High Octane 2005

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

High Octane 2005

Мнениеот DTD » Сря Дек 09, 2009 10:48 pm

Здравейте!

Искам мнения за горе посочената рамка. Плюсове, минуси, оплаквания, хвалби и т.н.

Ще се каре със Marzocchi Super T RCV, а за шок още не съм решил, но за първо време ще е нещо евтинко и 222мм.

Добра ли е рамката? Искам мнения от хора с лични впечетления. :)
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: High Octane 2005

Мнениеот WestIce » Чет Дек 10, 2009 2:34 pm

Рамката е перфектна комбинация с тази вилка (карам с нея). Настройките са в голям диапазон както на вилката така и на шока. Rebound-a и на 2-те ми е най-бързия и в гората рулира... За дропове връткаш настройките за бавен rebound и така. :) Карбоновия Subframe е адски готин. Рамката се държи прилично. С по-ниско средно от на Factory е. Повратлива, с добро тегло, много екстри (сменяемо чело, subframe, планки за шок). Недостатък 10ка ос, но немисля, че е голям проблем.
Аватар
WestIce
 
Мнения: 451
Рейтинг: 1248
Регистриран на: Сря Юни 10, 2009 12:26 pm

Re: High Octane 2005

Мнениеот DTD » Чет Дек 10, 2009 7:17 pm

WestIce написа:Рамката е перфектна комбинация с тази вилка (карам с нея). Настройките са в голям диапазон както на вилката така и на шока. Rebound-a и на 2-те ми е най-бързия и в гората рулира... За дропове връткаш настройките за бавен rebound и така. :) Карбоновия Subframe е адски готин. Рамката се държи прилично. С по-ниско средно от на Factory е. Повратлива, с добро тегло, много екстри (сменяемо чело, subframe, планки за шок). Недостатък 10ка ос, но немисля, че е голям проблем.


За вилката знам, карам я вече от 5 месеца. :D :agree: Интересува ме също как стои работата с настройките на шока. Аз съм към 60кг и се чудя колко либри пружина ми трябва. Също се чудя на коя позиция колко ход реализира задницата. Само да напомня, говорим за 222мм шок.
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: High Octane 2005

Мнениеот V.Rossi » Чет Дек 10, 2009 9:41 pm

Аз карам High Octane 03 с шок manitou swinger 6-way 230mm пружината ми е 450 либри и ми е точно а тежа 80кг.Сам си прави изводите :beer:
Аватар
V.Rossi
 
Мнения: 185
Рейтинг: 1229
Регистриран на: Нед Авг 23, 2009 7:36 am

Re: High Octane 2005

Мнениеот Admin » Чет Дек 10, 2009 10:09 pm

А не можа ли малко да се поровиш с търсачката? Не е като да няма писано за High Octane...
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: High Octane 2005

Мнениеот DTD » Чет Дек 10, 2009 10:12 pm

Admin написа:А не можа ли малко да се поровиш с търсачката? Не е като да няма писано за High Octane...


Че има, има. Търсих и това, което открих не отговори на въпросите ми. Друг е въпроса, че точно за модел 2005 има една тема, в която няма писано нищо особено и по-конкретно, да не говорим за това, за което питам. :)
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: High Octane 2005

Мнениеот WestIce » Чет Дек 10, 2009 10:55 pm

Аз примерно карам с шок 5-th element 550lbs. 60кг. съм аз и шока работи идеално за мен. Рамката прави добър ход на задницата. Ако бих я сменил с българска рамка, бих я сменил само с Black Hawk и понеже съм си маняк тази тема, обмислям да взема една такава рамка, но нека първо да покарам тази рамка. :D Успех с сглабянето.
Аватар
WestIce
 
Мнения: 451
Рейтинг: 1248
Регистриран на: Сря Юни 10, 2009 12:26 pm

Re: High Octane 2005

Мнениеот FighteR » Съб Дек 12, 2009 9:13 pm

Рамката е перфектна.С тази вилка ще бъде с добра геометрия.Недостатък е че е с 10 ос, но пък каплата е по-евтина.
На първо време с изгодния шок няма да е такава прелест от към работа, но после като туриш един приличен шок (fox dhx 5.0,marzocchi roco,fox vanilla), рамката ще стане великолепна и ще ти предоставя още по-голямо удоволствие за каране. :beer:
Аватар
FighteR
 
Мнения: 119
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Чет Окт 22, 2009 6:56 pm

Re: High Octane 2005

Мнениеот FREERIDE RIDER » Съб Дек 12, 2009 10:51 pm

FighteR написа:Рамката е перфектна.С тази вилка ще бъде с добра геометрия.Недостатък е че е с 10 ос, но пък каплата е по-евтина.
На първо време с изгодния шок няма да е такава прелест от към работа, но после като туриш един приличен шок (fox dhx 5.0,marzocchi roco,fox vanilla), рамката ще стане великолепна и ще ти предоставя още по-голямо удоволствие за каране. :beer:


Съжелявам за :offtopic: ,ама не се сдържах.
Преди да пишете се замислете над това което ще напишете !
1-во high octane 05 не е с 135x10 ос (стандартна ) ,модел 03 и 04 са .
2-ро FOX VANnilla вобще не е приличен шок и не може да се сравнева с roco ,или пък DHX 5.0.

@DTD Ако искаш почти вечна рамка направена за яко блъскане и тормозене ,high octane е исборът ти .

DTD написа:
FREERIDE RIDER написа:
FighteR написа:........................................................


На едно място сбърка. Модела 2005 Е със 10мм ос. 2007 са със 12мм. :)


Щом е така прати едно Л.С. на An1MaL ,той караше такава .

EDIT: Мисля че ще е полезно ето това: Изображение
Последна промяна FREERIDE RIDER на Съб Дек 12, 2009 11:27 pm, променена общо 2 пъти
Аватар
FREERIDE RIDER
 
Мнения: 939
Рейтинг: 1127
Регистриран на: Вто Фев 03, 2009 3:07 pm
Местоположение: Bulgaria ,Haskovo

Re: High Octane 2005

Мнениеот DTD » Съб Дек 12, 2009 10:55 pm

FREERIDE RIDER написа:
FighteR написа:Рамката е перфектна.С тази вилка ще бъде с добра геометрия.Недостатък е че е с 10 ос, но пък каплата е по-евтина.
На първо време с изгодния шок няма да е такава прелест от към работа, но после като туриш един приличен шок (fox dhx 5.0,marzocchi roco,fox vanilla), рамката ще стане великолепна и ще ти предоставя още по-голямо удоволствие за каране. :beer:


Съжелявам за :offtopic: ,ама не се сдържах.
Преди да пишете се замислете над това което ще напишете !
1-во high octane 05 не е с 135x10 ос (стандартна ) ,модел 03 и 04 са .
2-ро FOX VANnilla вобще не е приличен шок и не може да се сравнева с roco ,или пък DHX 5.0.

@DTD Ако искаш почти вечна рамка направена за яко блъскане и тормозене ,high octane е исборът ти .


На едно място сбърка. Модела 2005 Е със 10мм ос. 2007 са със 12мм. :)
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: High Octane 2005

Мнениеот CRAZY RIDER » Пон Дек 14, 2009 7:47 pm

2005-та Октан си е с 10ка ос ;)
BikePorn
RAM Bikes
Интелегентна олигофрения !
Аватар
CRAZY RIDER
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 1466
Регистриран на: Нед Юли 23, 2006 8:44 pm
Местоположение: 5-то весело

Re: High Octane 2005

Мнениеот DTD » Пон Дек 14, 2009 10:09 pm

Благодаря на всички! Рамката идва в сряда. Ще постна снимки като го сглобя. :)
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: High Octane 2005

Мнениеот An1MaL » Вто Дек 15, 2009 2:28 pm

Окачването не ми допадна за ДХ, беше ми леееко тромава.
И също 10мм ос, но с хубава главина и шина не би трябвало да имаш проблеми.
Bogdan Andreev - RAM BIKES N4
Аватар
An1MaL
 
Мнения: 584
Рейтинг: 1942
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 10:05 am
Местоположение: София

Re: High Octane 2005

Мнениеот Editor » Сря Дек 16, 2009 11:04 pm

FREERIDE RIDER написа:
FighteR написа:Рамката е перфектна.С тази вилка ще бъде с добра геометрия.Недостатък е че е с 10 ос, но пък каплата е по-евтина.
На първо време с изгодния шок няма да е такава прелест от към работа, но после като туриш един приличен шок (fox dhx 5.0,marzocchi roco,fox vanilla), рамката ще стане великолепна и ще ти предоставя още по-голямо удоволствие за каране. :beer:


Съжелявам за :offtopic: ,ама не се сдържах.
Преди да пишете се замислете над това което ще напишете !
1-во high octane 05 не е с 135x10 ос (стандартна ) ,модел 03 и 04 са .
2-ро FOX VANnilla вобще не е приличен шок и не може да се сравнева с roco ,или пък DHX 5.0.

@DTD Ако искаш почти вечна рамка направена за яко блъскане и тормозене ,high octane е исборът ти .

DTD написа:
FREERIDE RIDER написа:
FighteR написа:........................................................



:bowdown:
:nuts:
По темата,
Taкава тема е направо излишна. Тази рамка е доказана многократно и по темата е изписано толкова много, че едва ли има повече какво да се каже. Просто използвай търсачката.
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: High Octane 2005

Мнениеот An1MaL » Чет Дек 17, 2009 12:22 am

Editor написа:Тази рамка е доказана многократно

Това, че ти не си могъл да я счупиш не означава, че се е доказала многократно.


EDIT:
Editor написа:Рамката е била карана и продължава да се кара по цял свят, а недоволните са малко.

Мисля, че и двамата не можем да кажем дали недоволните са малко, някой просто карат каквото имат.

Editor написа:Естествено рамката има и своите минуси, но за тези пари, за които се предлага е просто перфектна !

Тук вече съм съгласен
Последна промяна An1MaL на Чет Дек 17, 2009 1:11 am, променена общо 3 пъти
Bogdan Andreev - RAM BIKES N4
Аватар
An1MaL
 
Мнения: 584
Рейтинг: 1942
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 10:05 am
Местоположение: София

Re: High Octane 2005

Мнениеот Editor » Чет Дек 17, 2009 12:43 am

:dontknow:
An1MaL написа:
Editor написа:Тази рамка е доказана многократно

Това, че ти не си могъл да я счупиш не означава, че се е доказала многократно.

Изобщо нямам предвит себе си. Рамката е била карана и продължава да се кара по цял свят, а недоволните са малко.
Също така е факт, че всички тези рамки са сменили по няколко собственика и все още по-голямата част от тях са абсолютно читави, а смятай на колко години са и колко бой са отнесли.
Естествено рамката има и своите минуси, но за тези пари, за които се предлага е просто перфектна !
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: High Octane 2005

Мнениеот DTD » Чет Дек 17, 2009 12:53 am

Да поправя малко editor. Търсих, не съм от типа хора, които чакат на готово, но просто не открих точен и ясен отговор на въпросите си. Имаше някакво инфо от преди 2 годнини, но след още 2 годни експлоатация може би се откриват още положителни и отрицателни неща в рамката. Благодаря за инфото и разясненията, утре сутрин я взимам от еконта. Ще поста снимки като го събера . :) :beer:
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: High Octane 2005

Мнениеот Geronimo » Вто Дек 22, 2009 10:24 pm

Здравйте колеги,
аз съм горд собственик на High Octane 04 вече една година и имам доста впечатления от него ,като повечето са добри.
Незнам за друга рамка която да разполага с толкова разнообразни настройки. Аз я карам с 222мм шок 550lbs,75кг съм ,позицията на планките е на 225мм ход (според описанието в книжката), снижено средно, по-малък челен ъгъл и карбоновата част е максималко отделечена от гумата. Бих свалил карбоновата част на средната дупка и да намаля хода на задницата на 200мм ,но за съжаление пружината не го позволява. Както знаете има зависимост между твърдоста на прожината и хода на рамката тъй като се променя предавателното число на рамката (ход на буталото - ход на рамка).
An1MaL написа:
Editor написа:Естествено рамката има и своите минуси, но за тези пари, за които се предлага е просто перфектна !

Тук вече съм съгласен
Тук едва ли някой няма да се съгласи, доста по-скъпи рамки немогат да се мерят по здравина с High Octane ,но пък някои от тях нямат неговите минуси. Както каза един приятел "Това е просто една доста добре замислена рамка" .

Какво не ми хареса в рамката?.. Границата между Free ride и Downhill не е толкова тънка колкото си мислят някои хора. High Octane върви точно по тази граница. От многото настройки в комбинация с геометрията се получава някаква универсална рамка .До колкото знам единстената разлика между FR и DH модела освен боята и лепенките е само половин градус в челния ъгъл.
За Downhill може да се свали още малко средното , седалката понякога идва прекалено високо или прекалено назад в зависимост от настройката и ...
An1MaL написа:Окачването не ми допадна за ДХ, беше ми леееко тромава.


Според мен рамката е по-подходяща за Free ride. Единственото което не ми хареса тук е че няма къде да се побере по-дълго колче.
Другия недостатък на рамката .. малко е капризна на тема водачи. До колкото знам само e.13 стават без каквито и да е преправяния.
An1MaL написа:
Editor написа:Тази рамка е доказана многократно

Това, че ти не си могъл да я счупиш не означава, че се е доказала многократно.

Рамката определено се е доказала. Нищо лично ,но за мен и за много други хора това че High Octane издържа на Editor-ско каране е много важен критерий :D
@Editor , защо се отказа от твоя High Octane 04?

Едва ли ще има по-подходящ момент да попитам дали някой,някъде е виждал сцепен High Octane? Чувал съм ,че се цепи отдолу на подсилката на челото, но никой не ми е доказал със снимка.
Аватар
Geronimo
 
Мнения: 361
Рейтинг: 1683
Регистриран на: Вто Мар 03, 2009 9:08 pm

Re: High Octane 2005

Мнениеот DTD » Вто Дек 22, 2009 10:28 pm

Абе за височината на средното... Geronimo, колко е при теб? При мен със 222 шок е 355мм.
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: High Octane 2005

Мнениеот Geronimo » Вто Дек 22, 2009 10:46 pm

При мен е 37см, от средата на оста до земята. С другата настройка е 39,5см :xx(: . Явно разликата идва от вилките. Аз съм с Boxxer Race 05 8" ход. При теб височината е перфектна за DH.
Аватар
Geronimo
 
Мнения: 361
Рейтинг: 1683
Регистриран на: Вто Мар 03, 2009 9:08 pm

Re: High Octane 2005

Мнениеот Editor » Вто Дек 22, 2009 10:55 pm

Geronimo написа:....
Рамката определено се е доказала. Нищо лично ,но за мен и за много други хора това че High Octane издържа на Editor-ско каране е много важен критерий :D
@Editor , защо се отказа от твоя High Octane 04?

Едва ли ще има по-подходящ момент да попитам дали някой,някъде е виждал сцепен High Octane? Чувал съм ,че се цепи отдолу на подсилката на челото, но никой не ми е доказал със снимка.


Карането ми не е кой знае колко аграрско, та да чупя всяка рамка, която ми попадне.
Просто наблягам повечко в една определена област от този спорт. Дори и да приемем, че "троша много рамки/части" тази я карах доста кратко време за да й направя нещо по-сериозно. Единственото, което постигнах беше луфт в рамото, но след подмяна на лагерите нещата си дойдоха на мястото.

Единствената причина поради която се отказах, беше размера на рамката. В началото си търсих възможно по-къса рамка, защото ми беше доста по-удобна за "дърпане" и по някакъв начин по-повратлива във въздуха (лично мнение).
Octane-a беше S размер и в последствие се оказа, че е доста по-къса от колкото я мислех и не беше никак удобна в повечето случаи. След нея се качих на М размер Крафтщоф и нещата си дойдоха на мястото, докато рамката не си замина....
След като взех спешълайзда ми беше много странно, защото М се оказа доста дълъг и в началото ми беше доста странно, но в последствие свикнах и колелото като цяло се усеща много по-стабилно в планината, пък и при някакви летежи не се оплаквам никак....
Иначе Octane-и два съм карал и оставам с много добри чувства към тези рамки.
:beer:
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: High Octane 2005

Мнениеот Geronimo » Вто Дек 22, 2009 11:41 pm

Ако не се лъжа, наблягаш на дроповете. Това си е изпитание за някои рамки , до колкото знам Крафтщоф-а неиздъжа на напъна. Един High Octane 04 мисля че е струвал нов около 1400лв с шок 5th element, a Крафтщоф-a май е по-скъп. Просто се опитвам да докажа твърдението си ,че по-скъпи рамки са по-малко издръжливи. За съжаление аз се отказвам от моя High Octane поради същата причина(S размер е) . Това ме подсеща за нещо. В книжката която върви с рамката има данни само за 2 размера - S и L .В момента в сайта на SCOTTUSA Gambler също се продава в S и L размер. Много пъти съм виждал обява Scott High Octane Medium size. :dontknow:

П.П. Какви са недостатъците на 10х135мм ? Единственото за което се сещам е усукване, каквото не съм усетил.
Аватар
Geronimo
 
Мнения: 361
Рейтинг: 1683
Регистриран на: Вто Мар 03, 2009 9:08 pm

Re: High Octane 2005

Мнениеот flex » Сря Дек 23, 2009 8:58 am

Geronimo написа:П.П. Какви са недостатъците на 10х135мм ?


Никакви, но само при положение, че задницата на рамката е направена добре и задницата е с преходна ос с а не евтин QR. Има рамки със 135х10 задници, които са по-добре направени от повечето рамки със 150х12. Не знам какъв е случая при Октана.
Последна промяна flex на Сря Дек 23, 2009 9:09 am, променена общо 2 пъти
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Re: High Octane 2005

Мнениеот Antediluvian » Чет Дек 24, 2009 4:48 pm

DTD написа:Абе за височината на средното... Geronimo, колко е при теб? При мен със 222 шок е 355мм.


До самата ос на средното ли го мериш, или до алуминиевия ръб на рамката ?
и при какво А2С разтояние ти е 355 ?
"Never underestimate the power of stupid things in large numbers!"
Аватар
Antediluvian
 
Мнения: 412
Рейтинг: 1761
Регистриран на: Пон Мар 03, 2008 2:54 am
Местоположение: София

Re: High Octane 2005

Мнениеот DTD » Чет Дек 24, 2009 10:30 pm

Antediluvian написа:
DTD написа:Абе за височината на средното... Geronimo, колко е при теб? При мен със 222 шок е 355мм.


До самата ос на средното ли го мериш, или до алуминиевия ръб на рамката ?
и при какво А2С разтояние ти е 355 ?


До центъра на оста е 355мм. A2C-а е със на марзочи супер Т 2007 RCV ... Не знам точно колко е.
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


cron