Dartmoor Hornet 12

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Dartmoor Hornet 12

Мнениеот gesh0898 » Нед Апр 29, 2012 2:10 pm

Автора - виж viewtopic.php?f=16&t=112137&p=842004&hilit=giant+faith#p842004
@CrateEngine,Да, защо ли да не дадеш примери с карбонова рамка и най-висок клас frameset- ове от 2012. Не е нужно всичко да е най-висок клас. По-важно е да ти е удобно и да е здраво. CRC - "магазинче"? Вилката ти - неиздържана? Май забравяме истинския смисъл на карането.
ТАЙНАТА
Никога не излизаш с намерение да паднеш, затова винаги слагай каска.
Аватар
gesh0898
 
Мнения: 652
Рейтинг: 1278
Регистриран на: Вто Авг 10, 2010 5:43 pm
Местоположение: София

Re: Dartmoor Hornet 12

Мнениеот boevvw » Нед Апр 29, 2012 7:56 pm

breaker написа:
CrateEngine написа:Приятелю, като собственик на меко колело и знаейки колко пари ми е коствало с някакви не особено хубави части, не виждам защо даваш грешни съвети. И за да не си помислиш нещо - http://www.pinkbike.com/photo/6921117/ - това е въпросното колело и за него не може да се твърди, че е един издържан байк за фрийрайд и спускане, защото има още мнооого да се ъпгрейдва за да достигне истинско ниво, а пък дори и в този си вид е далеч над 4000 лева с които разполага момчето.
ПП. Крайно време е да се научите че Скот, Рам, Кона и други рамки с достиганата преклонна възраст от сорта на 4-5 години, не са рамки от висок клас :beer:

Напротив! Явно не следиш често пинкбайк, но там има scott voltage fr/big hit/giant glory на по 1 година цели колела от 2500 до 3000 лв. Да не говорим, че за тези пари там и демо може да се открие. ;)

точно това казва той .... че за 1000 - 2000 лева НЕ МОЖЕШ да вземеш хубава мекица ... наистина хубава
boevvw
 
Мнения: 162
Рейтинг: 1163
Регистриран на: Нед Сеп 18, 2011 8:27 am

Re: Dartmoor Hornet 12

Мнениеот mrdaka » Пон Апр 30, 2012 11:02 am

На мен ми се струва, че автора на тема иска помощ отностно окомплектовката, а не 10 човека да му казват да си вземе мекица. Може би, човека иска да кара една година твърдак, после да пробва нещо меко и да има опит и от двете. Интересно, защо веднъж в този форум не видях, някой да иска нещо и да му бъде предложено по-евтино решение. С извинение, ама като не си бил при курвите за по 300 лв и тия от 100 лв ще те изкефят.

Темата е пусната в раздела за спускане и фрирайд. Аз разбирам, че автора няма намерение да го кара нагоре това колело, а по-скоро ще го бута, вози, влачи и т.н.

Tаскоро и аз събрах един AM хорнет и мога да ти дам следните съвети.
Изображение
Аз си купивах частите от чужбина и не съм много в час със нашия пазар.
1. Никакъв компромис със задното колело. Все пак става въпрос за твърдак и то ще бъде подложено на много тормоз, ако го караш по предназначение. Струва ми се, че това което си избрал е дорбе, но все пак искай мнение и от някой дето има твърдак за спускане. Подмамен от ниското тегло, аз я оплесках и ето резултата от такава грешка:
Изображение
2. Макар, че основната амортизация идва от задкормилното устройство, все пак хубавата вилка си дава комфорт и увереност. Първоначално си писал за Suntour, после за Fox. Всички казват, че Fox-а са много добри вилчици, но подръжката им е по-трудна. Познавам хора, които си карат fox с години и никакъв сервиз. В Германия, където живея, е пълно с такива индивиди. Имаше един с talas от 2005 или 2006, който никога не си е сервизирал вилката. Моя съвет е, да не притеснява сервизирането на fox-a( Пацо и Дани мисля, че са хората, които сервизират fox). Профилакти два пъти в годината и си нямаш грижи.
3.Макар че спирачките които си избрал, ще ти свършат чудесна работа,може да спестиш някой лев със спирачки на Quad.С 203 м мм, си спираш като пич.
4. Курбелите които си написал: Shimano Deore-Цена:99лв. Аз имам такива на крос кънтри колелото ми. Според мен ще избържат, но все пак помисли за дължината на курбелите. 175 мм е стандартно, а за спускане са по-подходящи и по-къси. Зависи и от височината ти. Също така средното движение(Bottom bracket) е много важно, а ти не си писал за него. Ако вземеш неподходящо, може за няколко месаца да му разбиеш лагерите. Повечето средни за спускане са с външни лагери, защото дават повече здравина. Вярно, че са по-скъпи, но все пак ти си знаеш. Аз също се колебаех между евтиното деоре, а в крайна сметка си взех Race Face. Shimano SLX са също много добър избор.
5. Кормилото ти е 760 мм, което е супер за спускане.
6. Гумите са добри, нямам коментари.
7. За педалите, ти предлагам да си вземеш клипс с платформа. Ако никога не си карал клипсове, ще трябва да почнеш лекичко и така.


ПС: Една медицинска застраховка не е зле да имаш и дано съм помогнал при избора ти. Също така е добре да си вземеш и нижната протекция за дисциплината която караш.
Изображение
Аватар
mrdaka
 
Мнения: 632
Рейтинг: 1865
Регистриран на: Пон Авг 23, 2010 2:45 pm
Местоположение: София

Предишна

Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


cron