Само информативно - разликата в теглото на Travis със "преходник за 203мм диск и болтове" и интегрирана лапа е около 100г (Urnest може да е по-конкретен с цифрите) над това на Boxxer със същото оборудване с уговорката, че за тези неща при Boxxer-a трябва да платиш допълнително а при Travis-a ги получаваш стандартно. Ситуацията с
теглото на Marzocchi-то и
добавена една интегрирана лапа, става доста сериозна работата и съвсем излиза от класациите.
Откъм поведение са тотално различни, но май това го има писано в едни други теми, ако не е.. шанс. Аз не мога да карам, за това няма смисъл да коментирам
за А2С... има повече от един фактор за височината на една вилка. А2С е само една от мерките на вилката и не е редно да се взима само тя под внимание, без да се има в предвид Offset-а на оста и този на тръбите - все неща, които дават своето за поведението на велосипеда. Ако трябваше да избирам вилката си само и единствено заради геометрията и бих заложил на 888 със сигурност. Иначе конкретно за Travis-a, минималния А2С му е малко под 570мм. Цифрата, която са обявили от производителя е толкова голяма, защото не всички рамки позволяват арката да се изкачи толкова на високо и те се застраховат.
Иначе... откъм продукт, смятам, че Travis-a е поне едно ниво над другите 2. Изпълнението е прекрасно и доставя удоволствие дори само за гледане. Та... определено най-качествено направения продукт от 3-те.
Като идея в главата на инжинера 888-ците са прекрасни, но изпълнението е доста зле. Мисля, че всеки знае малко или много за какво иде реч. Ако трябваше да карам 888 определено бих избрал старите с 2-та отделни патрона ако ще само заради визможността да се сменя маслото на Rebound-a отделно от това на Compression-a (а както виждам аз нещата, от страната на Low Speed Compression-a има нужда от малко по-гъстичко масло)
Boxxer-a... е чудесен. Compression-а му работи по доста характерен и поне за мен доста приятен начин - стабилен при спиране без да губи отзивчивост при големи препятствия на скорост. Минуса е в Rebound-a (при моделите с motion control), също така доста чувствителен откъм семеринги - имаше огромна разлика между каране изцяло и само на вътрешната смазка и каране след като съм пръснал малко смазка над семерингите. 07 и нагоре бяха с допълнителни дунапренени пръстени между праховия и маслен семеринг за да задържат смазката, но между уикендите каране това... не беше достатъчно.
Толкоз - Успех
