ramam написа:Да ама напоследък май на 2 месеца стана с Шимано бях и нещо силата ми се поизгуби
NovemberCharlie написа:
ramam написа:Ъ?
Сменяш брони и жила на 3 месеца? Правилно ли съм разбрал?
Ти си знаеш.Да ама как да ти кажа то бронята беше проблема - иначе вече писах смазване - ама то това е всеки месец но като не помогна на 3-тия - то пак ме смъква от седалката то Кулстоп и СД7 но все пак не е същото а аз ако не е перфектно значи не е добре
did написа:ramam написа:Да ама напоследък май на 2 месеца стана с Шимано бях и нещо силата ми се поизгуби
Що не пробваш да настроиш спирачките?
Я пак, с чертеж ако може, че нещо не те разбрах?ramam написа:@copland
.....
Задната не спира тя блокира задното колело и то се влачи
Просто задната спирачка има за цел да направи така че да не се отлепи от земята защото ще направиш едно предно кълбо като в цирка. А това задната спирачка го прави просто като забавя задното колело се създава триене и се пренасочва жектора на движение на задната гума така че да не се вдигне от земята....
ramam написа:Ето програма максимум:
2 Лостчета Avid SD7
2 спирачки Avid SD7
2 чифта Кулстоп (почти е без значение какви са стига да са Кулстоп) Tectonic
2 жила и необхидимия размер и брой на броните - предполагам са прекъснати на някои места където са покрай рамката без брони жилата - Jagwire.
copland написа:В смисъл - може ли това по някакъв начин да навреди на накладките или да намали КПД-то им за после?
copland написа:И 2рото въпросче - като дойде АВИД-а да слагам ли директно Kool_Stop-а или първо да изтъркам оригиналните?
copland написа:Извинявам се за главоболието породено от тъпите ми въпроси както и за мускулната треска на коремната преса, на онези, които са получили спаЗми от смях!
ramam написа:Също виж дали при дърпане на лосчето дали вилката/рамката се "разширяват" след като накладките опрат в шината - ако е така ти трябва:
Брейк Бустър
Това е едно подковообразно парче алуминий което се монтира на рамка/вилка и те спират да се огъват а тази сила която ги е огъвала отива за спиране - затова и така е името.
Последното за разширяването се получава често когато се слагат такива мощни спирачки на стари колела но пък една такава "подкова" в е България към 10 лева затова не е проблем да си я сложиш ако имаш нужда. Ако няма нужда не е особено смислено да се слага.
Провери за този проблем задължително след точка 4. че да няма счупено нещо по колелото.
copland написа:Отново идва ред на малоумните ми въпроси:
В инструкциите за монтирането пише, че трябва да сложа грес на болтовете, които захващат рамента на спирачките за рамката. Задължително ли е да е грес или може да е и гореспоменатото масло?
Трябва да смажа и тези части от лостовете, за които се захваща жилото. В инструкциите пише "light weight oil", също "leichtoel". Въпрос: това горното "графитираното" достатъчно леко ли е? И ако не, по какво да рабера в магазина кое е леко и кое - тежко?
Към всички болтове е дадена стойност в Nm (in lb). Аз си имам само прости отвертки и ключове. Трябва ми някакъв специален уред, с който да измервам налягането, с което затегнат болта или?
Admin написа: Малко е трудно така да се каже кое е добре, затова са и динамометричните ключове.
TOYAGA написа:Admin написа: Малко е трудно така да се каже кое е добре, затова са и динамометричните ключове.
А, не е трудно... Напиняш доде се скине и после връщаш полвин оборот.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 66 госта