Maxxis Hansventure - Rotation?

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Maxxis Hansventure - Rotation?

Мнениеот URNEST » Съб Яну 12, 2008 2:36 pm

Здравейте,
Сдобих се с въпросната гума и още е новичка и искам да и да и запазя животеца възможно най-дълго, защото специално моята разновидност е с по-мек от стандартния материал.Ще се кара като задна, което значи доста бързо изтъркване.Пише dual rotation, така че може да кара и в двете посоки.Моя въпрос е при коя посока според вас ще има по ниско съпротивление и следователно по-бавно изтъркване.Вариант "А" или вариант "B".Благодаря предварително.
Изображение
Изображение
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот GECKO » Съб Яну 12, 2008 2:39 pm

Ако пише, че е двупосочна би трябвало да са дадени и посоките ако не са... бих сложил A за предна и В за задна :agree:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Re: Maxxis Hansventure - Rotation?

Мнениеот did » Съб Яну 12, 2008 2:52 pm

все едно. както и да я въртиш, осезаема разлика в живота на гумата няма да усетиш.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Maxxis Hansventure - Rotation?

Мнениеот airborneone » Съб Яну 12, 2008 4:30 pm

did написа:все едно. както и да я въртиш, осезаема разлика в живота на гумата няма да усетиш.

:agree:
p.p.
Вече и на гумите ли не гледаме като на консуматив? :popcorn:
В крайна сметка всичко което се кара се амортизира > купува се ново.
Преди поне гумите и накладките ги приемахме за консумативи...
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот URNEST » Съб Яну 12, 2008 8:19 pm

Напълно съм наясно. че гумите са консуматив и че все някога ще се износи, но моят въпрос беше дали според вас с определена ротация ще има усезаемо по-лесно търкаляне, но явно няма.Аз я сложих на вариант B и тепърва ще се кара.Чесно казано нямаше да предпочета мек материал за отзад, но ми излезе въпросната гума на далавера и нямаше как да не се възползвам.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот Silvestroff Gabrovo » Съб Яну 12, 2008 9:20 pm

А е верния вариянт.Ако оставиш гумата така, тоест Б , по добре ще се държи на сняг и за катерене.Избора е в теб.
Silvestroff Gabrovo
 
Мнения: 1275
Рейтинг: 1768
Регистриран на: Нед Май 13, 2007 3:51 pm

Мнениеот Stuny » Нед Яну 13, 2008 8:14 am

За която и да е гума , като я сложиш в посока като за предна(според означнията на нея) има по-малко съпротивление при търкаляне , но пък по-лошо зацепва като въртиш. Според мен смисъл има да я обръщаш само ако ще я караш предимно надолу или пък ако буташ повечко нагоре , вместо да въртиш.
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот Nymphetamine » Нед Яну 13, 2008 11:14 am

Stuny написа:...


Предна гума и зацепване? При мен понятията нещо не се връзват, освен ако при теб зъбчатката не е на предното колело.
Аватар
Nymphetamine
 
Мнения: 3197
Рейтинг: 1999
Регистриран на: Чет Фев 10, 2005 9:30 pm
Местоположение: Пловдив, България

Мнениеот WrathChild » Нед Яну 13, 2008 11:23 am

URNEST , защо не изтестваш лично и четирите варианта за ориентацията на грайфера и да уцелиш топ комбинацията, която ти допада най-много ? Защото примерно, при най-ниско съпротивление на търкаляне , може да не ти достигне сцепление...
Просто опитно открий, златната среда за теб :agree:
Sometimes the same is different but mostly it's the same.
Аватар
WrathChild
 
Мнения: 1193
Рейтинг: 1711
Регистриран на: Сря Ное 10, 2004 10:58 am
Местоположение: България

Мнениеот Stuny » Нед Яну 13, 2008 11:48 am

Nymphetamine написа:
Stuny написа:...


Предна гума и зацепване? При мен понятията нещо не се връзват, освен ако при теб зъбчатката не е на предното колело.


Никъде не съм казал предна , човека иска да я сложи отзад!
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот URNEST » Нед Яну 13, 2008 11:54 am

Само да кажа, че това че е друпосочна не значи, че има определена посока за предна и за задна.Аз казах вече кой вариант си избрах ще я покарам така а след време може да я обърна да видя как е.Както и да е сцепление мисля винаги ще има-все пак 40а е точно за това.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот Just crazy » Нед Яну 13, 2008 3:54 pm

Аз бих сложил гумата по следният начин:
Вариант A за предна, защото според мен по този начин гумата би давала по-добък контрол чрез по-добро загребване на пръст.
Вариант B за задна, защото според мен гумата по този начин би се търкаляла по лесно и фактически би издържала повече километри.
Това мое мнение идва от фактът, че грайферът намиращ се посредата в едната посока е по-голям, а в другата по-малък.
Аватар
Just crazy
 
Мнения: 317
Рейтинг: 1284
Регистриран на: Пон Юли 30, 2007 8:23 am
Местоположение: квартал РОШАВА МОГИЛА Пирдоп (Софийска област)

Мнениеот MIRO A » Нед Яну 13, 2008 3:59 pm

Просто се загледай в грайфера. Така е направен, че в случай А ще спираш по - добре и съпротивлението ще е по - малко. При Б ще имаш повече сцепление при катерене. Поне така ги виждам аз нещата,ако не е така поправете ме.
Live free or die trying
Аватар
MIRO A
 
Мнения: 777
Рейтинг: 971
Регистриран на: Вто Окт 09, 2007 5:15 pm
Местоположение: София


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта