bikerider написа:@GECKO: down boy

Не разбрах сега, като на семеринга на шока ми не пише Stratos, а пише Showa какво е положението - Stratos лъжат и продават Showa под свое име ли кво ли...

Значи, че не пише DNM

mach1_mad написа:малииийййй тя работата била много дебела. аз си мислех че парите са основен проблем, а сега се оказва че незнам за какво да ги изхарча !!!!
Да си призная винаги съм мечтал да имам 888 и ...
Ами вземи си 888 RC2X VA 07 - лично моят фаворит от марката. Мисля, че по европейските магазини можеш да си я намериш, вилката е с доказан корпус и структура, и безпроблемна работа. Ако решиш да вземеш 06 VF2, технически погледнато не би трябвало да имаш проблем да го надградиш до RC2X, но това значи да си поръчаш патрончета от една фирма характерна с несериозната си политика към такива поръчки или директно от производителя.
Колкото до изкъртени подпори или ботуши - не съм си дал зор, не съм ти намерил снимки, но това почти винаги се появява по повод на некадърна употреба, и много малко като % е фабричен дефект. Модерните вилки, независимо от дебелината на краката са повече от достатъчни за ползуване в нормални и/или състезателни условия. казвайки от това не трябва да избягваме от реалността, че всичко е консуматив

mach1_mad написа:за ДНМ не искам и да чувам. Кой какво може да ми каже /ако обича/ относно здравина и подръжка на вилките. Говорим за Boxxer Race and 888 VF2

Boxxer-a ме вози вече близо 2 години, на този етап съм му сменял маслото 3 пъти, и това не ме затрудни особенно. До колкото съм запознат, за да ти е максимално отзивчива 888-цата е нормално да го сменяш веднъж годишно, та това ще каже че ако бях с такава вилка до сега щях да съм сменил 1 път. За една смяна на маслото в Boxxer-a използвам 200мл масло и ако не се лъжа в 888-а отива повече - близо двойно, но за сметка на това смяната може да се осъществи значително по-бързо, заради по-простата система. Към този момент съм сменил прахови и маслени уплътнения веднъж на Boxxer-а, за 888 най-вероятно нямаше да има нужда, но пак щях да ги сменя. Мнение за работата няма да давам защото...
Поддръжката на Boxxer-ите в България, според мен е на по-добро ниво от поддръжката на Marzocchi, и като части и като обслужване.
Иначе съм предубеден, и съм супер анти Marzo и няма да пропусна да отбележа, че доста мои познати смениха своите Marzo-та за RS базирано окачване може би само заради поддръжката
