За мен сравнението е неравсностойно, тъй като дисковите спрачки и В-брейковете имат различни характерни приимущества. Що се касае до теглото, разбира се, че Авида е по-добрия избор. При дисковете пък кривата капла не винаги е пречка, разбира се ако е крива в рамките на няколко милиметра, така че все още да може да става за каране. Така че е доста относително коя от двата типа спирачка е по-хубава. Ползвал съм Авид СД3 и не съм особено доволен: блокира лесно задното колело, недостатъчно спирачна сила и т.н. С Rim Wrangler силата се подобрява значително. Върху 465 нямам наблюдения. Тектрото е добро като за отзад, стига да си поиграеш достатъчно, за да го настроиш добре. Има достатъчно мощ, с добра настройка лесната блокировката може да се избегне. Довоелн съм, въпреки, че има какво още да се изисква от нея.
Моят съвет е да караш с В-брейка и да посъбереш пари за един хубав Авид ББ7 160мм или пък ББ5, която след време да сложиш отзад и да заместиш със 7-ица.
