*TheUndertaker Aми това със един чифт за тестване - да ще говоря !
Иначе за Shimano & Avid - това е лично мнение и не претендирам за 100% вярност в него, но така смятам
*M1010X Ами да кажем че на "кръгче" спират еднакво
Вече при натоварвания - не мога да ти кажа коя и ск олко ще е по-добра.... Все пак са в един клас.... Но според мен ДОРИ да спираха по-малко магурите - цената им е със 100лв по-евтина...
А за нагласянето на маркуча...Доста по-различно е това на Магура от това на Авид. На Авид не е "плаващо". Мисля че се развиваше един болт преди да се нагалси а маркуча на магура е "вятър го вее на бял кон"
ПС:
1.За позиционирането - не мсиля че ме разбра... Пише че командата може да бъде и от ляво и от дясно на лоста, а не че можеш да си я позиционираш по на ляво или надясно / отдалечено/близко от лоста...
2. А за Авид Code aко го намесваме - дай да включим Gustav M
M1010X написа:На практика аз виждам едно сериозно предимство (отбелязал съм кое) и едно спорно (охлаждането на диска; нещо, с което би трябвало да се бори и J7 с полигонните дискове). Спирачната сила не мога да я коментирам също - не съм ги тествал, за да кажа.
Да добавим и теглото все пак....
Avid Juicy 7 - 2004
424 g complete front, 160 mm rotor, stock hose length, w/ IS adapter
Louise FR 2004 445 g front, incl. 180 mm rotor + all bolts
А ако сложим по-малък ротор(160мм) ще тежи (според мен) с прости изчисления 208гр(180мм)-147(160мм)=~60gr
Тоест ~445-60гр ~=
385гр
А ако "теглим" Карбоновия Louise спрямо Juicy 7 - разликата ще е КАТАСТРОФАЛНА, а само +40лв. Но въпреки 100лв по-малко - Луиса си остава със 40гр грубо по-лек...