
Макар и 93 кг / 180 см, в най-скоро време ще сваля около 20 кила, не е за пръв път.Не издържам да съм зависим от служебния транспорт, а бученето на двигателя и спирането по спирките, чалгата и крясъците ме натоварват жестоко.Вече не мога да отивам навреме на тренировките по MUAY THAI, работя до по-късно, а с бързо колело ще мога да отида навреме.Когато времето навън е подходящо, с него смятам да си изминавам 40 км на ден (отиване+връщане от работа).Маршрутът почти в 70 % от случаите ще е еднакъв (през Аксаковска панорама), после едно голямо спускане, поне 4 км -само надолу, до залата за тренировки), и после обратно вкъщи.Живея на последния етаж в блок, и не ми се иска прекалено тежко колело, че, с тоя асансьор...За съжаление, разбрах колко мизерно ще е колело до 700 лв, и че ще бъде " няк`во измекярско", ако съдя по четеното от форума.Имам приятел, който участва в състезания по МТВ, и най-скромната шосейка, която той препоръча, беше за... 1360 лв.Искам първо да взема и да видя, дали е за мен работа, или не е, и тогава ще му мисля.Нищичко не разбирам от капли, рамки, амортисьори и други подобни.От бордюри и дупки ще се пазя, и смятам понякога да ходя да карам извънградско, на стотина километра в двете посоки.Та, изборът ми в момента е между DRAG BLADE и SPRINT INDIANAPOLIS, макар да не виждам какво повече предлагат от Raleigh Runner (Made in...Монтана).От моя познат зная, че, общо взето, на Promax са най-гадните спирачки, друго не зная...Но няма да дам 3000+ лева за велосипед, както прави той.Цял отбор "професори" ме убеди колко неудобно било с тънки гуми в града, а аз съм чел точно обратното...И не мога да реша между извито, и право кормило (такъв дебелак като мен едва ли ще го издуха вятърът лесно

P.S Не намерих точна тема, отговаряща и на половината от моите въпроси, и реших да пусна нова.Разбира се, " приемам " и други предложения за марка/модел.