Jebediah написа:те хората затова са измислили дългоходова еднокоронна вилка, за да се сложи на твърдо, но по-принцип не е невъзможно да се сложи 2 коронна, но не ми се мисли каква геометрия ще придобие
marshall__ написа:Jebediah написа:те хората затова са измислили дългоходова еднокоронна вилка, за да се сложи на твърдо, но по-принцип не е невъзможно да се сложи 2 коронна, но не ми се мисли каква геометрия ще придобие
:usclap:.. аплодисменти за господина, който не се притеснява, че пръв започва смело да говори пълни глупости;
MpaBka ABuaTop написа:А ако е 66 с 1/8 или 1.5 чело да я взема??
marshall__ написа:Jebediah написа:те хората затова са измислили дългоходова еднокоронна вилка, за да се сложи на твърдо, но по-принцип не е невъзможно да се сложи 2 коронна, но не ми се мисли каква геометрия ще придобие
:usclap:.. аплодисменти за господина, който не се притеснява, че пръв започва смело да говори пълни глупости;
MpaBka ABuaTop написа:А ако е 66 с 1/8 или 1.5 чело да я взема??
MpaBka ABuaTop написа:Това ми е дилемата , за 66 става въпрос моделите 2007 RC2X и SL ATA със 180 ход. А Dorado-то 2005 ( пак 180 мм )
Ще се карат FR и DH. Ще се слагат на твърдак , Le Toy 3 или 4 или Banshee. Също така рационално ли е на твърдак да се сложи двукоронна вилка? :dunno:
screamBoy написа:MpaBka ABuaTop написа:Това ми е дилемата , за 66 става въпрос моделите 2007 RC2X и SL ATA със 180 ход. А Dorado-то 2005 ( пак 180 мм )
Ще се карат FR и DH. Ще се слагат на твърдак , Le Toy 3 или 4 или Banshee. Също така рационално ли е на твърдак да се сложи двукоронна вилка?
Дорадо, естествено
но освен Банши Морфин питай пловдивчани за Евил Империал или тази която много исках за подобни цели - .243 ФР
http://www.pinkbike.com/photo/1293866/
еднокоронна с голям ход срещу двукоронна със същия ход ? кой идиот би си взел еднокоронна в такъв случай ? а, има ги и такива де.
като за не много повече пари има и вариант СуперТ от новите, сега е с намаление, просто в крака с ССВ слагаш масло 0 и фактически само ХСЦВ-то ще работи (другия крак) или поне така си го въобразявам
screamBoy написа:деба тоя жечко къде ми се намърда докато пишех ))
airborneone написа:@Мравка,
66 сл ата на машината на каймата бачка безобразно зле за тия пари/марка и тн.
airborneone написа:@Мравка,
66 сл ата на машината на каймата бачка безобразно зле за тия пари/марка и тн.
PtD написа:airborneone написа:@Мравка,
66 сл ата на машината на каймата бачка безобразно зле за тия пари/марка и тн.
Хммм, да се сещаш случайно, че с тия 4 вентила има доста много варианти за настройка? И че може би настройката я прави да работи така?
Използвам случая да изкажа служебна благодарност на bikerider
PtD написа:За съжаление върху 66-ците тегне проклятие... максимум 1 месец след първото каране по мистериозен начин се надират подпорите Я от камък, я от... камък.
PtD написа:
@4getcredo
Определено са по-малки камерите на AM-а, карам ги с горе-долу същите налягания - по 1 бар за позитивните, 6-8 бара негативна, само PAR-ът ми е изцяло изпуснат. Работи доста мазничко.
4getcredo написа:И моята работи доста мазничко... но ще пробвам и с по-ниско отношение на наляганията, да видим какво ще стане...
PtD написа:4getcredo написа:И моята работи доста мазничко... но ще пробвам и с по-ниско отношение на наляганията, да видим какво ще стане...
Забелязах освен това, че при високи стойности на негативното (когато теоретично би трябвало да се сгъва по-лесно) в действителност работи по-тегаво. Обяснявам си го с намаления обем на камерите, поради намаляването на хода (без да съм сигурен, разбира се) - и съответно поради прогресивността на въздушните пружини водещо до "твърда" работа.
Текущата стратегия е да напомпам позитивните на по 1 атмосфера, след което да си наглася негативната така, че да не се намалява хода и същевременно да е отзивчива.
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта