HT1 или Drag ZX5

Този форум е заключен, тъй като на негово място бяха създадени няколкото продуктови форума по-горе.

HT1 или Drag ZX5

Мнениеот GD » Нед Апр 08, 2007 11:11 am

Здравейте приятели,

Скоро ще копувам велосипед за Крос-Кънтри. Спрял съм се на тези двата велосипеда, но с тази разлика, че НТ1 е с вилка Dart2(има ли заключване, защото това е от значение). Можете ли да ми кажете колко е разликата в цената между двата велосипеда и кой си струва да си взема.(възможен е по-нататъшен upgrade с предна ВВ5)

Благодаря на всички!
GD
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Апр 08, 2007 11:10 am

Мнениеот kpucka » Нед Апр 08, 2007 11:21 am

ами моя рам хт1 е с вилка дарт 1 и две дискови ББ5 и струваше 750 лв
kpucka
 
Мнения: 12
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Ное 25, 2006 5:28 pm

Мнениеот GD » Нед Апр 08, 2007 8:14 pm

kpucka написа:ами моя рам хт1 е с вилка дарт 1 и две дискови ББ5 и струваше 750 лв
A вилката има ли заключване и маслена ли е? И доволен ли си от байка?
GD
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Апр 08, 2007 11:10 am

Мнениеот BikeArea » Нед Апр 08, 2007 8:29 pm

Казват, че Dart 2 е наследник на J3, пък кой знае... Може ида бъркам, по-добре попитай в магазина.

За J3 мога да кажа, че има заключване и е с масълце, но при покупката поразпитай за пружините. Те са с различна твърдост за различните килограми хора. Моята наприемр ми се струва, че ми е твърдичка, въпреки че съм 85 кила дангалак...
Май пружината във вилката е само една и може да ме пооплюят за грешката, но надявам се хвана общия смисъл.

Успех с покупката! :beer:
Your bike, your way !
Аватар
BikeArea
 
Мнения: 291
Рейтинг: 1507
Регистриран на: Пет Юли 14, 2006 3:10 pm
Местоположение: Велинград / Пловдив / Студентски град

Мнениеот GD » Нед Апр 08, 2007 9:52 pm

A в кой магазин я има най-пълната гама на Рам?
GD
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Апр 08, 2007 11:10 am

Мнениеот StefanR » Нед Апр 08, 2007 11:54 pm

ХТ1 не е с Дарт2. С такъв е ХТ2 но и там май е варианта без заключването, поне при евтиният хт2 е такъв. ХТ1 е с Дарт 1. Аз кати си закупувах колело , доплатих някаква малка сума за дарт2 със заключване, ребоунд и прелоуд. Дали е хубава вилакта не мога да ти кажа , тъй като нямам база за сравнение. Но доплщане до дарт2 препоръчвам , мога да си представя как се държи вилка без маслено смекчаване на връщането.

Едит: да отговоря и на другия въпрос http://www.ridespot.net/
StefanR
 
Мнения: 17
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Фев 23, 2007 4:52 pm
Местоположение: София

Мнениеот GD » Пон Апр 16, 2007 5:12 pm

А какво мислите за този велосипед. Струва 780лв, но сега е 600 и е фул. Монтажът е Аливио, Сънтур ХСМ, и BRM-475 спирачки(смяната им вбъдеще пак е възможна). Смятам да карам ХС и малко АМ, но и по междуградските пътища много. Как мислите, по-добре ли е от останалите и какво мислете за шока. /В Байк Център има ли Крос/

Изображение
GD
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Апр 08, 2007 11:10 am

Мнениеот FireFoXa » Пон Апр 16, 2007 5:30 pm

Отностно този кросс, Не. Спирачките са му кофти все пак тези БРМ 475 немогат да се сравняват с ББ5, вилката е ХЦМ и тя не може да се сравнява с Дарт1/2 най-малкото Дартовете са с масло, каплите са боклук, ДМ32 са много по-добър избор (скъпата хт1-ца), шока е гаден и не върши почти никаква работа. Щом ще караш ХС и АМ, това предполага че обичаш да въртиш, следователно по-добре ти е твърдак. Хем ще ти е по-лесно, хем ще имаш хубава основа хт1-2 за да надграждаш и не забравяй, че твърдака развива много повече техниката, и нямаш "ограничения".

П.П. Защо не събереш още малко парички за евтината хт2-ка? :idea:
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот GD » Пон Апр 16, 2007 5:36 pm

FireFoXa написа:Отностно този кросс, Не. Спирачките са му кофти все пак тези БРМ 475 немогат да се сравняват с ББ5, вилката е ХЦМ и тя не може да се сравнява с Дарт1/2 най-малкото Дартовете са с масло, каплите са боклук, ДМ32 са много по-добър избор (скъпата хт1-ца), шока е гаден и не върши почти никаква работа. Щом ще караш ХС и АМ, това предполага че обичаш да въртиш, следователно по-добре ти е твърдак. Хем ще ти е по-лесно, хем ще имаш хубава основа хт1-2 за да надграждаш и не забравяй, че твърдака развива много повече техниката, и нямаш "ограничения".

П.П. Защо не събереш още малко парички за евтината хт2-ка? :idea:
Трудно ще станеза НТ2. Ако счупа НТ1 рамката ще прехвърля частите на нова. Питам за Фул, защото съм чувал че който се качи на Фул повече не слиза, обаче това колело ми изглежда тежко.
GD
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Апр 08, 2007 11:10 am

Мнениеот FireFoXa » Пон Апр 16, 2007 6:14 pm

Казах ти защо нестава това колело! А пък и за начинаещ(доколкото разбрах си такъв, да не се обидиш само) твърдака е възможно най-доброто, а ако искаш по-нататък ъбгрейтвай нагоре... Макари като се качиш на твърдак ще ти е доста добре. Този който ти е казал това за фулл суспенсион байковете сигурно кара ФР/ДъХъ. Ако можеш частите от хт1 да ги прехвърлиш на рамка хт2, ще ти е най-добре, защото е по-здрава(подсилки на челото и седалковата тръба, и др) А пък и може да се кара с 130мм вилка, а хт1 има ограничение 100мм. Но ти си решаваш, въпрос на бюджет, предпочитания и впечатления.

Успех в покупката.

Темата за евтиния хт2 и скъпия хт1 бе разисквана в форума скоро време. Разрови се малко и ще намериш нужните ти отговори ;) ;) ;)
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот GD » Пон Апр 16, 2007 7:14 pm

FireFoXa написа:Казах ти защо нестава това колело! А пък и за начинаещ(доколкото разбрах си такъв, да не се обидиш само) твърдака е възможно най-доброто, а ако искаш по-нататък ъбгрейтвай нагоре... Макари като се качиш на твърдак ще ти е доста добре. Този който ти е казал това за фулл суспенсион байковете сигурно кара ФР/ДъХъ. Ако можеш частите от хт1 да ги прехвърлиш на рамка хт2, ще ти е най-добре, защото е по-здрава(подсилки на челото и седалковата тръба, и др) А пък и може да се кара с 130мм вилка, а хт1 има ограничение 100мм. Но ти си решаваш, въпрос на бюджет, предпочитания и впечатления.

Успех в покупката.

Темата за евтиния хт2 и скъпия хт1 бе разисквана в форума скоро време. Разрови се малко и ще намериш нужните ти отговори ;) ;) ;)
Мерси за съветите. А за начинаещия съм карал около 5000км с един спринт. То се разбира че щом е издържал до сега че не съм карал много грубо, макар че вече е за боклука.
GD
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Апр 08, 2007 11:10 am

Мнениеот LOWRIDER » Пет Апр 20, 2007 8:20 pm

ако мое питай за монтажа и сичко на HT1 и само рамка НТ2 защото всеки случай е по здрава
страшно нема...ако има, файдъ нема
Аватар
LOWRIDER
 
Мнения: 396
Рейтинг: 1769
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 5:43 pm
Местоположение: VARNA

Мнениеот tskiller » Пет Апр 20, 2007 8:32 pm

1-ин глас за Рам-а. ;)
Аватар
tskiller
 
Мнения: 97
Рейтинг: 1156
Регистриран на: Сря Яну 17, 2007 7:05 pm


Назад към ПРОДУКТ - КОНСУЛТ

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 76 госта