Boxxer Race 2010

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Boxxer Race 2010

Мнениеот Krismars » Пет Яну 01, 2010 8:07 pm

Здравейте, имам около 2-3 дни да реша дали да я взема. Изпадна ми на много добри пари и мисля се сдобия с нея. Смятам да я карам основно надолу, като и колелото ми ще е ориентирано само за натам. За сега ще се кара на Рам Фр 05 със шок Перла 3.1, а когато продам рамката, искам да взема нещо с по-голям ход на задницата и по-отпуснати ъгли. До скоро имах Домейн 318, а Боксера е със същите вътрешности. Дали ще се усеща като него, понеже Домейна беше твърде прогресивен за вкуса ми. Някакви реални впечетления надали ще намеря, но си струва да опитам. По-добра ли ще е от Team 09?
Аватар
Krismars
 
Мнения: 1654
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 5:47 pm
Местоположение: Варна

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот SeSSion » Съб Яну 02, 2010 3:11 pm

Domain- а има Integrated SpeedStack (това май са някакви шайби, които пречат вилката да не спайкне), докато боксер рейс това го няма.
SeSSion
 
Мнения: 1051
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 10:27 am

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот EccentricMOTION » Съб Яну 02, 2010 3:22 pm

Би ли дефинирал термина "спайкне", ако е възможно да дадеш българска аналогия? За нормален превод на "spike" като глагол се сещам за:
-да наръгаш, нараниш някого/нещо с остър предмет
-да добавиш отрова в питието/храната
-да заточиш/наточиш връх (на шмиргел примерно)
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Night_Falcon » Съб Яну 02, 2010 3:39 pm

Спайването е, когато при каране с висока скорост предното колело минава през голяма неравност, и вилката трябва да се сгъне много бързо, но маслото не може да премине толкова бързо и вилката "спайква", тоест усеща се за момент като твърда вилка, и се усеща много неприятно във китките.
Аватар
Night_Falcon
 
Мнения: 1227
Рейтинг: 1376
Регистриран на: Нед Апр 12, 2009 12:21 pm

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Capoeira » Съб Яну 02, 2010 3:54 pm

SeSSion написа:Domain- а има Integrated SpeedStack (това май са някакви шайби, които пречат вилката да не спайкне), докато боксер рейс това го няма.

2010 моето момче, 2010 не преди това. Прочети малко какво е променено за 2010 и тогава говори, аман от разбирачи, дето се вика къде останаха времената в който всеки разбираше от 2-3 работи максимум за останалото не се изказваше неподготвен
Travel 200mm
Weight 2862g (6.31 Lbs)
Damping Motion Control lS
Spring Coil
Adjustments External Rebound Low Speed Compression
Crown Forged, 6061 T-6 Aluminum, Direct Mount Stem Compatible
Steerer Aluminum 1 1/8"
Upper Tubes 35mm, 7000 Series Straight Wall Aluminum, Low Friction Anodized
Lowers Magnesium, Maxle Lite Dh 20mm Axle, Post Disc Mount

Motion Control™ IS
All the small bump performance of Motion Control with the addition of high-speed compression control through an Integrated SpeedStack specifically designed for smoothing out the big hits seen by long travel forks. A crown-mounted low-speed compression knob lets you optimize the fork to eliminate brake diving and maximize efficiency with ease.
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Krismars » Съб Яну 02, 2010 4:07 pm

Не очаквах да намеря адекватен отговор и така се случи, но нищо де. Въпроса за сравнение между стария Тийм и новия Рейс остава, пък вилката почти със сигурност ще я взема. Поразмишлявах малко и стигнах до извода, че може би ще ми хареса как се държи, понеже двата санта ход, които бях добавил на домейна ми /от 160 на 180мм/ се отразиха положително, но не достатъчно, но предполагам с тези от Боксера нещата ще си дойдат на място. Присъства и варианта след време да купя карантиите от Теам и да го конвертирам, така или иначе :)
Аватар
Krismars
 
Мнения: 1654
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 5:47 pm
Местоположение: Варна

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот hitar_potar » Съб Яну 02, 2010 4:55 pm

без да съм притежавал боксер 2010 или 2009, пред такава дилема - 2010 рейс или 2009 тийм - бих избрал по-новия. ако не се лъжа, и двата са с моушън контрол с външна регулация на бавната компресия, май 2009 тийм имаше и гейт, ама не съм сигурен, така или иначе не би ти трявало такова при двукоронка. по-новото си е по-ново, би трябвало с 35мм тръби да е и по-здраво и по-малко податливо на усуквания. да не забравя, че също така е и по-лекичко - верно с няколко стотин грамчета, но все е файда. :agree:
а и колкото и да не е важна, изглежда по-добре новия. :D
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот bikerider » Съб Яну 02, 2010 9:26 pm

:offtopic:
EccentricMOTION написа:Би ли дефинирал термина "спайкне", ако е възможно да дадеш българска аналогия? За нормален превод на "spike" като глагол се сещам за:
-да наръгаш, нараниш някого/нещо с остър предмет


Точно оттам идва, но се има предвид рязък скок в съпротивлението на сгъване, т.е. компресията. Може и да се разгледа рязък скок в графика изминато разстояние/динамична височина на кормилото (защото неокачената маса не поема препятствието).
На практика този термин е размит до неузнаваемост от разни разбирачи, че се използва за всичко, което пречи на сгъването. Лично аз бих ти препоръчал да забравиш за него, защото на практика на пазара вече няма такива вилки, или ако има са от ниския клас. Но всичко е относително и това, че някой усеща ритник в ръцете, не е гаранция за проблеми в хидравликата по принцип.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Krismars » Нед Яну 03, 2010 3:12 pm

В играта се появи и друг вариант - 888 АТА WC 2009. Цената е повече от скандална, намалението е брутално. Попринцип не съм фен на Марзочи, особено на новите модели, но на тази цена съм склонен да се замисля. Една идея по-скъпа е от Боксера, но предлага повече възможности за настройка и предполагам работят. Някой да има впечетления от работата на Цокито :dontknow:
Аватар
Krismars
 
Мнения: 1654
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 5:47 pm
Местоположение: Варна

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Holz » Нед Яну 03, 2010 3:57 pm

Ти не знаеш какво искаш
не, а ти ?
Аватар
Holz
 
Мнения: 754
Рейтинг: 1864
Регистриран на: Сря Юни 11, 2008 8:24 am
Местоположение: Бургас - Сопот - Варна - София

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот nothingcool » Нед Яну 03, 2010 4:32 pm

Boxxer Race 2010 според мен , но наистина ти незнаеш какво искаш както каза @Holz
Изображение
Аватар
nothingcool
 
Мнения: 258
Рейтинг: 1182
Регистриран на: Пон Юли 06, 2009 1:25 am

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот DTD » Нед Яну 03, 2010 5:13 pm

Krismars написа:В играта се появи и друг вариант - 888 АТА WC 2009. Цената е повече от скандална, намалението е брутално. Попринцип не съм фен на Марзочи, особено на новите модели, но на тази цена съм склонен да се замисля. Една идея по-скъпа е от Боксера, но предлага повече възможности за настройка и предполагам работят. Някой да има впечетления от работата на Цокито :dontknow:


Ако ще е чисто спускане, взимай боксера... Лека DH вилка, с прилични настройки.
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Capoeira » Нед Яну 03, 2010 7:53 pm

Krismars написа:В играта се появи и друг вариант - 888 АТА WC 2009. Цената е повече от скандална, намалението е брутално. Попринцип не съм фен на Марзочи, особено на новите модели, но на тази цена съм склонен да се замисля. Една идея по-скъпа е от Боксера, но предлага повече възможности за настройка и предполагам работят. Някой да има впечетления от работата на Цокито :dontknow:

Всичко зависи от цената, както и преди съм го казвал всичко зависи от цената, всеки избор се прави с цената като част от него!
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Krismars » Нед Яну 03, 2010 8:52 pm

Боксера е 550 евро, а Цокито е 600. Търся ДХ вилка, тук няма много условия за ДХ, но когато имам възможност да карам, искам да се усеща като таква. Наличието на АТА при цокито е главната причина да се замисля, другата е лошата им слава, ако не беше това, до сега вече да съм го взел.
Аватар
Krismars
 
Мнения: 1654
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 5:47 pm
Местоположение: Варна

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Capoeira » Нед Яну 03, 2010 9:02 pm

цената на Boxxer-a не е особено ниска имайки в предвид че без много търсене и чакане
http://cgi.ebay.co.uk/2010-Rockshox-BOX ... 35a4b3b9d9
виж за 888 в Европа найстина чисто нови трудно се намират. Единствения недостатък на МЗ, мисля че и най-сериозният е, че дори да ти уважат гаранцията тук, малко вероятно, ще чакаш неопределено време за пристигането на части и всякакви гаранционни дефекти си остават като срок в който няма да караш вилката. Вече 4 месеца чакам гаранционните корони на 2008 66 RC3, проблема е че от Веломания са поръчани, но явно диструбутора им тук е с много нисък приоритет и частите идват веднъж два пъти годишно, резервни части на склад няма, каквото трябва се поръчва, т.е. гаранцията е малко "франция"
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Editor » Сря Яну 13, 2010 11:07 am

Krismars написа:В играта се появи и друг вариант - 888 АТА WC 2009. Цената е повече от скандална, намалението е брутално. Попринцип не съм фен на Марзочи, особено на новите модели, но на тази цена съм склонен да се замисля. Една идея по-скъпа е от Боксера, но предлага повече възможности за настройка и предполагам работят. Някой да има впечетления от работата на Цокито :dontknow:

Аз карам такава, но 2008. Шести месец, лошо за тая вилка не мога да кажа. Абсолютно безпроблемна е, изключително проста отвътре, много и разнообразни настройки и тн. Нямам време да пиша много, ако имаш някакви въпроси питай по скайп или на ЛС.
:beer:
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот biker-kj » Сря Яну 13, 2010 2:50 pm

Krismars написа:Боксера е 550 евро, а Цокито е 600. Търся ДХ вилка, тук няма много условия за ДХ, но когато имам възможност да карам, искам да се усеща като таква. Наличието на АТА при цокито е главната причина да се замисля, другата е лошата им слава, ако не беше това, до сега вече да съм го взел.

На тая хувава цена я има и в нашия пазар ! ;)
Аватар
biker-kj
 
Мнения: 791
Рейтинг: 1941
Регистриран на: Пет Окт 28, 2005 8:21 pm
Местоположение: Bulgaria

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Krismars » Сря Яну 13, 2010 8:24 pm

Боксера вече е поръчан, около понеделник би трябвало да е тук :peace: . Предубеден съм си :dontknow:
Аватар
Krismars
 
Мнения: 1654
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 5:47 pm
Местоположение: Варна

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот holley » Пет Фев 12, 2010 8:34 am

обаче има Mission Control DH damping на boxxer 2010 е много по добар както и DropStop bottom out systems ,new 35mm dual crown chassis сащо така и rebound slow speed или нещо такова! :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes:
holley
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1120
Регистриран на: Пет Яну 15, 2010 6:33 pm

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Newone » Пет Фев 12, 2010 9:36 am

holley написа:обаче има Mission Control DH damping на boxxer 2010 е много по добар както и DropStop bottom out systems ,new 35mm dual crown chassis сащо така и rebound slow speed или нещо такова! :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes:

:dontknow: Нищо не разбрах!
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот SeSSion » Пет Фев 12, 2010 10:45 am

@holley Тук става дума за Boxxer Race, той има MOTION control, а не MISSION control (това го имат Team и WC).
SeSSion
 
Мнения: 1051
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 10:27 am

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот DTD » Пет Фев 12, 2010 11:26 am

Имам въпрос за тези системи... Каква е разликата между моушън и мишън контрола? :confused:
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот SeSSion » Пет Фев 12, 2010 11:56 am

Ето тук може да видиш всички системи, коя за какво служи.
SeSSion
 
Мнения: 1051
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Авг 06, 2009 10:27 am

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот Metel » Пет Фев 12, 2010 12:44 pm

Моушън Контрол-а има бавна компресия и гейт, но в някои случаи няма гейт. Бързата компресия се регулира от шимстак-а. Мишън Контрол-а има бавна и бърза компресия, гейт и флъдгейт(Само при тотем и лирик-заключване).
Аватар
Metel
 
Мнения: 427
Рейтинг: 1751
Регистриран на: Пет Яну 30, 2009 12:52 am
Местоположение: Варна

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот DTD » Пет Фев 12, 2010 5:28 pm

Metel написа:Моушън Контрол-а има бавна компресия и гейт, но в някои случаи няма гейт. Бързата компресия се регулира от шимстак-а. Мишън Контрол-а има бавна и бърза компресия, гейт и флъдгейт(Само при тотем и лирик-заключване).

:beer:
Човешката глупост е безкрайна.
DTD
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1793
Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 10:43 am
Местоположение: гр.Шумен

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот GECKO » Съб Фев 13, 2010 11:01 pm

Metel написа:Моушън Контрол-а има бавна компресия и гейт, но в някои случаи няма гейт. Бързата компресия се регулира от шимстак-а. Мишън Контрол-а има бавна и бърза компресия, гейт и флъдгейт(Само при тотем и лирик-заключване).


Motion control е доста общо понятие и написаното не е вярно или е вярно само при определени случаи.
В различните модели Boxxer има всички разновидности на системата.

Винаги има FloodGate, винаги има Bottom Out и винаги има Compression (не бих я нарекал конкретно Low Speed). Rebound-а е Port Oriface и има една настройка долу. Стойностите им могат да се регулират, дори и да няма настройка за това.

Във вилката е реализирано по следният начин:

Rebound - еднопосочен клапан, който позволява свободно преминаване на маслото при сгъване на вилката и Port (отвор) с шиш за реглаж на дебита - респективно скоростта на разгъване. Системата е простичка но присъства минусът, че каквото и да се случи вилката ще се разгъва с една скорост - независимо от типа на препятствията, приложеният натиск или позицията в хода. Същата система най-често се среща при продуктите от серията Duro(lux) на SR Suntour например.

Compression - MoCo Unit, при който има външна настройка на началното хидравлично съпротивление (гасене), праг на отваряне/"отключване" (Floodgate) и бутало с Variable Oriface система (High Speed/Black Box Shim Stack - при някои модели) настроена да задържа вилката след като се отпусне началното хидравлично съпротивление и преди да стигне нивото на маслото достатъчна височина, за да се включи съпротивлението на продънване (Bottom Out).

При конкретната вилка от темата (Race 2010) реализацията включва една основна полимерна пружина (черната при Boxxer "пишка" - розова при по-малките вилки), която противодейства на буталце с 3 отвора. На него има елемент за настройка, който плава заедно с буталцето нагоре/надолу. Елемента за настройка регулира началното хидравлично съпротивление спрямо настройката отгоре (синя), и колкото по-затворени са отворите под този елемент чрез неговата позиция, толкова по-голямо е съпротивлението, респективно скоростта на сгъването в началото от хода. тук става въпрос за началото на хода нагоре независимо от това в каква позиция от хода се намира вилката, например този реглаж ще влияе на съпротивлението при сгъване от 200 към 190мм оставащ ход, по същият начин както ще влияе при сгъване от 20 към 10мм оставащ ход, и съпротивлението ще е еднакво, като системата се reset-ва при разгъване (това може да е малко объркано, но... да :) ). Когато вилката се сблъска с по-голям удар изискващ амортисьора да се сгъне по-бързо дебита на движещото се нагоре масло превишава възможностите на отвора с настройката. Това избутва цялото бутало нагоре заедно с елемента за настройката а на това движение противодейства полимерната пружина. Следващата стъпка е FloodGate-а. При определен реализиран ход на буталото (регулируем при някои вилки с златист регулатор отгоре а при труги фабрично настроен) елемента за настройка на началното съпротивление/compression спира да се движи, ограничен от настройката Gate-a. Когато това се случва основното бутало продължава да се движи нагоре, но вече с открити всички отвори (преди този момент елемента за настройка ги е закривал). При разкрити отвори маслото може да преминава с по-голям дебит (позволява на вилката да се сгъне по-бързо). За да не се позволи на вилката да се движи/сгъва неконтролируемо, и ефективно да гаси/разсейва ударите при конкретната вилка има монтирано бутало с Variable Oriface (променлива големина на отворите). При тази система маслото преминава през буталото с определен дебит, а когато се наложи да премине с по-голям дебит/скорост се огъват шайбите, които действат като листова пружина. Отворите, досега прикривани от шайбите, се уголемяват/увеличава се дебита и вилката се сгъва по-бързо. Същевременно енергията нужда да огъне шайбите е равна на енергия разсеяна от удара/бабуната. При разгъване маслото изтича обратно през това бутало транзитно през успоредна верига (отделни отвори с еднопосочен клапан и има функцията на гумен еднопосочен клапан). При разгъване също така маслото трябва да се върне през първото бутало, което обаче вече се е Reset-нало и лежи на елемента за настройка - поради това на същият елемент му е позволено да се отваря надолу с пренабрежимо малко съпротивление (действайки като своеобразен еднопосочен клапан).
Остана съпротивлението на издънване (Bottom Out), и както всичко останало, то също не е от най-простите. При другите систем това съпротивление създава своеобразна прогресивност, която увеличава съпротивлението през хода на вилката спрямо реализираният ход (да се разбира, че в най-разгънато положение съпротивлението ще е едно а в най-сгънато ще е по-голямо като прогресията ще расте еднакво спрямо хода - ако рабирах от математика щях да кажа нещо за функция, константа и т.н.). При Motion Control са добавили едно "зависи". Отгоре има конусовидно уплътнение (не знам как се казва, но съм чувал да го наричат и уплътнение за високо налягане). Функцията на това уплътнение е да позволи вилката да е малко по-адаптивна, като променя прогресивността спрямо ситуацията а не спрямо реализираният ход, както при другите.
Какво се случва - Ами това уплътнение работи като при помпите и когато има налягане под него то го задържа, а когато има вакуум (спада налягането) то се отваря/изравнява налягането. Защо да е толкова хитро - Защото позволява на вилката да удържа/разсейва големи удари (като тези при приземяване от скок/drop), като добавя тази прогресия, но елиминира Spike-а или сритването, която се получава при серия от препятствия. Как става това:

При приземяване имаме момент в който предната гума е напуснала земята и се е разгънала максимално. Това от своя страна значи, че хидравликата е в максимално разпуснато/ненатоварено състояние. При приземяване имаме единичен удар с голяма сила, който иска да сгъне цялата вилка наведнъж. В този момент уплътнението е затворило и под него се повишава налягането, а това от своя страна добавя съпротивление => разсейва от силата на удара и намаля шанса за Bottom Out (лично мен, като човек с грация на полета, като на застрелян лебед, това ме е спасявало от доста страшни ситуации) И понеже всички елементи са последователно силата която се разсейва от хидравликата е равна на силата с която противодейства полимерната пружина + силата, с която противодействат шайбите в Shim Stack-a + силата с която противодейства образувалата се въздушна камера от въпросното уплътнение, резултирайки в една МНОГО бавна вилка, която не позволява на ездача да закопае нос :)

Да обаче това цялото съпротивление не ни е полезно и ни изморява, когато караме на камъни или силно насечен терен. Какво се получава в този момент - Ако няма това уплътнение ами затворена система (както при повечето вилки), цялото това съпротивление, което имаме при сгъването описано горе ще го имаме при всеки камък или клон, а невъзможността на Rebound-a да освободи/разгъне вилката достатъчно бързо (заради простият си дизайн) ще значи, че при бърза серия удари вилката ще се катери нагоре във хода си и няма да се разгъва до момента в който образуваното налягане е по-голямо от силата на удара и това не заключи вилката (Spike-не/срита). Та тук е функцията на уплътнението - когато вилката започне да се разгъва след камъка налягането започва да спада, а клапана се отпуска. Това от своя страна намаля налягането и респективно намаля прогресията, като ефективно я изравнява до тази при разгънато положение/покой и по този начин елиминира хидравличното заключване породено от високото налягане.

И въпреки че звучи като брилянтна система има своят минус. Ако се настрои на много малък Gate има склонност да губи височина при серия от препятствия, заради невъзможността на Rebound-a да възстанови височината. Например при дълъг високоскоростен завой с напречни нарези на малки разстояния те започват да действат като стъпала а завоя като стълбище. Предната гума иска да се катери, но между стъпалата не може да се разгъне, и при всяко следващо стъпало тя губи височина. Понеже това е завой имаме постоянно натоварване от ездача и като съберем тези фактори идва момента в който вилката се е сгънала 10%, разгънала 7%, сгънала още 10% (общо 20%,) разгънала 7% (общо 14%) и загубихме 6% от височината на вилката за две ръбчета (процентните стойности са примерни и зависят от настройките и твърдостта на пружината).
Така в момента в който оставащият ход на вилката не е достатъчен да прегази следващото препятствие и не закопаем нос, като при сблъсък със една от бетонните саксии пред НДК например.

Това за Motion Control-а, а последното е едно от основаниата да си преправям моята MoCo вилка :)

Ако можете да си го представите не изглежда толкова сложно :)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот An1MaL » Съб Фев 13, 2010 11:36 pm

:rofl:
Bogdan Andreev - RAM BIKES N4
Аватар
An1MaL
 
Мнения: 584
Рейтинг: 1942
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 10:05 am
Местоположение: София

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот jayblack » Нед Фев 14, 2010 1:04 am

GECKO написа:
...

Ако не се лъжа,при мишън контрола,настройката за high-speed compression-a,идва от Preload-ването на споменатата от теб пружинка,нали?
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
Аватар
jayblack
 
Мнения: 511
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Яну 09, 2008 3:09 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Boxxer Race 2010

Мнениеот GECKO » Нед Фев 14, 2010 5:19 pm

jayblack написа:
GECKO написа:
...

Ако не се лъжа,при мишън контрола,настройката за high-speed compression-a,идва от Preload-ването на споменатата от теб пружинка,нали?


Не съм задълбочавал в дебрите на Mission Control-а, но мога да ти кажа, че MiCo и MiCo DH са доволно различни системи. Иначе... пружинките в MoCo и MiCo са доста различни като принцип, а аз не съм говорил за MiCo горе, та няма еднакви пружинки на 2-те хидравлики (ама хич).

1-вата (Lyric/Totem etc.) е по-сложничко изпълнение, което... ме подтиска като го погледна (да се чете "не ми се е мислело по въпроса, защото не ми е харесала поначало")
2-рата (Boxxer) е по-простичка и на практика много прилична на системата при Fox 40, но съм по-склонен да заявя, че откъм реализация на хидравликата Fox-а е малко по-успешен (поне по религията, която аз изповядвам). Като настройки Boxxer-a води с 2-те скорости на Rebound-a, но това е просто външна настройка на функция, която я има и в двете вилки. Разликата е че при Fox това е фабрична настройка а с малко заигравка може да се регулира промяната на високоскоростният Rebound (прогресивността на Rebound-a). При Boxxer-a с неговата система може да му се ограничи максималната скорост, но "прогресивността" на съпротивлението не се променя.

Оу и MiCo-то в Totem/Lyric, има същият Rebound, като на Fox 40, Manitou всички актуални модели с хидравлично смекчаване и дори Marzocchi всички без SSV/RV системите, въпреки че при DH вилките на последните системата е доста различна принципа е същият - бутало и шайби.
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


cron