от zpaz » Сря Мар 26, 2014 11:26 pm
Имат разлики. Лостчетата се почти еднакви -и двете са серво ,но СЛХ-са има изнесена врътка за отдалеченост , а при Диорето е с имбус.Основната разлика е в спирачният апарат.Първо ползват различни накладки-при СЛХ са с радиатори/могат и да са без/, а при деорето нямаш опция, дори и 2014 модела/ догодина сигурно ще са и те /.Втората разлика е в буталата - от СЛХ нагоре те са керамични за по-добро разсейване на топлината , а про Деоре и надолу като класове са метални.Като цяло СЛХ е най-добрият клас на Шимано цена-качество. Той използва технологийте на ХТ и ХТР, на е с една-две настройки по-малко, малко по-тежък и малко по-евтин от тях. Деорето е най- добрият от ,така да се каже ,началните класове на Шимано/ от тази година и Аливио/ , но стигнат ли и до него по-високите технологий, значи японците са измислели нещо ново и яко за СЛХ, ХТ и ХТР.Като цяло в момента Диоре и СЛХ са почти еднакви на цена и място за чудене няма, но дори и да не е така за повечето пари при СЛХ винаги получаваш повече като технология.И не на последно място не смятам че спирачка СЛХ ще спира повече с Авидски диск , отколкото със СЛХ/ХТ/ХТР диск.Карах до скоро колело с пълен монтаж ЛХ 8-ца-- е няма такова сработване на частити и такава работа на 15 годишни компоненти...............
Да сме живи, щото много здрави си умряха!!!