препоръчайте ми колело

Този форум е заключен, тъй като на негово място бяха създадени няколкото продуктови форума по-горе.

препоръчайте ми колело

Мнениеот Madness » Вто Апр 03, 2007 2:49 pm

тъй като не ходя да карам из планините(или поне много рядко) искам да попитам мога ли да намеря читаво колело около 100лв,плюс/минус 10...не държа да е с амортисьори(за тия пари кой знае на какво ще попадна)говорим за съвсем обикновено колело...аз от там нататък ще си го направя както искам :D
Аватар
Madness
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 12:53 pm
Местоположение: BG

Мнениеот cki » Вто Апр 03, 2007 2:54 pm

А защо не си купиш 1 Рамка ? за 100 лв и по нея да почваш да си купуваш части и да си го сглобяваш? ;)
Примерно RAm hT1 или Drag Climber (малко по скъп е.. :( )
Иначе ако ще си купуваш примерно Кросс и после да му смениш сички части няма смисал (поне според мен ) :beer:
cki
 
Мнения: 17
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 4:23 pm

Мнениеот Redhat » Вто Апр 03, 2007 2:59 pm

Бих ти препоръчал да събереш още толкова пари и да си вземеш DRAG ONE. Рамката позволява развитие в бъдеще.

Другия вариант е градско колело, може би пак от същата марка, което мисля струва около 150-170 лв., но то пък него няма как да го развиваш особено. ;)
You Bastards!
Аватар
Redhat
 
Мнения: 881
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 17, 2006 9:42 am
Местоположение: неизвестно

Мнениеот koki_br » Сря Апр 04, 2007 7:34 pm

100 лв не са пари за колело, каквото и да е. Първото ми колело беше 140лв. ужким хубаво, ама сега ръждясва в мазето. Най - обикновеното, евтино и хубаво колело е Драг Хакер 175лв, след това Драг One. Макар, че според мен тоя Драг не си заслужава парите въобще. За тия пари може да се вземе не лош Спринт. Най - добре събери още.
koki_br
 
Мнения: 35
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 2:57 pm

Мнениеот BikeArea » Чет Апр 05, 2007 10:46 am

Вариант 1:
Купуваш някакво колело - Крос, Лидер, "куче марка" и ходиш с него до магазина за хляб.

Вариант 2:
Взимаш колело с алуминиева рамка (здрава), но втора употреба за малко над 100 лв. и купуваш малко по малко части и го надграждаш, зарибяваш се да караш в планината, почваш да сменяш чаркове, да купуваш екипировки фарове, да мяташ пари като луд и... така до края на света :D

Вариант 3:
Събираш до към 350 и си взимаш Sprint Apolon, караш го и си живееш живота!


За да не останеш разочарован трябва да те предупредя това колело е от много части, които реално в природата не срещат една с друга и е много вероятно да не се харесат и да дават проблеми. Сиреч ще ходиш до гаранционния сервиз понякога... :)
Аз взех колело за 1000 лв. и за 7 месеца бях в сервиза към 10-15 пъти и въпреки това съм доволен от покупката, разбира се това не е обективно понеже аз съм прекалено критичен към колелото, но... имай в предвид това, което ти казах.
Your bike, your way !
Аватар
BikeArea
 
Мнения: 291
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пет Юли 14, 2006 3:10 pm
Местоположение: Велинград / Пловдив / Студентски град

Мнениеот koki_br » Чет Апр 05, 2007 1:03 pm

Извода е, че зависи за какво ще го ползваш.
Ако искаш колело за планина и ще го караш там, ти трябва доста сериозна сума. Аполона е хубав особено тоя по скъпия и наистина ще е идеален, за твоите нужди.

Това с надграждането според мен не е вариант, защото за 100 лв и читава рамка не можеш да вземеш. А и да вземеш, ще ти трябват бая пари за да можеш да го подкараш.

Последната добра възможност е да си купиш някаква барака да я караш както и където искаш докато се счупи. Поне няма да те е яд, че си дал много пари. Наскоро си търсих хубаво МТВ колело за 300+/- лв. и разбрах, че дори за толкова пари няма кой знае какви колела.
В крайна сметка взех едно и не съжалявам ни най - малко.
koki_br
 
Мнения: 35
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 2:57 pm

Мнениеот Madness » Чет Апр 05, 2007 9:49 pm

благодаря на всички за предложенията...ми не се занимавам да ходя карам из планините за това м итрябва някое по-обикновено колело...за колело над 500 лв изобщо не говорим...то за тез пари ще си взема една стара кола :D
Аватар
Madness
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 12:53 pm
Местоположение: BG

Мнениеот Yavkata » Пет Апр 06, 2007 6:11 am

http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... ts_id=1154
Ако търсиш нещо такова, може да се уредиш ;)
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот koki_br » Пет Апр 06, 2007 11:04 am

Като че ли е по - добре това
http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... ts_id=1155
все пак има някакъв амортисьор, колкото и да е лош.
koki_br
 
Мнения: 35
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 2:57 pm

Мнениеот Nazgull » Пет Апр 06, 2007 11:27 am

drag hacker си вземи
дойчен комунистен мит трабантен

Последната промяна е направена от Nazgull на 29 Апр 2007 12:39; мнението е било променяно общо 17928 пъти
Аватар
Nazgull
 
Мнения: 885
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 7:17 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот BikeArea » Пет Апр 06, 2007 7:03 pm

Madness написа:...за колело над 500 лв изобщо не говорим...то за тез пари ще си взема една стара кола :D...


:(!:

Колелото ми е излезло над 1100 лв., новата-стара кола, с която разполагам е за около 300лв. и от двете съм много доволен предвид нуждите, за които ги ползвам. Ти си прави изводите!

А и... запитвал ли си се защо китайските боклуци струват понякога дори няколко пъти по-евтино от наистината качествена стока! :popcorn:

Всяко нещо си има стойност! Щом се предлага под тази стойност значи има нещо съмнително...
Колата, която дадох за пример е много ценна, от сантиментална гледна точка, но с нея да тръгна да пътувам нанякъде извън пределите на града... мааалии :bigeyes: Не си го представям. Та за 300-500 лева няма хубава кола, евтино колело - ходиш на пазар и по-възможност го тикаш през повечето време да не се износва, че и без това ресурса му не е особено голям...
Your bike, your way !
Аватар
BikeArea
 
Мнения: 291
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пет Юли 14, 2006 3:10 pm
Местоположение: Велинград / Пловдив / Студентски град

Мнениеот Grash » Пет Апр 06, 2007 10:13 pm

BikeArea написа:...

Така е, но малко пресилено звучи това с тикането и пазенето от износване. Старото ми колело Ultra Leopard, супер менте части и т.н. е на 13 000 километра доста аграрно каране и още е цяло ;)
Иначе според мен един Drag Hacker е много добър вариант(по-добре с твърда вилка, че мека и евтина не е добра комбинация), но ако непременно държиш да е по-евтино и от него мисля, че има модели на драг по 120-130 лв, но трябва да питаш в магазина, защото поне в моя случай не бяха изложени. Успех.
Аватар
Grash
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 16, 2007 9:49 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот Madness » Нед Апр 08, 2007 5:57 pm

колелото м икоето е на аватара го взех преди около 7 години и си го карам още-вярно е че съм давал пари да го поддържам но естествено в рамките на разумното...просто го пазя много дори и сега като е старо го карам само по равно и глкедам да не влизам по дупки...така че всичко е до това как се кара колелото и дали се пази...реших да поогледам за други колелета просто защото това вече наистина остаря :)
Аватар
Madness
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 12:53 pm
Местоположение: BG

Мнениеот koki_br » Пон Апр 09, 2007 6:27 pm

Има и вариант да си купиш пак куче марка само че по - хубаво от старото ти. Аз лично това не го одобрявам, ама също е изход.
koki_br
 
Мнения: 35
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 2:57 pm

Мнениеот bored » Пон Апр 09, 2007 7:19 pm

Купувайте си каквито колела искате, според възможностите си. Ако искате, обаче колоезденето в стила, който на вас ви харесва, реално да ви доставя удоволствие, ще трябва да се изръсите повечко пари. Ако нямате възможност да ги дадете на куп, остава варияна с надграждането лека по-лека, което обаче за да стане УСПЕШНО трябва да закупите колело, което да може да се надгражда с 'актуални'(съвместими) части, 'по-нататака'.

При начинаещите почти винаги се среща тоз момент - ".. пък моето колело струва 150 лева и ми е стращо удобно, ти луд ли си да дам 400 лева за Drag:Ontario (примерно), което ще се разбие до моето, което е със стоменена рамка и тежи само 5-6-7 кила ама .. не съм за +2-3..5-6 кила отгоре, за сметка на... 250 лева ?!?! .. там тази с колела над 1000 лева, найстина са някакви луди дето се чудят каде да си изхвърлят парите..."
Имаше пример по-нагоре в темата с колите, колите са нещо масово, всеки се е возил в стара кола (евтина) и нова (скъпа), разликата е същата, разликата е там че при колите неможе да има толкова нисък клас. Представете си кола на която амортисиорите и са само пружинни, теост без никакво маслено смекчаване, тази кола дали ще може да се кара на равен път ? Дума неможе да става за неравности...

Или.. стува ми се, че доста често срещано явление е не толкова незнаенето на стиловета, а това, че човек неможе да определи какъв стил му допада най-много, тоест да се насочи в сабирането на един байк, но качествен, което се далжи на липса на какъвто и да е опит.

При колите примерно, можеш да се повозиш в колата на съседа, приятел и прочее, но при колелата просто тази преценка неможе да стане след 1-2 кръгчета, а и тоз момент, че кой си дава колелото, което го е сабира толкова време на някой който няма никакъв опит, едно падане и... (при XC bikes примерно).
Доста често запален (планински) колоездач се нуждае от повече от едно колело заради множеството стилове, едното за да си кара по-спокоино за отмората в планината и друг за да си го блъска както той си знае, което обаче е проблем от финансова гледна точка за голяма част от БЪЛГАРСКИЯ народ...

BikeArea, пак вкара яки постчета, дано сме били полезни на начинаещите, който за съжаление не разрат, че доста голяма част от натрупания ни опит е точно поради сблъскването ни с тяхните проблеми.
Аватар
bored
 
Мнения: 576
Рейтинг: 1399
Регистриран на: Нед Авг 08, 2004 7:46 pm
Местоположение: Димитровград.


Назад към ПРОДУКТ - КОНСУЛТ

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 59 госта