линията Домейн се състои от няколко версии - 318 без Ю-търн и с 180мм ход, 318 с Ю-търн и с 115-160 ход, 302 с Ю-търн и с 115-160 ход, и 302 без Ю-търн и предимно с 160мм ход, въпреки че има и версия с 180мм ход, която обаче се среща рядко. карал съ такава и работи прекрасно след малко игра с масълцето. 318 има компресия Моушън контрол, 302 няма. 318 има настройка на рибаунда, настройка на бавната компресия, и ако има Ю-търн - настройка на хода. 302 има същите настройки с изключение на тази за бавната компресия. всички версии са насочени предимно за фрирайд и в конструирането им не е имало никаква вложена мисъл за дърт джъмп, стрийт, ърбън и други такива дивотии - тя е евтиния фрирайд модел на Рок Шокс, скъпия му викат Тотем.
друго, което ще ви кажа - Фокс 40 от пинкбайк не е голяма оферта, особено пък ако е под 1000лв. ето и скритите причини - повечето вилки са тормозени много и на някои стеншъните са със заминало покритие, компресиите са гърмяни, рибаундите понякога не работят, да не говорим, че повечето бройки са 2006-2007 модели, които са със по-старички компресии, налага се преди всяко каране да си обръщате байка наобратно, че да се разходи маслото по вилката вътре, иначе рискувате да подкарате вилка с несмазани вътрешности и да я намажете така добре, че да й тъъъъъъъъъъът майката за едното каране... ааа да, сервизирането и профилактирането на 40-ка е скъпо, сложно, и споменах ли скъпо.
друг интересен аспект - защо решихте, че с биг хит няма да тръгне човека да се катери? биг хит е рамка с под 200 мм ход на окачването и си е типична ФР рамка. проверете пак кво значи ФР, щото само DH-а означава само да се спускаш. ети ви и интересна мисъл, над която да мислите, преди да заспивате вечер - аз карам ФР-рамка с 215мм ход отзад и катеря по-ефективно и по-приятно с нея, отколкото с предишната - Giant Reign, типична АМ рамка с 152мм ход и окачване, по което наистина е мислено. така като гледам, на автора не му трябва боксерче, домейн ще му е достатъчен.






