Увеличаване на спирачната сила

Този форум е заключен, тъй като на негово място бяха създадени няколкото продуктови форума по-горе.

Увеличаване на спирачната сила

Мнениеот orsogrande » Пон Юли 17, 2006 2:54 pm

Та въпросът ми е следния: Предната ми спирачка е TEKTRO IO, горе-долу съм доволен от нея, но при продължителни спускания загрява и губи спирачна сила. Слагането на по-голям ротор (185 TEKTRO Auriga)дали ще има осезаем ефект или направо да купувам друга по-добра спирачка, а тази с преходник да я сложа отзад?

Айде благодарим за отговорите предварително!

:beer:
orsogrande
 
Мнения: 33
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Вто Апр 04, 2006 3:47 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот URNEST » Пон Юли 17, 2006 3:15 pm

Ако имаш парите естествено по-добре вземи нова спирачка.:agree:
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот chiMol » Пон Юли 17, 2006 3:18 pm

[quote="URNEST"]

Ако имаш парите естествено по-добре вземи нова спирачка.:agree:
[/quote]


:agree:
http://www.tiarakm.hit.bg
Don't leave your bike, live your life......
https://easycryptobot.com
Аватар
chiMol
 
Мнения: 1900
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Яну 05, 2005 3:00 pm
Местоположение: Bulgaria/sofia/lozenez

Мнениеот bluskanie » Пон Юли 17, 2006 3:21 pm

А, на въпроса дали ще се увеличи силата с по-големия ротор - ДА
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот orsogrande » Пон Юли 17, 2006 4:38 pm

А дали ще се промени усещането на лостчето с новия ротор?

Леле мале глупости почвам да пиша :D
orsogrande
 
Мнения: 33
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Вто Апр 04, 2006 3:47 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот chiMol » Пон Юли 17, 2006 4:57 pm

с проби всичко се разбира ;)
http://www.tiarakm.hit.bg
Don't leave your bike, live your life......
https://easycryptobot.com
Аватар
chiMol
 
Мнения: 1900
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Яну 05, 2005 3:00 pm
Местоположение: Bulgaria/sofia/lozenez

Мнениеот airborneone » Пон Юли 17, 2006 5:16 pm

[quote="orsogrande"]

А дали ще се промени усещането на лостчето с новия ротор?

Леле мале глупости почвам да пиша :D
[/quote]

Хммм това зависи от лостчетата ти. Аз имах проблем, който се оказа само от лостчеата. След като ги смених е все едно си взех нова спирачка(при мен проблема беше със задната). Сега е направо плашещо малък спирачния път.:D(за механика говоря).Новия ротор би трябвало да загрява по-малко и съответно да спира по-добре при продължително използване, НО ВСЕ ПАК Е TEKTRO!!!!
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот Nymphetamine » Пон Юли 17, 2006 5:43 pm

На мен ми идва малко стегната в пружината с лостче Hayes и при продължително спускане ми омалява ръката, независимо дали държа повече или по-малко. Без да сменям ротора как мога да постигна по-добро спиране? Намират ли се някъде по-хлабави пружини?
На състезанието едно момче ми каза, че минавал леко със ситна шкурка ротора и накладките.
Просто колкото и да си играя да я центровам, не ще да спира така както аз искам.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот airborneone » Пон Юли 17, 2006 6:20 pm

[quote="Nymphetamine"]

На мен ми идва малко стегната в пружината с лостче Hayes и при продължително спускане ми омалява ръката, независимо дали държа повече или по-малко. Без да сменям ротора как мога да постигна по-добро спиране? Намират ли се някъде по-хлабави пружини?
На състезанието едно момче ми каза, че минавал леко със ситна шкурка ротора и накладките.
Просто колкото и да си играя да я центровам, не ще да спира така както аз искам.
[/quote]

Вярно, че съм след изпит и не мисля много трезво, но нещо не те разбирам за какво говориш? Това клоето разбрах, е че ти е твърдо на лосчето така ли е или?Ако е така се управя с... хидравлика? Аз съм с СД -7 много съм доволен пък и това, че се регулира "твърдостта" и хода (май тва беше модулацията) много ми допада.
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот flex » Пон Юли 17, 2006 7:36 pm

Ей го на:

[img]http://wildrunner.img-bg.net/pix/203-F.jpg[/img]
[img]http://wildrunner.img-bg.net/pix/sd7.jpg[/img]

Ми ефекта каф е ... добре спира кат стиснеш здраво с 1 пръст ама не може да се сравни с хуабава механика - ББ7 например. С накладки тектро аурига и такав диск накладките се издълбават неравномерно от извивките на ротора защото на тектро-то са широки и къси а на авидите са по-дълги и тесни. Ако сложиш диск без такива гърбици може да има по-добър ефект. Така или иначе такава спирачка за нищо сериозно не може да се ползва. Слагай карай и после земи свястна.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот airborneone » Пон Юли 17, 2006 9:23 pm

[quote="flex"]
. Слагай карай и после земи свястна.
[/quote]

НЕЕЕ!!!! ПЪРВО СПИРАЧКА ПОСЛЕ КАРАНЕ!!! За да няма като мен през мостаааа.а.а....:xx(::headach:
Айде:peace:
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот screamBoy » Пон Юли 17, 2006 9:41 pm

тази неделя си се возих нагоре с лифта и на пътя един пич спря да се поздравим та като го питах сам ли е каза нещо много готино:
надолу сме само аз и спирачките
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот nindja » Пон Юли 17, 2006 9:43 pm

Освен дропа през моста и да няма спукан ботуш!После преземяване на глава :)
Казват ми че съм откачака щот карам цял ден колело без седалка!
nindja
 
Мнения: 614
Рейтинг: 1181
Регистриран на: Пон Юни 14, 2004 8:39 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот airborneone » Пон Юли 17, 2006 9:50 pm

[quote="nindja"]

После през[color=red][size=100]е[/size][/color]мяване на глава :)
[/quote]

Добре де нали аз си паднах на каската що ти пишеш глупости....(откачака-???):peace:
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот GECKO » Пон Юли 17, 2006 9:57 pm

[quote="flex"]

Ей го на...
[/quote]


Имаш една чудесна спирачка, и въпроса със спирането в момента е само въпрос на настройка. Смажи си бронията отвътре с тефлонов спрей, отвии болтовете, навий болта за статичната накладка, сложи едно найлонче* между нея и ротора, след което стисни лоста. Завии болтовете на апарата, след което отвий болта отговарящ за натегността на пружината. Навий настройката на модулацията на макс (за най-голям ход/модулация) и се съмнявам да помислиш за нова МЕХАНИКА :D

Докосвал съм се до така настроено Tektro, и упорито твърдя, че за тези пари по-добро НЕМА :beer:

@orsogrande - пробвай и ти същото :thumbu:

*От Tektro дават такива найлончета, за фабричното настройване на спирачката - предполагам, че оризова хартия ще свърши работа :D
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот orsogrande » Пон Юли 17, 2006 10:59 pm

[quote="flex"]

Ей го на:

Ми ефекта каф е ... добре спира кат стиснеш здраво с 1 пръст ама не може да се сравни с хуабава механика - ББ7 например. С накладки тектро аурига и такав диск накладките се издълбават неравномерно от извивките на ротора защото на тектро-то са широки и къси а на авидите са по-дълги и тесни. Ако сложиш диск без такива гърбици може да има по-добър ефект. Така или иначе такава спирачка за нищо сериозно не може да се ползва. Слагай карай и после земи свястна.



[/quote]



Е, на мен не ми трябва спирачна сила като на ББ7 например, така че може би ако сложа ротор 185 mm Tektro Auriga и настроя добре спирачката нещата ще бъдат съвсем прилични.

:beer:
orsogrande
 
Мнения: 33
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Вто Апр 04, 2006 3:47 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот flex » Пон Юли 17, 2006 11:41 pm

Тектро произвеждат и ротори 203мм само че ги няма тук. Един такав ротор ще ти свържи много добра работа.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот orsogrande » Вто Юли 18, 2006 10:34 am

[quote="flex"]

Тектро произвеждат и ротори 203мм само че ги няма тук. Един такав ротор ще ти свържи много добра работа.
[/quote]


Абе всъщност дискът TEKTRO Auriga, който се предлага тук е 180 мм. А и като че ли няма да ми трябват преходници, защото виждам, че монтажа е като на диска на IO - IS 6 болта.

:beer:
orsogrande
 
Мнения: 33
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Вто Апр 04, 2006 3:47 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот URNEST » Вто Юли 18, 2006 4:17 pm

[quote="orsogrande"]

[quote="flex"]

Тектро произвеждат и ротори 203мм само че ги няма тук. Един такав ротор ще ти свържи много добра работа.
[/quote]


Абе всъщност дискът TEKTRO Auriga, който се предлага тук е 180 мм. А и като че ли няма да ми трябват преходници, защото виждам, че монтажа е като на диска на IO - IS 6 болта.

:beer:
[/quote]

Това няма нищо общо.:banghead: Няма да се разминеш без преходник,ще ти трябва от 160" за 180",а ако не ти се дават можеш да посложеш и шайби.За този начин няма да обяснявам, има теми в ЧЗВ.
:offtopic:Незнам защо, но си мисля че ако сега сложиш нов диск 180 на Тектро ще усетиш съвсем леко увеличаване на спирачната сила.:dunno:
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София


Назад към ПРОДУКТ - КОНСУЛТ

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта