Ram DH

Този форум е заключен, тъй като на негово място бяха създадени няколкото продуктови форума по-горе.

Ram DH

Мнениеот nindja » Пет Апр 06, 2007 10:43 pm

Мараба =)
Бих искал да ми дадете мнение който кара притежава такава рамка разлуфтване на задницата колко често се получава цепнатини и такива мизериии и като зяло как се диржи харесва ли ви не ви ли???
Благодаря! :bowdown:
Казват ми че съм откачака щот карам цял ден колело без седалка!
nindja
 
Мнения: 614
Рейтинг: 1181
Регистриран на: Пон Юни 14, 2004 8:39 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Demo 9 » Пет Апр 06, 2007 11:36 pm

предполагам че говориш за ДХ04 но все пак се уточни :beer:
Изображение
Аватар
Demo 9
 
Мнения: 960
Рейтинг: 1986
Регистриран на: Пон Май 08, 2006 2:07 pm
Местоположение: София

Мнениеот MAN6 » Пет Апр 06, 2007 11:39 pm

да за нея става дума. имаш ли АДЕКВАТНО мнение по въпроса? :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот GECKO » Съб Апр 07, 2007 12:32 am

Излезла от магазина рамката има нужда от локтайт на болта на главния пивот, също така малко внимание и игра с окачването докато намериш точната за теб комбинация. Хитро би било да поприкриеш лагерите с болтове с уплътнения като на DHX-а, но не знам колко би струвало това (аз смятам да го сторя при смяна на лагерите). Нова рамката идва с задна главина и амортисьор (230х70) с който можеш да си направиш доста интересни системи на окачването, но с 222 може повече. Има и тънък момент, задната ос може да е или стоманена или хромирана, като стоманената пасва идеалну, лайк а глъв, а хромираната създдава малък фал (шайбичката от страната на гайката е малко по-широка от леглото на дропаута), който обаче успешно се решава с една шайбичка на дропаут-а или с просто обръщане на самата шайбичка с която идва оста - аз карам така, въпреки че имам стоманената ос но хромираната е... по-лека :D .

Рамката има 90 настройки на окачването при еднаква дължина на амортисьора, а той в оригинала май е 222х70, като може да се ползва с малко по-големи и с малко по-малки в зависимост от това кое ти е удобно на теб и колко и какъв ход очакваш да извадиш. Към момента го карам в настройка с 220мм ход отзад, 370мм средно, 1140мм база и ~65 градуса челен ъгъл с Метел Р и задницата е доста активна (с всички плюсове и минуси на това) Аз лично се чувствам комфортно на рамката, на теб (ако не се лъжа) може да ти е мънинко късичка, но това не е такава болка за умиране. Минус може да се окаже монтирането на амортисьор с преливник, малко тясно се оказва за такъв там, за това или без или с маркуче или на някоя по-специфична настройка. Като цяло е игрива, и обещавам ако я счупя да докладвам, но по принцип не съм лош с играчките си и не ги чупя много :) :agree:

Можеше да кажа нещо добро все пак...

Ако си направиш настройката да ти е удобна рамката става много приятна за возене. Не е доизпипана до минималните детайли, но ако беше щеше да е много скучно. Като работа е страхотна, като здравина не съм чувал оплаквания, въпреки че подобни рамки са имали проблеми по чужбината. Многу арен хендлинг и като цяло си струва стотинката, че даже и малко отгоре :agree:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот nindja » Съб Апр 07, 2007 8:54 am

Благодаря за мнението единствения проблем ще е че амуто ми е с преливник и ще видя как ще го сгърча аа иначе да ми е къса не в момента съм с октан и си развинтвам капачките на колената от удари в курмилото.
Да очаквам проблеми с амуто и оста евентуално.....май ще взема да провера какви проблеми ще има :)
Казват ми че съм откачака щот карам цял ден колело без седалка!
nindja
 
Мнения: 614
Рейтинг: 1181
Регистриран на: Пон Юни 14, 2004 8:39 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот GECKO » Съб Апр 07, 2007 9:26 am

Проблема с оста се решава супер лесно, написах как. Аморт-а не знам какъв ти е, но винаги можеш да го караш с този с който идва рамката, докато не сложиш нещо арно с маркуче (Не мога да гарантирам, но мисля, че аморт с преливник може да влезе в рамката ако резервоарчето е отдолу и отзад :) :agree: ). Аз карам с лапа на 55мм и ми е много комфортно за въртене, място бол, а и воланчето ми е широко та всичко е идеално, но аз съм 176... ти си по-височак май.
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот nindja » Съб Апр 07, 2007 2:35 pm

Аз съм 189 туч а амуто е фохче да ще видим може и да влезе мен ме притеснява това че ми казаха че мноого лесно се разлуфтвала рамката ???
Казват ми че съм откачака щот карам цял ден колело без седалка!
nindja
 
Мнения: 614
Рейтинг: 1181
Регистриран на: Пон Юни 14, 2004 8:39 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Съб Апр 07, 2007 3:29 pm

nindja написа:Аз съм 189 туч а амуто е фохче да ще видим може и да влезе мен ме притеснява това че ми казаха че мноого лесно се разлуфтвала рамката ???


Рамката не;
втулките на шока по-бързо ще се износват
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот nindja » Съб Апр 07, 2007 8:18 pm

Втулките зависи кой и от какво ти ги направят и може и да не се инзносат по-бързо :)
Казват ми че съм откачака щот карам цял ден колело без седалка!
nindja
 
Мнения: 614
Рейтинг: 1181
Регистриран на: Пон Юни 14, 2004 8:39 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Нед Апр 08, 2007 10:14 am

@Хамстер: лагери? ;)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот GECKO » Нед Апр 08, 2007 10:39 am

bikerider написа:@Хамстер: лагери? ;)


Хъмм.... уй шууд толк!!! ;) :agree:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB


Назад към ПРОДУКТ - КОНСУЛТ

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 70 госта


cron