от did » Сря Авг 30, 2006 5:25 pm
[quote="mitko11"]
Останах с впечатление, че колкото по-голям е хода, толкова по-добре. Така ли е? Не се ли вдига много кормилото?
[/quote]
Не, не е така. Зависи как караш. За рипане и спускане по-голям ход е по-добре, но ако ще въртиш повечко нагоре ниската вилка прави геометрията по-удобна. Точно затова пък е измислен тоя lock out, виж по-долу.
[quote="mitko11"]
Освен това някъде видях, че гаранцията за Драг Онтарио не важи ако хода на вилката е повече от 130мм:dunno:, не знам защо.
[/quote]
Щото с дълга вилка се намаля челния ъгъл, увеличава се напрежението върху рамката и при по-яко блъскане може да и откъртиш челото. Това е рамка за XC и е предвидена за вилки, които и докарват XC-геометрия.
[quote="mitko11"]
[i][b]Въпрос:[/b][/i] какво значи [b]preload adjuster [/b]и [b]lock out[/b]? Извинявам се за невежеството.[/quote]
Preload adjuster е една врътка на вилката, с която натягаш или отпускаш пружината и с това можеш да променяш твърдостта и в някакви малки граници.
Lock out е друга врътка, с която вилката се заключва в сгънато положение и си стои сгъната. Много е удобно ако ти се налага да катериш по равни пътища или асфалт.
Q. b. f. f. f. s.