Мда, и като ги купи поотделно и ги сглоби барабар с маркучи и спирачната течност, и ще му излезнат на цената на нов Сейнт 820, ако не и повече.... Кел файда?

Относно конкретната питанка - ХО-та са АМ-спирачки, по-леки са, вървят с карбонови лостчета, които са ако не най-добрите, то едни от най-добрите в ергономията (демек адски удобни са). Трейл-версията им е 4-бутална, но калипера не е толкова масивен като например на Code - теглото се вдига съвсем минимално. Спирачната сила обаче, според ревютата, е осезаемо по-добра и стига за доста повече от АМ-каране.
Зий са по-евтиния Сейнт, съответно са по-тежички, но ергономията на лостчето също вече е на много високо ниво - старите Шиманота имаха проблем в това отношение. Можеш да сложиш накладки с радиаторчета, Айс-тек ротори, чувам, че можело и да моднеш фрийстроука на Зий-то, за да е настройваем като на Сейнт (при Сейнт си е с болтче за настройване, при Зий е с някаква тапичка, но ако я махнеш и сложиш болтче, ставало като на Сейнт - само слух е, не съм сигурен). За сметка на по-високото тегло обаче Зий ще са далеч по-издръжливи на тежки спускания и високи температури.
Трябва да си избереш кое предпочиташ повече - лекотата или по-голямата издръжливост.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.