Lostsoul923 написа:Автора искаше колело за спускане. Дефинирай къде в раздела със 180мм окачване е подходящо обсъждането на твърди рамки.
vatakov написа:При твърдака карането не идва само от вилката ами и от задкормилното у-во.
Like steel, titanium has the ability to store energy and release energy at different degrees of the pedal stroke. Titanium frames also have very pleasant riding characteristics because of the unique acoustic properties of titanium. A titanium frame will absorb a lot of high-frequency road vibration that might otherwise reach the cyclist. The absorption of road vibration is not going to affect the speed of the cyclist but it is an endearing feature of titanium that can make a titanium frame more appealing to ride.
vasko_delta99 написа:Стилът който искам да карам е DH
vasko_delta99 написа:Да знаете в Добрич скокове по големи от 2 метра няма
vasko_delta99 написа:Аз искам твърда рамка.В Добрич няма такива скокове за мека рамка
Skoinks написа:a)Няма разлика между спускане и DH. ...
б)Това с микро високочестотните вибрациите са някакви измислици...
EccentricMOTION написа:Skoinks написа:a)Няма разлика между спускане и DH. ...
б)Това с микро високочестотните вибрациите са някакви измислици...
ГЛУПОСТИ!
Downhill е състезателна дисциплина, която се практикува САМО на специално изградени трасета за ВРЕМЕ. Всичко останало може да бъде Freeride, AM, XC и какво ли още не.
За вибрациите и вибраторите...някой май е имал слаби оценки по физика в училище и вероятно не е стигнал до университет, за да учи Съпротивление на материалите.
Ако все пак приемеш чуждо мнение и решиш да се образоваш може да потърсиш в Техническата библиотека /не в гугъл/ материали за Модул на еластичност E [Pa]. Отбелязвам само, че алуминиевите сплави са с E=7.10^10 Pa, докато стоманените сплави са с E=20.10^10 Pa. Т.е. стоманените сплави на базата на хром и молибден са 3 пъти по еластични спрямо алуминиевите такива с магнезиеви (Alu6) и хром(Alu7) примеси.
vatakov написа:От 2008г. съм започнал да карам по трасето на Драгалевци с алуминиев твърдак подобен на C1-то. През 2009г. беше готов новият ми твърдак отново с алуминиева рамка,а от юни 2013г. карам със стоманена рамка, като прехвърлих само компонентите, а разликата във возията е осезаема. Имам и още едно "колело" което е изцяло от 4130 ама това е друга тема.
За Sci-Fi бибрациите ти намерих набързо това.
И цитат:Like steel, titanium has the ability to store energy and release energy at different degrees of the pedal stroke. Titanium frames also have very pleasant riding characteristics because of the unique acoustic properties of titanium. A titanium frame will absorb a lot of high-frequency road vibration that might otherwise reach the cyclist. The absorption of road vibration is not going to affect the speed of the cyclist but it is an endearing feature of titanium that can make a titanium frame more appealing to ride.
Like steel, titanium has the ability to store energy and release energy at different degrees of the pedal stroke. Titanium frames also have very pleasant riding characteristics because of the unique acoustic properties of titanium. A titanium frame will absorb a lot of high-frequency road vibration that might otherwise reach the cyclist. The absorption of road vibration is not going to affect the speed of the cyclist but it is an endearing feature of titanium that can make a titanium frame more appealing to ride.
Skoinks написа:Значи според твоите (на EccentricMOTION) разбирания, ако се спусна по някое трасе в Боровец, но не се състезавам и не си засичам време, какво аджеба правя?
Тренираш DH, ако е за време се състезаваш, какво му е сложното?????
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта