Вилки - XCR или XCM

Този форум е заключен, тъй като на негово място бяха създадени няколкото продуктови форума по-горе.

Вилки - XCR или XCM

Мнениеот mitko11 » Чет Авг 24, 2006 10:57 am

Струва ли си разликата от 20 лв. за XCR (XCM ~ 80 лв. XCR ~ 100 лв). Разликите в параметрите са:
20 мм по-голям ход, 200гр. по-лека. Колилоту ми е драг Онтарио. Карам XC. Ако някой има впечатления от тези вилки, ще съм му благодарен ако си даде мнението.
XCM http://e-shop.screambikes.tobulgaria.info/product_info.php?cPath=28&products_id=881
XCR http://e-shop.screambikes.tobulgaria.info/product_info.php?cPath=28&products_id=880
mitko11
 
Мнения: 13
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пон Сеп 12, 2005 1:12 pm
Местоположение: Бургас

Мнениеот bluskanie » Чет Авг 24, 2006 11:24 am

Ми XCR е по-добра (ако въобще може да става дума за добра). С по-дебели тръби е, което обещава по-гляма здравина. По-лека е и има повече ход. Ясно, като ден... Ако имах не повече от 100 лв бих я взел за ХС
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот chiMol » Чет Авг 24, 2006 11:58 am

още 1 рамо за XCR
http://www.tiarakm.hit.bg
Don't leave your bike, live your life......
https://easycryptobot.com
Аватар
chiMol
 
Мнения: 1900
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Яну 05, 2005 3:00 pm
Местоположение: Bulgaria/sofia/lozenez

Мнениеот Kitolino » Чет Авг 24, 2006 2:21 pm

И аз смятам септември да взимам Drag Ontario Team Edition и мен силно ме интересува дали си струва, да се даде допълнително още в началото някаква сума и горе долу каква ще е за да ми сменят вилката със XCR. :dunno:
Изображение GSE - Геодезия, Кадастър, Вертикално планиране и други. 0877/290-235 Изображение
Аватар
Kitolino
 
Мнения: 402
Рейтинг: 1485
Регистриран на: Нед Авг 13, 2006 11:17 pm
Местоположение: Пловдив/България

Мнениеот mitko11 » Сря Авг 30, 2006 4:59 pm

Останах с впечатление, че колкото по-голям е хода, толкова по-добре. Така ли е? Не се ли вдига много кормилото?
Освен това някъде видях, че гаранцията за Драг Онтарио не важи ако хода на вилката е повече от 130мм:dunno:, не знам защо.
[i][b]Въпрос:[/b][/i] какво значи [b]preload adjuster [/b]и [b]lock out[/b]? Извинявам се за невежеството.
mitko11
 
Мнения: 13
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пон Сеп 12, 2005 1:12 pm
Местоположение: Бургас

Мнениеот did » Сря Авг 30, 2006 5:25 pm

[quote="mitko11"]

Останах с впечатление, че колкото по-голям е хода, толкова по-добре. Така ли е? Не се ли вдига много кормилото?
[/quote]

Не, не е така. Зависи как караш. За рипане и спускане по-голям ход е по-добре, но ако ще въртиш повечко нагоре ниската вилка прави геометрията по-удобна. Точно затова пък е измислен тоя lock out, виж по-долу.

[quote="mitko11"]

Освен това някъде видях, че гаранцията за Драг Онтарио не важи ако хода на вилката е повече от 130мм:dunno:, не знам защо.
[/quote]

Щото с дълга вилка се намаля челния ъгъл, увеличава се напрежението върху рамката и при по-яко блъскане може да и откъртиш челото. Това е рамка за XC и е предвидена за вилки, които и докарват XC-геометрия.

[quote="mitko11"]

[i][b]Въпрос:[/b][/i] какво значи [b]preload adjuster [/b]и [b]lock out[/b]? Извинявам се за невежеството.[/quote]

Preload adjuster е една врътка на вилката, с която натягаш или отпускаш пружината и с това можеш да променяш твърдостта и в някакви малки граници.

Lock out е друга врътка, с която вилката се заключва в сгънато положение и си стои сгъната. Много е удобно ако ти се налага да катериш по равни пътища или асфалт.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив


Назад към ПРОДУКТ - КОНСУЛТ

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта