XCR модел 2006

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

XCR модел 2006

Мнениеот Manol_DRAG-vr » Пет Окт 03, 2008 9:13 am

Поради липсата на пари за сезона, карах с гореспоменатия модел вилка. Останах много доволен, защото - претърпя едноседмично блъскане на DH-А на Сопот (на ден по две три спускания) и куп други фриираидърски изпълнения във Враца. Интересното е че няма никакъв луфт (или аз съм късметлия или вилката си е здрава) и имам едно запитване и то е да карам ли с XCR и следващата година.
KОГА ВСИЧКО ЩЕ Е ДОСТЪПНО ЗА ВСЕКИ !!!
Manol_DRAG-vr
 
Мнения: 107
Рейтинг: 906
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 9:28 am

Мнениеот R.monster » Пет Окт 03, 2008 9:56 am

да карам ли с XCR и следващата година

Това си е лично твое решение...,но по моя преценка ако имаш възможност да вземш нещо по работещо. и т.н ,ако не щом няма луфт и си е добре може да си продългаважаваш да я блъскаш ;)
А колкото до луфта зависи с каква спирачка го караш,но пък има вероятност и да си уцелил добър вариант. А ти с кой модел на XCR си.. :confused: Този който е ефтиния вариант( с прожини и еластомер) или тези другите (с маслено смекчаване на връщане) :beer:
Аватар
R.monster
 
Мнения: 181
Рейтинг: 1279
Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 5:49 pm

Мнениеот Manol_DRAG-vr » Пет Окт 03, 2008 11:34 am

прoжини и еластомер
KОГА ВСИЧКО ЩЕ Е ДОСТЪПНО ЗА ВСЕКИ !!!
Manol_DRAG-vr
 
Мнения: 107
Рейтинг: 906
Регистриран на: Съб Юни 21, 2008 9:28 am

Мнениеот dibo92 » Пет Окт 03, 2008 7:56 pm

Недей да караш ДХ с подобна вилка.Ако имаш възможност я смени,не си заслужава да рискуваш здравето си.
Аватар
dibo92
 
Мнения: 1132
Рейтинг: 1985
Регистриран на: Чет Сеп 20, 2007 2:09 pm
Местоположение: София

Мнениеот An1MaL » Пет Окт 03, 2008 8:08 pm

dibo92 написа:не си заслужава да рискуваш здравето си.


Да, той иска да се мета от 5-тия етаж, дали му пука.... :D
Bogdan Andreev - RAM BIKES N4
Аватар
An1MaL
 
Мнения: 584
Рейтинг: 1942
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 10:05 am
Местоположение: София

Мнениеот blizzard » Пет Окт 03, 2008 10:28 pm

Моят съвет е, ако имаш възможността, да си вземеш нещо по-добро. Щом си свикнал да спускаш с такава вилка, нещо наистина работещо ще ти даде много повече възможности за развитие. Все пак не можеш да оценяваш една вилка само по здравината и. Дори да си проверил, че твоята е достатъчно здрава за карането ти, от по-хубав амортесьор със сигурност има смисъл. Съмнявам се ако си вземеш нова вилка, това да ти осигури по-безопасно каране, така че това да е аргумент за смяна.
Аватар
blizzard
 
Мнения: 385
Рейтинг: 1835
Регистриран на: Чет Фев 23, 2006 12:42 pm

Мнениеот Blink92 » Съб Окт 04, 2008 7:02 am

blizzard написа:Моят съвет е, ако имаш възможността, да си вземеш нещо по-добро. Щом си свикнал да спускаш с такава вилка, нещо наистина работещо ще ти даде много повече възможности за развитие. Все пак не можеш да оценяваш една вилка само по здравината и. Дори да си проверил, че твоята е достатъчно здрава за карането ти, от по-хубав амортесьор със сигурност има смисъл. Съмнявам се ако си вземеш нова вилка, това да ти осигури по-безопасно каране, така че това да е аргумент за смяна.


Напълно съм съгласен със blizzard.Карал съм XCR.Първите 1-2 месеца беше добре.После вече хода и почна да се ограничава и така от 11-12 см стана на 7-8 см.Не съм доволен от вилката.Пък и след едно падане и счупих ботушите, но това си е по моя вина.Като цяло според мен вилката нестава.
Blink92
 
Мнения: 449
Рейтинг: 1197
Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 10:10 pm

Мнениеот Unik » Съб Окт 04, 2008 12:44 pm

:lolup: Тези последните мнения ама много много съм съгласен с тях, ако не си забелязъл на ботушите има лепенка която указва за какво каране :nono: не трябва да се ползва вилката. Ще ти дам един пример. Преди години карах с ХС60 една тежка стоманена мека рамка, всичко беше ок с вилката, поддържах я, смазвах я редовно, сменях втулките навреме нямаше ама и мм луфт, като се има предвид, че я ръчках Фр и от време на време Сопот(по пътя не по трасето), докато един ден случайно при влизането във вираж (по време на доста лек ФР). предната корона се спраска на две, точно над ботуша, а аз едва не се убих карах без броня и без каска, което беше най-лошото. Така, че съвсем искренно те съветвам да спазваш указанията на производителя, и да цениш здравето и "разума" преди всико.
карам само със начален клас велосипеД Защото карам DH ли, рейтинга ми е и той надолy :) Що не идва Сам Хилл в Сопот, щото го е СТРАХхх ; о4 team shambala-bike-park - slow bikes fast riders
Аватар
Unik
 
Мнения: 344
Рейтинг: 1149
Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:15 pm
Местоположение: Red Pollard Team (London)/ о4 Team (Sopot)

Мнениеот R.monster » Нед Окт 05, 2008 2:48 pm

Напълно съм съгласен със blizzard.Карал съм XCR.Първите 1-2 месеца беше добре.После вече хода и почна да се ограничава и така от 11-12 см стана на 7-8 см.Не съм доволен от вилката.Пък и след едно падане и счупих ботушите, но това си е по моя вина.Като цяло според мен вилката нестава.


Естествено ще да стане така...ако не си и правил редовна цялостна профилактика. Всички SR Suntour-и(на прожини и еластомер) се нуждаят от редовна профилкатика(след 1-2 карания в кал,съх песачлив терен,дъжд..)при дъжд и кал доста пъти се случва да блокират работа изцяло :crap:И затова се нуждаят от 1-2 пъти месечно почистване и смазване(за по-добра и нормална работа)

А колкото до примера на @Unik
Преди години карах с ХС60 една тежка стоманена мека рамка, всичко беше ок с вилката, поддържах я, смазвах я редовно, сменях втулките навреме нямаше ама и мм луфт, като се има предвид, че я ръчках Фр и от време на време Сопот(по пътя не по трасето), докато един ден случайно при влизането във вираж (по време на доста лек ФР). предната корона се спраска на две, точно над ботуша, а аз едва не се убих карах без броня и без каска, което беше най-лошото
Има доста голяма разлика между XC60 и XCR-а(разлики: ход XC60-75-80мм(несъм сигурен точно)XCR-120mm /здравина-XCR-a от където и да погледнеш,изглежда и е тествана като по-здрава от XC60/цена-цената обикновенно не определя качеството на продукта,но в този случай XCR e по-надеждното решение ;) .)Е съгласен съм с останалите,че ако има възможност да я смени... :beer:
Аватар
R.monster
 
Мнения: 181
Рейтинг: 1279
Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 5:49 pm


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта