mitakaman написа:Е тука малко преувеличи с тези изказвания аз карам hardtail и има друсане но не чак от най-малкото камъче освен това има чар в това
fhristo написа:Според мен RAM XC2.1 е правилния избор за теб - малко по-тежък е, но като цяло колелото е достатъчно леко, така че и така е добре, а пък надолу ще ти е по-добре с мека рамка.
Admin написа:Аз пък мисля, че ако карането по асфалт е половината или повече от цялото ти каране, по-добре ще е XC1.
ramam написа:XC1 е най добре...
Също е по добре да си с Ви-брейк защото...
ramam написа:XC1 е най добре защото:
Липсата на заден амортисиьор е предимство - вече е ясно защо
Също е по добре да си с Ви-брейк защото едвали в Зимбабве ще има на всякъде накладки за дискови спирачки - то и тук са проблем.
А импровизация на тема накладки не е желателна.
А ако стане проблем и примерно се разлее масло на диска или накладките оставаш без спирачки. А ако няма накладки за дискови?
Затова по добре спирачките да са Ви-брейк - колкото и да се струва на хората от форума като изостанала технология.
Бях писал да не се повтарям много но все пак замени спирачките с Ви-брейк - Avid Single Digit 7 или 5 по добре 7.
Пак спират добре и за тех накладки се намират по лесно и мозе да се сложат например за кантилевър или за бегач - не го препоръчвам но е решение дори и временно на проблема с накладките.
Добре е вилката да е с пружини а не с въздух - заради уплътненията които са консуматив и се повреждат/износват.
Затова е по добре да не е тази вилка а друга с пружини - не казвам че тази е лоша за това колело - да не почнат спорове.
Предполагам Тора ще стане но е тежка , нека по запознатите с вилките на Рок Шокс да дадат идея.
Предполагам че нито един от двата няма уши за Ви-брейк - няма данни и не се вижда от снимките.
Също може максималния ход на вилката за тези рамки да е към 100мм - пак няма данни.
Може в крайна сметка да си вземеш HT 2 с Ви-брейк който ще е достатъчно здрав, но ако е HT 2 гледай вилката да е лека и с пружини и Дарт вилките са малко тегави не работят много добре затова пак някоя от Тора нагоре. Може и Марцоки вилка да ти сложат ако искаш.
Ако предпочетеш HT 2 може да го оборудваш като тези двата и спирачките които ти казах, и с главини на капсуловани лагери - тогава ще имаш по малко грижи защото те просто не се поддържат докато не се счупят един вид по малко поддръжка която в Зимбабве може да е проблем и то голям.
Можеш да ги питаш каквото те интересува на [email protected] icon_beer.gif
Не е лошо и да си вземеш някакви инструменти и консумативи за Зимбабве като шестограни, ключ за верига, накладки, лепенки за гума и др.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 76 госта