Избор на вилка

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Избор на вилка

Мнениеот oct » Сря Сеп 09, 2009 11:58 pm

Здравейте!
Трябва да направя избор между две вилки и бих искал да чуя няколко мнения по въпроса.

Едната е 2007 66 rc2x, а другата е boxxer race 2009

:beer:
oct
 
Мнения: 27
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 11:00 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот shadow999 » Чет Сеп 10, 2009 12:57 am

Ми пич кажи първо какфо ще караш на какфа рамка и т.н. :dontknow:
SCOTT VOLTAGE
Аватар
shadow999
 
Мнения: 36
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 10:49 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот oct » Чет Сеп 10, 2009 8:43 am

Рамката е high octane 2004. Предимно спускане. В момента съм с волкано отпред.
oct
 
Мнения: 27
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 11:00 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот Stancho » Чет Сеп 10, 2009 9:14 am

Аз лично бих заложил на Marzocchi стига да е в добро състояние. RC2X хидравликата е уникална като работа и няма да съжаляваш ако си вземеш тази вилка - една от най - добрите на Marzocchi e. Boxxer аз бих го оставил като резервен варант, ако 66 с нещо се окажат неподходящи.
Аватар
Stancho
 
Мнения: 1501
Рейтинг: 1699
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:53 am
Местоположение: Sofia

Re: Избор на вилка

Мнениеот Night_Falcon » Чет Сеп 10, 2009 10:19 am

Боксъра е само с low speed compression, 66 имат и low и high - това е достатъчно за избора.
Аватар
Night_Falcon
 
Мнения: 1227
Рейтинг: 1376
Регистриран на: Нед Апр 12, 2009 12:21 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот oct » Чет Сеп 10, 2009 10:33 am

Задницата също е цоки и със 66 може би ще работят в тандем :)
oct
 
Мнения: 27
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 11:00 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот Te4ko » Чет Сеп 10, 2009 9:09 pm

Да 66-та има повече настройки и може би работи повече, но за спускане high octane-a няма ли да придобие по приятен челен чъгъл с boxxer-а :confused:
\m/
Te4ko
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Сря Сеп 10, 2008 3:01 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот oct » Чет Сеп 10, 2009 9:26 pm

Ами може и да си прав за челния ъгъл.. но познанията ми са ограничени. Дано някой даде по-точно мнение по въпроса.
:agree:
oct
 
Мнения: 27
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 11:00 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот Stancho » Чет Сеп 10, 2009 9:32 pm

Напоследък вече еднокоронните вилки са с почти еднакво Axle to Crown разстояние сравнено с двукоронните и колелата придобиват хубав челен ъгъл и с двата вида вилки. Затова аз не бих се замислял по - този въпрос пък и доколкото знам High Octane мисля че имаше настройка на челния ъгъл (не съм убеден).
Аватар
Stancho
 
Мнения: 1501
Рейтинг: 1699
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:53 am
Местоположение: Sofia

Re: Избор на вилка

Мнениеот oct » Чет Сеп 10, 2009 9:35 pm

Да, наистина рамката има настройка на челото. 66 и 68 градуса. И също така пластините които държат шока също имат 2 позиции чрез, които непосредствено се променя и челния ъгъл (но вляят и на други геометрчни промени на рамката)
oct
 
Мнения: 27
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 11:00 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот codename47 » Чет Сеп 10, 2009 10:59 pm

можеш да питаш Editor, той караше така рамка със 66 и после 888
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Re: Избор на вилка

Мнениеот dEcLiNe » Пет Сеп 11, 2009 10:25 am

oct написа:Да, наистина рамката има настройка на челото. 66 и 68 градуса. И също така пластините които държат шока също имат 2 позиции чрез, които непосредствено се променя и челния ъгъл (но вляят и на други геометрчни промени на рамката)

Да, но това не е ли възможно само с шок 190, защото сега карам рамката с 222 шок и пластините могат да заемат само една позиция?(по-външната, иначе шока не се побира) :dontknow:
Аватар
dEcLiNe
 
Мнения: 2131
Рейтинг: 1912
Регистриран на: Сря Дек 31, 2008 5:28 pm
Местоположение: София

Re: Избор на вилка

Мнениеот oct » Пет Сеп 11, 2009 11:46 am

Ами аз карам с 222мм и няма нинакви проблеми на която да е от позициите. Явно има някаква друга причина :beer:
oct
 
Мнения: 27
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 11:00 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот dEcLiNe » Пет Сеп 11, 2009 7:17 pm

oct написа:Ами аз карам с 222мм и няма нинакви проблеми на която да е от позициите. Явно има някаква друга причина :beer:

:agree: Оказа се, че шока не е 222, а 240 и сега рамката е с 250 ход на задницата!(по сведения на Каймата де) :rofl: :rofl: :rofl:

Онтопик:
Аз съм за цокито, работи по-добре, има повече настройки.Сега карам със 170 ход отпред и геометрията не толкоз неприятна(подчертавам "толкоз", защото в момента с 240 шок средното е доста високо, но е в границите на нормалното :) ), а ти като си с 222 шок и по-голяма вилка ще е още по-добре. :beer: :beer:
Аватар
dEcLiNe
 
Мнения: 2131
Рейтинг: 1912
Регистриран на: Сря Дек 31, 2008 5:28 pm
Местоположение: София

Re: Избор на вилка

Мнениеот oct » Пет Сеп 11, 2009 7:50 pm

Благодаря на всички за инфото :)
:agree:
oct
 
Мнения: 27
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Сря Яну 31, 2007 11:00 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот n3k01 » Съб Сеп 12, 2009 7:52 am

Te4ko написа:Да 66-та има повече настройки и може би работи повече, но за спускане high octane-a няма ли да придобие по приятен челен чъгъл с boxxer-а :confused:

Ми аз съм мерил from axel to crown на домаин и разликата със boxxera e 3mm :beer:При цокитата незнам как седят нещата ,обаче няма да е трудно да се провери :agree:
n3k01
 
Мнения: 301
Рейтинг: 1252
Регистриран на: Сря Фев 13, 2008 4:43 pm
Местоположение: софия


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


cron