TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"![]()

TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"![]()

TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"![]()

aceto написа:вилките които ги правят за дърт джъмп са 100 мм и явно вършат достатъчно работа. Но все пак казвам търся вилка за спускане
TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"![]()

aceto написа:...
codename47 написа:КАКВА Е РАМКАТААА???
aceto написа:codename47 Още горе в бяло съм написал каква е рамката след поста в който ме попита. Теглото не е от значение. Вилката ще се кара надолу. Защо ми трябва да се регулира хода съм написал по горе.....
aceto написа:codename47 Още горе в бяло съм написал каква е рамката след поста в който ме попита.
aceto написа:Значи последно разбрах, че някой 66 с АТА правят проблем с оригиналните уплътнения, но не всички и ако има проблем и изпуска въздух следователно се смъква хода след смяна на уплътненията всичко си работи както трябва и няма други проблеми.
За Talas само разбрах че не била подходяща вилка за ДХ.
Следователно 66АТА след 2007 оглавява класацията. (някой да ме поправи ако греша)
Quasar написа:aceto is back![]()
Колега вземи реши нааай после рамката каква ще е ... щото ако си решил да нахендриш на клаймърчето 180 ход...едно че горкия драг ще умре набързо и другото, че самата ти вилка няма да работи...ясно е че искаш да я вземеш сега да намалиш хода и да караш с твърдака докато вземеш мекото, а меко намерил ли си, щото ако ще е нещо от сорта на RAM AM взимай domain u-turn корава е и става за джаскане и е 160тка...докато не кажеш на каква рамка ще слагаш тая вилка ще се караме етука в темата а ти няма да получиш конкретен отговор...
поздрави
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта