Въпрос за шини, шок и ...

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Въпрос за шини, шок и ...

Мнениеот Bai_Georgi » Чет Дек 11, 2008 6:49 pm

Питах в темата за The Bomb, но тъй като там не получих отговор ще питам и тук:
Bai_Georgi написа:Имам няколко въпроса относно последната сглобка на бомбата:
1. На шините Mack 1 Nitro могат ли да се сложат гуми 2.35 или 2.5?
2. Какъв шок бихте ми препоръчали до към 150лв.? И ако сложа 200мм ще има ли проблем/полза от него или да слагам 190мм?
3. Какъв диск, съответно главина, бите препоръчали за отзад до към 100-150лв.

ps - разликата между тези тва шока само заключване ли е?
1- http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1445
2- http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1444

edit: Какво бих могъл да направя за да "извадя" малко по-добра работа от вилката (Duro D)?
Аватар
Bai_Georgi
 
Мнения: 29
Рейтинг: 1175
Регистриран на: Нед Ное 11, 2007 6:42 pm

Мнениеот Sasho_snegorina » Пет Дек 12, 2008 1:56 pm

Здравей, колега, първо за шините... Ами че могат да се сложат на тях гуми 2.35 и 2.5, могат, но друг е въпроса, че няма да са стабилни и добре раздути поради липсата на широк профил на шината. Сега за шока - ами зависи чисто нов ли предпочиташ, или може и втора ръка, ако не е проблем за теб да е втора ръка може лесно да се намери добър шок с преливник на X-fusion. Дължината на шока оригинално е 190мм, и за Duro-то е добре, но ако мислиш да сменяваш и вилката с някоя по-висока е добре да се ориентираш към 200мм, понеже с по-високата предница ще е доста голям челния ъгъл. Главина задължително на шлици, ориентирай се към моделите на Formula над 60лв. За диск не може да се говори така на изуст, понеже не си уточнил с какъв апарат си, но какъвто и да вземеш, да не е под 185мм, за 203 не съм сигурен дали ще успее да влезе в задницата, понеже имаше и такива дебати преди и така и не разбрах заднницата побира ли 203мм без преправяне с фтулки на главината. Защо не погледна в раздел Веломеханик преди да питаш за тунинг на вилката? -> http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=8307
Аватар
Sasho_snegorina
 
Мнения: 942
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Мар 11, 2007 9:29 pm

Мнениеот Bai_Georgi » Пет Дек 12, 2008 4:14 pm

Благодария ти за отговора. Значи да слагам пак 2.1 гуми. За шока - не държа задължително да е нов, въпроса е да работи и да нямам проблеми. Като питах за диск имах предвид всичко необходимо за него, тъй като в момента съм на v-brake. Инече тази тема я за "tuning" я видах, но тъй като е от 2005 реших да попирам все пак при новите викли дали седат по същия начин нещата. :)
Аватар
Bai_Georgi
 
Мнения: 29
Рейтинг: 1175
Регистриран на: Нед Ное 11, 2007 6:42 pm

Мнениеот PowerSlide » Пет Дек 12, 2008 8:52 pm

Специално за дисковата спирачка отзад - бай Герге, не ти трябва, няма смисъл. V-brake упражнява във всеки случай достатъчно спирачна сила за да успее лесно да блокира задното колело (за разлика от предното) така че не е нужно в случая да слагаш дискова спирачка на задното колело. Не ти знам предната каква е ама тя е по-важната. Гледай там да сложиш качествен спирачен апарат + 203мм (ако може) ротор
Аватар
PowerSlide
 
Мнения: 1189
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Пон Ное 10, 2008 12:07 pm
Местоположение: на баира


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта