвам да става дума за недобросъвестно търговско поведение на дистрибуторите им.
Това е горе-долу като в онази рекламка за едни френски кренвирши "Фурле": "При изработването на нашите кренвирши нито едно животно не е пострадало". ;) С други думи, пипната работа ... "Тiagra", "105" ... едно-друго ... и изведнъж прас - спирачки "Promax", рамки само в размер 540 см. и гуми "Кenda" ... :dontknow:
Олеомак
 
Мнения: 99
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 4:41 pm

Re: За касети и контроли...

Мнениеот Grash » Вто Юни 23, 2009 2:38 pm

Да, от тази гледна точка е по добре да се вземе за тези пари TREK или SCOTT със sora/tiagra монтаж...
Изображение
Аватар
Grash
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 9:49 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: За касети и контроли...

Мнениеот brumbar » Вто Юни 23, 2009 2:49 pm

:offtopic:
По евроспорта много хвалят Драг Бле-е-е-йд - чичо Драго каза, че нямало никаква разлика с Трековете. Извода, който може да се направи е, че който си купи нещо друго освен Драг Блейд се е прецакал за цял живот :bigeyes: :offtopic:
No Pain, No Gain
Аватар
brumbar
 
Мнения: 550
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 9:59 am
Местоположение: Bulgaria

Re: За касети и контроли...

Мнениеот sportacus » Вто Юни 23, 2009 3:33 pm

Олеомак написа:......... и гуми "Кenda" ... :dontknow:


Спокойно, онзи ден като си взех новото братче на големия SPECIALIZED - по малкото братче се оказа с вътрешни гуми KENDA :crap: ...
естествено го установих като реших да напомпя до позволените 5,4атм за този тип гуми - :kaioken: прасссссссссс
Така че ........ по някой път и марковите прозиводители пестят от дреболиите .........
:peace:

Но както във всяка тема нещата ужасно се разводняват и отиват ................ на м..............та си .........
Предполагам че няма да се видим скоро затова ти пиша тук и това което исках да ти кажа е че старото не може да стане ново - и само ще набиваш пари в него. Дръж си го за второ и си вземи някакво прилично за дребни пари. Няма да конкетизирам какво - КАКВОТО ТЕ КЕФИ. Марки много.
Ако все пак решиш да вкарваш пари в старата рамка - поне не се набутвай много - щото е малко ...... как да кажа ........ неуместно да слагаш ултегра или там ....... висок клас който не отговаря на нивото на ранката и ........ така.....
Последна промяна sportacus на Вто Юни 23, 2009 4:22 pm, променена общо 2 пъти
Аватар
sportacus
 
Мнения: 262
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 25, 2009 7:35 am

Re: За касети и контроли...

Мнениеот todor todorov » Вто Юни 23, 2009 3:51 pm

brumbar написа::offtopic:
По евроспорта много хвалят Драг Бле-е-е-йд - чичо Драго каза, че нямало никаква разлика с Трековете. Извода, който може да се направи е, че който си купи нещо друго освен Драг Блейд се е прецакал за цял живот :bigeyes: :offtopic:

Да! Така е!!! Даже аз смятам да си сменя моето колело с Блейд. Притеснявам се, че въпреки моята склонност да дам и старото Басо, за да стане сделката, ще трябва и да си доплатя...
А след това ще слушам само коментаторите от евроспорта да ми обясняват как се категоризират баири, каква е тактиката и как се тренери...
todor todorov
 
Мнения: 200
Рейтинг: 1680
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 8:31 pm

Re: За касети и контроли...

Мнениеот Олеомак » Вто Юни 23, 2009 4:09 pm

Ами Блейдът е едно прилично колело, но сравнението му с Трек и Скот звучи малко неуместно. Най-вече заради детайлите. Например лапите и колците "Зуум", спирачките "Тектро", шините "Ремеркс" и прочее са издръжливи и непретенциозни, но не биха могли да се сравняват с аналозите им по скотовете и трековете. В шосейното колоездене има немалка доза снобизъм и робуване на марки, но в конкретния случай не е така. Драговете са си драгове, а скотовете - скотове. Но пък има и Сервело ... :) ...
Все пак Блейдът е един балансиран и добър нискобюджетен велосипед. Из Европата подобни на него струват около 700-800 евро, а той е само около 350. Факт.
Олеомак
 
Мнения: 99
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 4:41 pm

Re: За касети и контроли...

Мнениеот Grash » Вто Юни 23, 2009 4:25 pm

Това за европата е голям мит... тъкмо обратното, много неща там са по-евтини заради промоции и тн... Има аналози на Drag Blade и са точно в порядъка на 300-500 евро. Марковите велосипеди също са на еднакви, даже и по-ниски цени, просто търговците в България си нямат и идея от пазарна политика... Цените на Specialized в България пък са под всякаква критика, например Allez Double 2009 трябва да е около 1200-1300 лева максимум, тъй като е с монтаж Sora, но тарикатите тука го дават по 1500лв+...
Изображение
Аватар
Grash
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 9:49 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: За касети и контроли...

Мнениеот crib » Вто Юни 23, 2009 4:33 pm

Наскоро размишлявах точно по тоя въпрос и стигнах до следните изводи:

1) Спринтовете с добър монтаж ги има само на каталог, който е достатъчно смел да си купи такова...
2) Скотовете и трековете вървят по 1400 лева с Тиагра, което е първия по-приличен монтаж, като при тея колела е спестено от капли, курбели и/или касетата отзад
3) Да си сглобиш колело от части с рамка Драг излиза или на същата цена, или по-евтино(!) отколкото да си го купиш готов.

Нищо чудно, че по евроспорт рекламират така лудо блейдитата, то Драго сигурно има по-голяма печалба от продаден блейд, отколкото от изоард.
crib
 
Мнения: 345
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Авг 21, 2008 11:20 am
Местоположение: софия

Re: За касети и контроли...

Мнениеот DstupidBastarD » Вто Юни 23, 2009 8:13 pm

Олеомак написа:Ами Блейдът е едно прилично колело, но сравнението му с Трек и Скот звучи малко неуместно. Най-вече заради детайлите. Например лапите и колците "Зуум", спирачките "Тектро", шините "Ремеркс" и прочее са издръжливи и непретенциозни, но не биха могли да се сравняват с аналозите им по скотовете и трековете. В шосейното колоездене има немалка доза снобизъм и робуване на марки, но в конкретния случай не е така. Драговете са си драгове, а скотовете - скотове. Но пък има и Сервело ... :) ...
Все пак Блейдът е един балансиран и добър нискобюджетен велосипед. Из Европата подобни на него струват около 700-800 евро, а той е само около 350. Факт.



Хехехе, мойта цеца е с пълна 105-ица и е от Кобленц, баце, а струва тамън 849 еуро. :popcorn:
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Re: За касети и контроли...

Мнениеот stilo » Вто Юни 23, 2009 8:32 pm

sportacus написа:Предполагам че няма да се видим скоро затова ти пиша тук и това което исках да ти кажа е че старото не може да стане ново - и само ще набиваш пари в него. Дръж си го за второ и си вземи някакво прилично за дребни пари. Няма да конкетизирам какво - КАКВОТО ТЕ КЕФИ. Марки много.
Ако все пак решиш да вкарваш пари в старата рамка - поне не се набутвай много - щото е малко ...... как да кажа ........ неуместно да слагаш ултегра или там ....... висок клас който не отговаря на нивото на ранката и ........ така.....


Прав си "баце Спартекиадец", ма като стар реставратор все ме блазни класиката. Никой няма да отрече че ретро "Кампаньоло", колкото и старо да е все има един особен блясък...дето даваш мило и драго.
Тепърва шампион нема да стана, ма имам и тайни мераци да направя некога втора шосейка с карбонова рамка ... дето я чакам все още да изскочи от некъде на "тънка лайсна". Та дублирането дето правя на компоненти има за цел и да се оборудва нещо качествено, та накрая да кача с групата тая Мальовица :bawling:
Не че нема да се видиме скоро (утре съм на педалите пак, дай боже да не вали), но следващата седмица на Пинко му се пада "кръстосване на халкидическите баири", та да отсрамиме българското колоездене. :evil:
С две думи - минавам на дву-разови тренировкииииии... :D :D :D
Аватар
stilo
 
Мнения: 545
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 17, 2009 8:40 am
Местоположение: on the road

Re: За касети и контроли...

Мнениеот sportacus » Вто Юни 23, 2009 8:41 pm

stilo написа:(утре съм на педалите пак, дай боже да не вали)


Утре ще караме и ние ако е за малко сухо. Едно бързо Вакарелче. Ако искаш се включи с нас. Брифинг в 7 тук!!! :^:
Аватар
sportacus
 
Мнения: 262
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 25, 2009 7:35 am

Re: За касети и контроли...

Мнениеот stilo » Вто Юни 23, 2009 9:02 pm

Ей, дали ще изсъхнат шпайковете, че преди час ги изпрах...иначе 7 ще съм буден :agree:
Аватар
stilo
 
Мнения: 545
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 17, 2009 8:40 am
Местоположение: on the road

Re: За касети и контроли...

Мнениеот DstupidBastarD » Вто Юни 23, 2009 9:03 pm

Не бери грижа, баце, ако са сухи, ше ги намокриш утре. :popcorn:
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Re: За касети и контроли...

Мнениеот bokicha » Вто Юни 23, 2009 9:09 pm

:magnify:
Аватар
bokicha
 
Мнения: 1317
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 15, 2007 10:12 am
Местоположение: sofia

Re: За касети и контроли...

Мнениеот sportacus » Вто Юни 23, 2009 9:12 pm

stilo написа:Ей, дали ще изсъхнат шпайковете, че преди час ги изпрах...иначе 7 ще съм буден :agree:


Ще ти "обадим" под секрет кво праим в твойто положение. Обувам си обувките с найлонови торбички - но каране не се пропуска при възможност за такова! :smokin:
Последна промяна sportacus на Вто Юни 23, 2009 9:20 pm, променена общо 1 път
Аватар
sportacus
 
Мнения: 262
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 25, 2009 7:35 am

Re: За касети и контроли...

Мнениеот stilo » Вто Юни 23, 2009 9:17 pm

Утрото ще покаже! :dontknow:
Аватар
stilo
 
Мнения: 545
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 17, 2009 8:40 am
Местоположение: on the road

Re: За касети и контроли...

Мнениеот Олеомак » Вто Юни 23, 2009 9:28 pm

DstupidBastarD написа: Хехехе, мойта цеца е с пълна 105-ица и е от Кобленц, баце, а струва тамън 849 еуро. :popcorn:


Щом става дума за Кобленц, т.е. Германия, навярно е от марките "Be One", "Canyon", "Cube", "Vitus", отчасти "КТМ" или прочее, които се внасят като 20-процентна квота на резервни части под формата на алуминиеви или карбонови заготовки, жила, винтове, брони, дерайльори със снети пружини, нефолирани шини и т. н. от Китай, Малайзия и Сингапур срещу щатски долари. Много важно е всичко това да не бъде поставено в опаковъчни кутии с означенията на съответните марки, а да е в пластикови чувалчета в насипно състояние. В Германия основно ги събират и се получват изключително високо асамблирани велосипеди (както посочената Цеца например) на съвсем впечатляващи цени. Продават се главно посредством интернет из Европата, но вече в евро. Такива търговски салта се правят и в Холандия, Австрия и Дания.
Подобно нещо няма как да се случи обаче в Италия. Как ти звучи "Colnago" или "Cervelo" с главини "Campagnolo", дошли от Далечния или Близък изток ... :) Просто но пасаран!
Както и да е ... С тия блейдове и скотове съвсем избутахме темата. Та да обобощим: "Stilo" иска да си сложи 7-степенен дуал контрол "Sora", което технически е напълно възможно. Най-вероятно ще срещне известни трудности с намирането му по магазините в България. Наздраве! :beer:
Олеомак
 
Мнения: 99
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 4:41 pm

Re: За касети и контроли...

Мнениеот DstupidBastarD » Вто Юни 23, 2009 9:34 pm

Баце, ако ще да внасят силови полета от Юпитер, баш ми дреме на куру, за година имам 15000+ км на цеца от Кобленц и върви по-добре, отколкото като ми я пратиха швабите. :bowdown:
Аватар
DstupidBastarD
 
Мнения: 2397
Рейтинг: 1932
Регистриран на: Съб Май 26, 2007 8:49 pm
Местоположение: Location

Re: За касети и контроли...

Мнениеот stilo » Вто Юни 23, 2009 9:37 pm

Да уточним: 8-степенен дуал контрол Ultegra, на 7-скоростна касета отзад.
Sora-та имат 7-ца, но не ми вдява доверие нещо. :dontknow:
Аватар
stilo
 
Мнения: 545
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 17, 2009 8:40 am
Местоположение: on the road

Следваща

Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта