Избор на вилка

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Избор на вилка

Мнениеот feshan » Нед Дек 25, 2011 1:20 pm

Добър ден на всички ето ме отново след месец , След събраната сума пари за някоя вилка който да издържа на не много екстремно каране.Висок съм 1м. и 56см. на килограми съм 45кг.Събрах неочаквано покрай коледа 150лв. , който мога да дам за нова вилка след 30мин. ще имате снимка на колелото за което ми трябва вилка.Не съм много запознат затова ако трябва допълнителна информация след 30мин. ще има снимка и отговор на въпросите.


С извинение от фешан гледам да пиша по малко с правописни грешки.
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот FastBiker » Нед Дек 25, 2011 1:31 pm

Ако челото ти е оувърсайз, ти препоръчвам тази , не е от най -здравите, но ти си лек. Като за началоти препоръчвам по-евтина вилка чистак нова, отколкото малко по-хубава, но втораръка, за да няма разочарования! Вторият вариант е тази , тя е по-здрава, но с по-малко ход и по-тежка. Ако челото ти не е оувърсайз, най-добре си вземи нова рамка, пак ти препоръчвам да е новичка!
Morpher написа:Никът подсказва, че си мъжко, обаче като гледам ъгъла на седалката ти - няма да е за дълго!
Аватар
FastBiker
 
Мнения: 166
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Пон Сеп 19, 2011 7:00 pm
Местоположение: Габрово

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Нед Дек 25, 2011 4:03 pm

Ако снимам там отпред колелото това което ви трябва ще успете ли да прецените дали ще стане и сущо така искам да кажа ,че не искам някой вилка която да се равали за едни месец а да карам с нея колкото се може повече .Сега след малко качавам снимиките.
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот FastBiker » Нед Дек 25, 2011 6:45 pm

feshan написа:Ако снимам там отпред колелото това което ви трябва ще успете ли да прецените дали ще стане и сущо така искам да кажа ,че не искам някой вилка която да се равали за едни месец а да карам с нея колкото се може повече .Сега след малко качавам снимиките.

Вземай дарта тогава ;)
Morpher написа:Никът подсказва, че си мъжко, обаче като гледам ъгъла на седалката ти - няма да е за дълго!
Аватар
FastBiker
 
Мнения: 166
Рейтинг: 1260
Регистриран на: Пон Сеп 19, 2011 7:00 pm
Местоположение: Габрово

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Пон Дек 26, 2011 4:25 pm

Ами дай линк нещо предложение ?
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Пон Дек 26, 2011 5:35 pm

Това е колелото ми и простото подобие на вилка което беше сложено.
Прикачени файлове
PIC_0070.JPG
(330.98 KiB) 648 пъти
PIC_0069.JPG
(428.07 KiB) 560 пъти
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот mtb-davidkovo » Пон Дек 26, 2011 5:58 pm

Амортисьорна вилка Marzocchi 66 RC3 EVO Ti
Висококачествена еднокоронна амортисьорна вилка с дълъг ход подходяща за Спускане (Downhill) / Фрийрайд (Extreme Freeride). Нов дизайн вдъхновен от състезания по мотокрос. Модел 2011 година.
Ход: 180 мм
Дължина на вилката: 568 мм
Големина на каплите: 26"
Технология RC3 EVO (Air Preload, Hi/Lo Compression, Rebound)
Механична пружина.
Настройка на твърдостта: механично сгъване на пружината, постигащо по-голяма или по-малка твърдост на окачването. Твърдостта зависи основно от теглото на велосипедиста, типа каране и индивидуалните предпочитания.
Въздушна титаниева пружина. Предлага високо ниво на издръжливост и приблизително 2 пъти по-малко тегло, отколкото е при стоманените пружини.
Въздушна настройка на твърдостта: осъществява се посредством налягането на въздуха. То е пряко свързано с теглото на колоездача и със съответните предписания на производителя на вилката.
Отворена маслена баня (Open Oil Bath) с настройка скоростта на връщане и скоростта при компресия. Всички вътрешни части са потопени в масло. Това осигурява доброто смазване на цялата система, удължава живота и я прави по-надеждна. Компресията позволява чрез промяна на обема на въздушната камера да се даде допълнителна стабилност на окачването. Тази стабилност се усеща например в завои и при спиране. Компресията за висока / ниска скорост е усъвършенстван вариант на стандартната настройка за компресия. Тя дава възможност да се регулира поотделно поведението на окачването при различна скорост.
Висока скорост с възможност за промяна на Shim Stack (тънки уплътнителни вложки).
Регулиране на скоростта на “връщането на вилката” (Rebound): позволява работата на вилката да бъде по-прецизно настроена при различните терени и индивидуални предпочитания.
Стержен и корона: сплав от различни материали
Горни тръби: сплав от различни материали, никелирани, изтънени, диаметър - 38 мм
20 мм ос (Quick Release).
Втулките между долните и горните тръби имат вертикален прорез за маслото спомагащ за по-добро смазване на тръбите.
Спирачки: дискови (Post Mount монтаж)
Максимален диаметър на ротора: 229 мм
Тегло: 2849 грама
Тази е по скъпичката която е 1750
mtb-davidkovo
 
Мнения: 53
Рейтинг: 1018
Регистриран на: Пет Май 06, 2011 8:22 am
Местоположение: Пловдви

Re: Избор на вилка

Мнениеот mtb-davidkovo » Пон Дек 26, 2011 6:00 pm

Амортисьорна вилка SR Suntour SF11 CR-8V V3 700C

Амортисьорна вилка за градски велосипеди. Съвместима с V-образни спирачки и големина на каплите 700C (28"). Възможност за монтаж на динамо главина чрез допълнителна скоба. Модел 2011г.
Ход: 50 мм
Дължина на стержена: 255 мм
Височина на вилката: 457 мм (без стержена)
Големина на каплите: 700C (28")
Метални прахови семеринги (уплътнители).
Десен ботуш: пружина
Настройка на твърдостта: механично сгъване на пружината, постигащо по-голяма или по-малка твърдост на окачването. Твърдостта зависи основно от теглото на велосипедиста, типа каране и индивидуалните предпочитания.
Стержен и горни тръби изроботени по STKM стандарт.
Диаметър на стержена: 1"
Корона и долни тръби: сплав от различни метали
Спирачки: V-образни
Чашки: интегрирани, 48 мм
Възможност за монтаж на динамо главина чрез допълнителна скоба.
Цвят: сив

Тази е много по ефтина която е 79
mtb-davidkovo
 
Мнения: 53
Рейтинг: 1018
Регистриран на: Пет Май 06, 2011 8:22 am
Местоположение: Пловдви

Re: Избор на вилка

Мнениеот acidrain » Пон Дек 26, 2011 6:14 pm

mtb-davidkovo написа:Амортисьорна вилка SR Suntour SF11 CR-8V V3 700C

Амортисьорна вилка за градски велосипеди. Съвместима с V-образни спирачки и големина на каплите 700C (28"). Възможност за монтаж на динамо главина чрез допълнителна скоба. Модел 2011г.
Ход: 50 мм
Дължина на стержена: 255 мм
Височина на вилката: 457 мм (без стержена)
Големина на каплите: 700C (28")
Метални прахови семеринги (уплътнители).
Десен ботуш: пружина
Настройка на твърдостта: механично сгъване на пружината, постигащо по-голяма или по-малка твърдост на окачването. Твърдостта зависи основно от теглото на велосипедиста, типа каране и индивидуалните предпочитания.
Стержен и горни тръби изроботени по STKM стандарт.
Диаметър на стержена: 1"
Корона и долни тръби: сплав от различни метали
Спирачки: V-образни
Чашки: интегрирани, 48 мм
Възможност за монтаж на динамо главина чрез допълнителна скоба.
Цвят: сив

Тази е много по ефтина която е 79


И тази вилка, я препоръчваш в раздела за спускане и фрирайд? :banghead:
Gott mit uns
Изображение
Аватар
acidrain
 
Мнения: 462
Рейтинг: 1800
Регистриран на: Чет Авг 28, 2008 10:47 am

Re: Избор на вилка

Мнениеот joropc » Пон Дек 26, 2011 6:15 pm

:)
mtb-davidkovo ПРЕЗИДЕНТ!!.. :D
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: Избор на вилка

Мнениеот EccentricMOTION » Пон Дек 26, 2011 6:35 pm

Хора, стегнете се, колелото е с normal size челна тръба, цялото е на стойност 150лв, търсите му вилка за 150лв, а се предлагат някакви за по 1700лв.

Питам модераторите какво търси такава тема в този подфорум, изобщо във форума.

Към автора - хлапе, купи си за тези парички една каска, наколенки, ръкавички и си карай колелото. Смяната на вилка не е рентабилна инвестиция и по-простичко: Няма смисъл да сменяш вилката на това колело. Ако все пак искаш да инвестираш - вземи си метални педали за 20лв, две гуми за 35лв/Връзка - клик/ и карай докато се разпадне.
Не забравяй да махнеш опорната стойка/подпирачката/ - опасна е в планински условия.

Давидково - СТОЛИЦА на Света! Страсбург = Давидково
Изображение
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Пон Дек 26, 2011 6:58 pm

Момчета много благодаря за съвета за двете вилки благодарен съм и на другите единствено не ми помогна с нищо съвета на последния не искам никой да св обиди само ,че аз имах определен въпрос.
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Сря Дек 28, 2011 3:04 pm

Еи момчета абе имам предложение от един човек за вилка от твмата която съм пуснал аз не ги разбирам много ,но той ми предлага една ето я ще имам още снимки скоро е ако даде де ето я.http://www.sportdelivery.com/bg/product ... SC/1-Black

Тъйкато мисля да променям абсолютно целия cross phantom ако може предложете кормило лапа рамка и др. каквото ми трябва най вече ? За да може колелото да става за по тегаво каране но не нали професионално каране с мекици а някой твърдак акто един от сайта който е зглоил.ето го.viewtopic.php?f=31&t=104009
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот EccentricMOTION » Сря Дек 28, 2011 3:56 pm

Ето ти рамка, кормило, лапа, курбели, водач, капли, скоростна система и спирачки.
http://screambikes.eu/7127-4699-thickbox/velosiped-drag-c-1-te-2011.jpg
Това е вилката, която ще ти свърши работа, може да бъде подменена при закупуване на велосипеда с приспадане на старата в цената. - ЛИНК
Ще трябва да инвестираш в комплект външни гуми, които също може да приспаднеш.
Може да си приготвиш 1500лв за ново колело в гаранция, което ще си караш дълго време.

Ако все пак си решен да сглобяваш - набивай пари в части 2ра употреба, сменявай ги по два пъти в сезона и бъди щастлив. Докато достигнеш частите на колелото, което ти предлагам ще си дал вече 2500лв на разсрочено плащане...

Поправка, предвид подобието на велосипед, който си карал до момента, дори и най-бюджетния от серията C-1 на Drag за 550лв ще ти свърши отлична работа.

Предвид факта, че се коментират някакви Dart-вейдър вилки, какво търси в секция "Спускане..."?
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Избор на вилка

Мнениеот bozidar » Сря Дек 28, 2011 5:30 pm

feshan написа:Това е колелото ми и простото подобие на вилка което беше сложено.


Според мен е сложено подобие на колело на вилката ти :D
Аватар
bozidar
 
Мнения: 492
Рейтинг: 1406
Регистриран на: Сря Сеп 10, 2008 8:18 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Сря Дек 28, 2011 5:40 pm

Ами искам да ми кажете най вече някоя рамка която да взема за създаването на твърдака ми ,но ако може да е някоя която да е по различна имам в предвид не като drag c1 едни и същи цветове нещо с което да се отличава ако може предложение ,за да разгледам :)
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот kriisoo » Сря Дек 28, 2011 7:06 pm

Хубаво си се ориентирал към твърдак. Браво! :beer:

Според мен не инвестирай в гола рамка 150 лв (C1, която не е никак лоша), а събери колкото и да ти е трудно парички и си купи цял Drag C1 Comp. Доста от частите ти няма да можеш да ги използваш и накрая като почнеш да го събираш чаааст по-част ще ти излезе доста повече от 550-650 лв (comp/pro) .

:beer:
Аватар
kriisoo
 
Мнения: 845
Рейтинг: 1254
Регистриран на: Нед Юни 06, 2010 5:26 pm
Местоположение: София

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Сря Дек 28, 2011 7:15 pm

Абе хора ок разбирам ви .но дайте някоя рамка на драг или нещо друго не искам да ми се разсърди момчето дето си е направило твърдачето и му е сложило името смърфа но според мен рамката става и ме кефи а какво ще кажете ето го :http://mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=104009
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот kriisoo » Сря Дек 28, 2011 7:21 pm

Младеж, това съм аз :deal:

Рамката е Drag climber 2010. 2011 рамката е преименувана на c1 :agree: Демек няма значение дали караш climber или c1 се едно и също е :) . Има някакви много малки разлики, който на дали ще забележиш :agree: . Рамката нова е 170 лв мисля, ако не ме лъже паметта. Има я в почти всички магазини. Но пак ти казвам събери си парички и си вземи цяло колело, защото ще ти излезе много скъпо :agree:
Аватар
kriisoo
 
Мнения: 845
Рейтинг: 1254
Регистриран на: Нед Юни 06, 2010 5:26 pm
Местоположение: София

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Сря Дек 28, 2011 7:30 pm

Ами нямам нищо против за drag c1 но ми се иска да си взема като тжоята тъйкато е някакси по свежа а тая по новата едни такива гадни цветове абе по ме кефи другата не за друго. :beer: :agree:
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот EccentricMOTION » Сря Дек 28, 2011 8:12 pm

Нашето момче за цвета се притеснява...
Аватар
EccentricMOTION
 
Мнения: 2364
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Окт 25, 2008 12:24 am

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Сря Дек 28, 2011 8:31 pm

Ами даааам нали освен яко да не се счупи и цвета теябва да му харесва на момето :d :)
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот breaker » Сря Дек 28, 2011 8:34 pm

kriisoo написа:Младеж, това съм аз :deal:

Рамката е Drag climber 2010. 2011 рамката е преименувана на c1 :agree: Демек няма значение дали караш climber или c1 се едно и също е :) . Има някакви много малки разлики, който на дали ще забележиш :agree: . Рамката нова е 170 лв мисля, ако не ме лъже паметта. Има я в почти всички магазини. Но пак ти казвам събери си парички и си вземи цяло колело, защото ще ти излезе много скъпо :agree:

C1 е като climber от 2008-2009 година, но с повече подсилки на някои места, тоест по-дълъг е и е с по-добра геометрия за фрийрайд от climber 2010. Докато геометрията на climber 2010 си е повечко за дърт, защото задницата е по-скъсена. :beer: Все пак не са много малки разликите. Не всички твърдаци са еднакви.
Аватар
breaker
 
Мнения: 262
Рейтинг: 1127
Регистриран на: Чет Апр 15, 2010 4:34 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Сря Дек 28, 2011 9:07 pm

Добре бе хора ок значи засега ще си запиша искам рамка drag climber .Продължаваме пеложете влика която ще стане за тази рамка ?
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот breaker » Сря Дек 28, 2011 9:12 pm

По-добре си вземи c1 рамка. Колко пари можеш да дадеш за вилка?
Аватар
breaker
 
Мнения: 262
Рейтинг: 1127
Регистриран на: Чет Апр 15, 2010 4:34 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот feshan » Сря Дек 28, 2011 9:18 pm

Ами до 150лв. Мой приятел си взе една за 100лв. и е много доволен и има същия cross phantom смени му гумите сичко остана му само рамката която също смени на скоро.
feshan
 
Мнения: 96
Рейтинг: 963
Регистриран на: Чет Окт 20, 2011 7:48 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот breaker » Сря Дек 28, 2011 9:57 pm

Еми можеш да потърсиш някакъв sr suntour duro- запазено втора ръка
Аватар
breaker
 
Мнения: 262
Рейтинг: 1127
Регистриран на: Чет Апр 15, 2010 4:34 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот kriisoo » Сря Дек 28, 2011 10:57 pm

Младежо, не се занимавай да си сглобяваш колело на части... Колко пъти да ти го повтарям... Знаеш ли, че за 650-700 лв ще сглобиш нещо с 10 пъти по нисък клас части, отколкото да си вземеш готово C1 ...
По колелото, което караш и по въпросите, който задаваш съдя, че няма да можеш да се справиш и ще се разочароваш. Събери си пари за един C1 comp (ако все още има такава окомплектовка) или за Ц1 pro и не се вкарвай във филма със сглобяване на колело. Разбирам да имаше някакви части в теб, който да можеш да използваш, ама от сегашното ти колело над 50% от частите няма да станат на C1...

:beer:
Аватар
kriisoo
 
Мнения: 845
Рейтинг: 1254
Регистриран на: Нед Юни 06, 2010 5:26 pm
Местоположение: София

Re: Избор на вилка

Мнениеот fall_out » Чет Дек 29, 2011 2:15 am

Ще се пробвам да ти го обясня.
Първо всичките тия "експерти" по-горе не са видяли, че на това колело не може да се сложи нито една от вилките които ти предлагат.
Значи ако си решил да караш сериозно и ти трябва що-годе нормално колело тия 150лв. просто ще ги хвърлиш на вятъра в буквалния смисъл. По това колело няма абслотно никакъв смисъл да се правят инвестиций - не става за каране в планината, вероятно може да се разхождаш в парка, но ме съмнява (доста използвано изречение тук). Най-добрия изобщо съществуващ вариант за теб ако си решил да караш, е да събираш пари(колкото и да е трудно) и когато стигнеш до 5-700 да се оглеждаш за нещо подходящо на старо (цял велосипед) като пример за момента на пазара бих ти дал това - viewtopic.php?f=16&t=104201 Но се появяват и по-добри предложения понякога. До тогава може да продължаваш да си караш това, но с мисълта, че може да се прецака. Единственото на този етап за което може да дадеш пари е каска - задължително нова, или в най-лошия случай да няма драскотини и вдлъбнатини от падания. Знам, че това ти звучи неприемливо и едва ли не обидно, но това е истината - колелото не става, не се заблуждавай, ще се набуташ. И махни тая степенка (подпирачка :rofl: )


Не сменяй части по това колело!
Аватар
fall_out
 
Мнения: 597
Рейтинг: 1685
Регистриран на: Вто Май 27, 2008 12:39 pm

Re: Избор на вилка

Мнениеот kriisoo » Чет Дек 29, 2011 3:22 pm

Абе, господин Капацитет, аз какво казах? Нужно ли е да пълним форума със едни и същи мнения ? :crazy: :crazy:

И за 700 лв изобщо да не се занимава със C1 втора ръка, а да си налази новичко колелце от магазина ;)
Всякакви изверги ги има, не знаеш как е карана, а като имаш парите по-добре си вземи нова

:beer:
Аватар
kriisoo
 
Мнения: 845
Рейтинг: 1254
Регистриран на: Нед Юни 06, 2010 5:26 pm
Местоположение: София

Следваща

Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта