![mummy_125.gif :mummy:](./images/smilies/mummy_125.gif)
пс: Ако някой знае поне един отговор на въпрос или се сеща нещо /позитивно
![icon_smile_approve.gif :^:](./images/smilies/icon_smile_approve.gif)
![icon_smile_angry.gif :(!:](./images/smilies/icon_smile_angry.gif)
Teodor40 написа:..премери си колко ход могат да ти направят ботушите по тръбите. Ако е по-малко от 205мм, значи ти удрят семерингите в короната. Това ги набива на вътре и ебава работата на вилката...
MAN6 написа:Teodor40 написа:..премери си колко ход могат да ти направят ботушите по тръбите. Ако е по-малко от 205мм, значи ти удрят семерингите в короната. Това ги набива на вътре и ебава работата на вилката...
тази вилка е 7''/8'' и няма гаранция в момента на колко ход е направена
и се научи вече, че тези сивите неща не са семеринзи, а прахоуловители. и всъщност няма накъде повече да бъдат набити
по въпроса с рибаунда- преди имаше "upgrade" и беше 50-ина кинта нов
MAN6 написа:Teodor40 написа:..премери си колко ход могат да ти направят ботушите по тръбите. Ако е по-малко от 205мм, значи ти удрят семерингите в короната. Това ги набива на вътре и ебава работата на вилката...
тази вилка е 7''/8'' и няма гаранция в момента на колко ход е направена
и се научи вече, че тези сивите неща не са семеринзи, а прахоуловители. и всъщност няма накъде повече да бъдат набити
по въпроса с рибаунда- преди имаше "upgrade" и беше 50-ина кинта нов
zero knowledge написа:И по мои наблюдения спайкванията идват от хидравликата в десния крак - рибаунда - колкото и абсурдно да звучи това на някои хора
Teodor40 написа:Бяха поднали с 3-4мм короните.
bikerider написа:Искаш да кажеш, че е прекалено бърз рибаунда или?
cichlidi написа:Аз до колкото разбарах
zero knowledge написа:bikerider написа:Искаш да кажеш, че е прекалено бърз рибаунда или?
Не, по-скоро поради хубавите мат'рЯли и изработка нещо около буталото се скапва в периода на ползване на вилката. Това водеше до груби спайквания при сгъване на вилката, усещаше се дори при "газене на бордюр," явно нещо пречи на маслото да минава свободно при по-големи скорости. А първоначално не беше така.
zero knowledge написа:ko6mario1:
Според мен не си струва да се занимаваш с хидравлики на HC2, независимо дали са от Team или WC. И по мои наблюдения спайкванията идват от хидравликата в десния крак - рибаунда - колкото и абсурдно да звучи това на някои хора![]()
Ако не ти харесва как работи - или си търси МоКо ъпгрейд китче, или нова вилка.
bikerider написа:Ouch! Не съобразих, че може да става дума за повреда.
Ясно, благодаря:agree:
cichlidi написа:Аз до колкото разбарах
Имаш едно скромно плюсче от мен за смеха:agree:
ko6mario1 написа:предполагам че тейко му е сипал 2.5 казвал ми е че боксерите работели с 2.5 по добре и той такова използвал ,наливал
ако си по запознат с цветовата гама на моторекс като вино е на цвят
5w е бледо жълто
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта