Четох в FAQ, но колебанията си ми остнаха. Ще започна с предистория, история и развръзката от вас.
Смятам след като си доизплатя колелото и се сдобия с крайно необходимата ми вече броня, да наблегна на спирачките - примерно до около 3 месеца.
Колелото е Scott High Octane, стилът на каране е като за колелото, а моите колограми са около 65. В момента съм с BB7 185 mm отпред с лостче SD7 (врътката наистна е много важна), а отзад съм с авидски диск 185 и обикновена механика на Шимано. Идеята е да взема ББ7 203 за отпред и настоящата предна да стане задна или отпред хидравлика - Мисля го така: Да сглобя един светец, като използвам настоящия авидски диск - и по груби изчисления ще ми излезе около 200 лв. Цената е жизнен фактор. При всички положения сегашната предна става задна.
Смятам че познавам стила си на каране добре и съм стигнал до заключение, че ми трябва много мощна ковяща задна спирачка, с която в повечето случаи командвам колелото, специално в завои, и също така много мощна, но изключително добре модулирана предна спирачка. С авида не веднъж съм изтръпвал, но за щастие без последици. Забелязал съм, че повечето хора, които са карали ББ7 и после са минали на хидравлика са по-доволни от второто. Аз обаче се притеснявам относно поддръжката, чупенето, късането и по скъпите компоненти за хидравлика. Хора които падат и блъскат достатъчно, че да ми вземат акъла, казват, че такива притеснения са излишни, но все пак(':dunno:'). Та как мислите вие.
Приемам и други идеи, но в рамките на тази цена. И най-важното не искам да си взема някаква предна хидравлична спирачка и да съжалявам, че съм изгубил спирачна мощ, каквато преди това съм имал с Авида - тя наистина ми допада.