За тези пари - Драг Хакер. Но при никакви условия не го тормози. Ако го караш много внимателно ще издържи. И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО си купи каска и ръкавици.Keanu написа:Някой ще може ли да препоръча нещо изпитано в ценовия диапазон 150-220лв. Най-важното което търся е велосипеда да е здрав - екстрите и външният вид не са от голямо значение.
По принцип ще го карам и в градски условия и в планината (не много тежък терен) но за тези почивни дни мисля да измина около 400км с него и здравината е от голямо значение.
Благодаря предварително за отговорите
За мен по-добрият вариант е Хакер с твърда вилка. .Keanu написа:Благодаря!
Засега се насочвам към Drag Hacker SF. За каска съм се приготвил да си взема ама се чудя ръкавици защо са ми?
NovemberCharlie написа:За мен по-добрият вариант е Хакер с твърда вилка.Keanu написа:Благодаря!
Засега се насочвам към Drag Hacker SF. За каска съм се приготвил да си взема ама се чудя ръкавици защо са ми?
NovemberCharlie написа:За мен по-добрият вариант е Хакер с твърда вилка.Keanu написа:Благодаря!
Засега се насочвам към Drag Hacker SF. За каска съм се приготвил да си взема ама се чудя ръкавици защо са ми?
Предната вилка на SF е боклук.Може да погледнеш и Спринт Леопард.Keanu написа:NovemberCharlie написа:За мен по-добрият вариант е Хакер с твърда вилка.Keanu написа:Благодаря!
Засега се насочвам към Drag Hacker SF. За каска съм се приготвил да си взема ама се чудя ръкавици защо са ми?
Че даже е по евтоно от SF Но понеже не съм специалист - какви са все пак предимствата пред това, което не е с твърда вилка?
THEZOGGO написа:
Ами например ако си в планината както ти каза на не много сериозен терен амортисьора отпред ти обира неравностите по пътя тоест ако си с твърда вилка всичкото напрежение докато караш по неравния планински терен ще ти отива на ръцете. За в градъ е по удобно ако си с амортисиьор отпред тъй като може да ти се наложи да минеш през някой бордюр или някоя по голяма дупка на пътя като амортисъора до някаква степен ти компенсира тежеста и не минаваш през въпросното препятствие с такава сила която влияе отрицателно на каплите ти и по специално на предната - кривене, разценторване, луфт на главината. Затова даже и да караш градско си трябва преден амортисьор.
Не, поне на сайта са еднакви. Дагг Уан, обаче, е с алуминиева рамка. Със скромния си опит мога да споделя, че вилки под 50-60 лв. не си заслужават парите.Keanu написа:А вилката на Drag One дали ще е по-добра?
Защото има разлика между "ход на вилката"(отнася се за хода на самата вилка) и "максимално допустим ход на вилката"(отнася се за рамката).THEZOGGO написа:@NovemberCharlie
Напълно си прав съжалявам
А за вилката на Drag One поне от модела който да дали - Zoom CH-327 е същия като на Хакера. Но не мога да си обесня за що на Хакера дават - Максимално допустим ход на вилката - 110мм.
А на Drag One Максимално допустим ход на вилката - 120мм.
Нещо не схващам ако са един модел защо се разминава хода.
ААА то е открийте раликите - Drag Hacker SF - Zoom CH-327
Drag One - Zoom CH-327. (след 327 има точка). Мноо умно
Според мен няма разлика в вилките на двете колела.
NovemberCharlie написа:Защото има разлика между "ход на вилката"(отнася се за хода на самата вилка) и "максимално допустим ход на вилката"(отнася се за рамката).THEZOGGO написа:@NovemberCharlie
Напълно си прав съжалявам
А за вилката на Drag One поне от модела който да дали - Zoom CH-327 е същия като на Хакера. Но не мога да си обесня за що на Хакера дават - Максимално допустим ход на вилката - 110мм.
А на Drag One Максимално допустим ход на вилката - 120мм.
Нещо не схващам ако са един модел защо се разминава хода.
ААА то е открийте раликите - Drag Hacker SF - Zoom CH-327
Drag One - Zoom CH-327. (след 327 има точка). Мноо умно
Според мен няма разлика в вилките на двете колела.
Keanu написа:Някой ще може ли да препоръча нещо изпитано в ценовия диапазон 150-220лв. Най-важното което търся е велосипеда да е здрав - екстрите и външният вид не са от голямо значение.
По принцип ще го карам и в градски условия и в планината (не много тежък терен) но за тези почивни дни мисля да измина около 400км с него и здравината е от голямо значение.
Благодаря предварително за отговорите
Ако НЕ ГО ТОРМОЗИШ и го караш по асвалт и в парка ще издържи. Иначе - не.Keanu написа:Благодаря за съветите.
Обаче финансите ми още повече намаляха и накрая си купих следната идиотщинка Bachini Leader (която обаче на външен вид ми се струва доста стабилна).
Та понеже четох някъде, че Bachini са всъщност Спринт някой дали знае на каква марка спринт отговаря това колело?
За чарколаците понеже нищо неразбирам ще кажа какво пише по тях:
На скоростите: (пише че е с 18 скорости) Shimano, RevoShift (и в едно жълто кръгче CI-DECK PLUS), не са с палчета а се сменят, като се върти чaст от дръжката. Отдясно са с цифри 1-6, а отляво са само деления.
Каплите - на тях пише: MAXCOM, ENERGY, ERTO 507x21 DIN, AL 6060 T6 (преброих 36 спици, което мисля, че е добре)
На предния дерайльор пише EVERESTT (хихи четох статията "Устройство на планинския велосипед " за да рабера как се казва тази джаджа
Общо взето това е - а за рамката мога да кажа че си е съвсем нормална и няма никъде амортисьори.
Сигурно чарколаците са от най-евтините ама се надявам да издържат.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта