Направи Boxxer Race на Team

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Направи Boxxer Race на Team

Мнениеот ko6mario1 » Вто Фев 05, 2008 10:17 pm

Това ми стана като мисия :mummy: и съм на кра4ка да го постигна BOXXER RACE 05 на BOXXER TEAM 05. Молбата ми е да ме посъветвате прес какво трябва да премина за да го постигна и дали си струва. Тежа около 75 кила и рейсчето е с две сиви пружини маркирани с жълто. В неотралния ботуш няма масло в др. са около 190~200 мл . В момента ми предлагат компресия от тиим 05 въпроса е спайкването доколкото знам идва от rebaundа моя дали е същия като на тиима тоест дали не трябва да сменя и rebaunda и какво да очаквам като работа на вилката ,компресията какво ще промени в работата и , как да я тествам дали работи и какво др. да направя за да влезе в час 'автобуса' пружини ,масло-количество и вискозитет /не питам какво пише в учебниците а какво излиза на практика/
пс: Ако някой знае поне един отговор на въпрос или се сеща нещо /позитивно :^: и негативно :(!: / за boxxer team
ko6mario1
 
Мнения: 56
Рейтинг: 1216
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 4:52 pm
Местоположение: SOFIQ

Мнениеот Admin » Вто Фев 05, 2008 10:31 pm

А ти това "спайкване" усещаш ли го, че си се засилил да тунинговаш вилката си?
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот gurga4a » Вто Фев 05, 2008 10:43 pm

с две думи искаш да ми кажеш че мисията ти е да не те намерят повече по някой баир?
www.veterinar-bg.com
Sell:Fox vanilla fork
Аватар
gurga4a
 
Мнения: 750
Рейтинг: 1271
Регистриран на: Вто Мар 20, 2007 11:33 pm
Местоположение: София

Мнениеот Teodor40 » Вто Фев 05, 2008 11:00 pm

ko6mario1, така като чета писанията ти, смятам че нямаш и идея за какво става въпрос. Моят съвет е- говори си повече с хора, които разбират от вилки и почети малко статии. Опитай се да мислиш също, ако е възможно де.

:popcorn:
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

boxxer

Мнениеот ko6mario1 » Вто Фев 05, 2008 11:45 pm

Жалко че не ме взимате на сериозно това че писането не ми е сила пък и в момента в главата ми цари пълна бъркотия от четене и ровене за boxxera явно ми е още по трудно да мисля :crazy:
Пък освен вас не се сетих в момента да питам др. хора дето разбират от вилки тъи като през деня не се мотам по НДК а ходя на работа :crazy: и вечер не ми стига времето да изчета целия обем от информация камо ли да ида при Тейко :crazy:
Пък за баирите не му мислете вече съм се почупвал в планината /не от колело/и не карам без застрахивка-ПССто бди над мен :rofl:
Admin-спайкването ме дразни всеки път когато карам и ми напомня че е време да го премахна .
ko6mario1
 
Мнения: 56
Рейтинг: 1216
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 4:52 pm
Местоположение: SOFIQ

Re: Направи Boxxer Race на Team

Мнениеот bikerider » Сря Фев 06, 2008 12:30 am

@ko6mario1: доколкото изобщо го има при Race (спорно е и е субективно) на теория спайкването се дължи на прекалено смекчаване на компресията, по-точно на липсата на достатъчен дебит на масло през хидравликата. Рибаунда няма нищо общо, не би могъл и да има. Тунинговането на хидравликата в частта с компресията или смяната й с регулируема такава от Team би решило проблема, доколкото изобщо съществува.

На практика "спайкване" е ужасно разтеглив термин и зад него може да се крият един куп причини. Най-добре задълбай в устройството или отиди в сервиз при компентентни хора (например Хр.Смирненски 74), които да ти разяснят тия моменти преди да инвестираш в хидравлика от Team. В тоя ред на мисли - смяната на хидравликата не е никаква гаранция за отстраняването на проблема, който наричаш "спайкване" (каквото и да значи в твоя конкретен случай). Не на последно място настройките имат огромно влияние върху поведението и на най-добрите/най-регулируемите хидравлики.

П.П. Какво означава "неутрален ботуш" ?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Teodor40 » Сря Фев 06, 2008 10:33 am

bikerider, явно си позабравил някой неща. В левия ботуш на боксер рейс няка нищо, освен един шиш. Компресията за този модел втора ръка може да се купи за 40-50лв, но тя не е кой знае какво. Познавам човек, на който тима му работеше гадно, докато не остави супер малко масло в компресията.
ko6mario1, премери си колко ход могат да ти направят ботушите по тръбите. Ако е по-малко от 205мм, значи ти удрят семерингите в короната. Това ги набива на вътре и ебава работата на вилката. Успех и ако имаш някой лев по-добре наистина отиди на "Христо Смирненски" маншона да ти погледне вилката.
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот bikerider » Сря Фев 06, 2008 11:49 am

Teodor40 написа:bikerider, явно си позабравил някой неща.


ок :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот MAN6 » Сря Фев 06, 2008 11:51 am

Teodor40 написа:..премери си колко ход могат да ти направят ботушите по тръбите. Ако е по-малко от 205мм, значи ти удрят семерингите в короната. Това ги набива на вътре и ебава работата на вилката...


тази вилка е 7''/8'' и няма гаранция в момента на колко ход е направена :)
и се научи вече, че тези сивите неща не са семеринзи, а прахоуловители. и всъщност няма накъде повече да бъдат набити :)


по въпроса с рибаунда- преди имаше "upgrade" и беше 50-ина кинта нов :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот caspar » Сря Фев 06, 2008 12:07 pm

MAN6 написа:
Teodor40 написа:..премери си колко ход могат да ти направят ботушите по тръбите. Ако е по-малко от 205мм, значи ти удрят семерингите в короната. Това ги набива на вътре и ебава работата на вилката...


тази вилка е 7''/8'' и няма гаранция в момента на колко ход е направена :)
и се научи вече, че тези сивите неща не са семеринзи, а прахоуловители. и всъщност няма накъде повече да бъдат набити :)


по въпроса с рибаунда- преди имаше "upgrade" и беше 50-ина кинта нов :)

Не е ли прахов семеринг?
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man."
Аватар
caspar
 
Мнения: 2444
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 8:34 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Teodor40 » Сря Фев 06, 2008 2:37 pm

MAN6 написа:
Teodor40 написа:..премери си колко ход могат да ти направят ботушите по тръбите. Ако е по-малко от 205мм, значи ти удрят семерингите в короната. Това ги набива на вътре и ебава работата на вилката...


тази вилка е 7''/8'' и няма гаранция в момента на колко ход е направена :)
и се научи вече, че тези сивите неща не са семеринзи, а прахоуловители. и всъщност няма накъде повече да бъдат набити :)


по въпроса с рибаунда- преди имаше "upgrade" и беше 50-ина кинта нов :)


Бе ти и за моя викаше, че е толко ход ;) И м/у другото явно от удара в короната се ебават, защото от както направих хода на тръбите 205мм не ми спайква.
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот bikerider » Сря Фев 06, 2008 3:02 pm

@Teodor40: знаеш ли изобщо какво значи "спайкване" и колко нищожно е съпротивлението на прахоуловителите? :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Teodor40 » Сря Фев 06, 2008 3:32 pm

Казвам, каквото съм видял нагледно. Удрят ли праховите семеринги в короната, вилтата почва да засича после(няма предвид ботъм аулт). Не си ги измислям тия работи, случвха ми се. И понеже вилката почна пак да ми засича малко проверих хода. Бяха поднали с 3-4мм короните. Качих ги и пак се оправи т.е. е от това, поне при мен.
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Re: Направи Boxxer Race на Team

Мнениеот zero knowledge » Сря Фев 06, 2008 3:33 pm

ko6mario1:
Според мен не си струва да се занимаваш с хидравлики на HC2, независимо дали са от Team или WC. И по мои наблюдения спайкванията идват от хидравликата в десния крак - рибаунда - колкото и абсурдно да звучи това на някои хора ;)

Ако не ти харесва как работи - или си търси МоКо ъпгрейд китче, или нова вилка.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот cichlidi » Сря Фев 06, 2008 3:45 pm

Аз до колкото разбарах той има "спайкване", и просто се чуди дали като си сложи хидравлика от тиим ще продължи да му "спайква"
Аватар
cichlidi
 
Мнения: 863
Рейтинг: 1963
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:47 pm
Местоположение: София

Re: Направи Boxxer Race на Team

Мнениеот bikerider » Сря Фев 06, 2008 3:50 pm

zero knowledge написа:И по мои наблюдения спайкванията идват от хидравликата в десния крак - рибаунда - колкото и абсурдно да звучи това на някои хора ;)


На теб определено ти вярвам, щото имаш 10 пъти по-голям опит с Боксери от мен ;)

Искаш да кажеш, че е прекалено бърз рибаунда или?

Teodor40 написа:Бяха поднали с 3-4мм короните.


WTF?? Kак ги правиш тия работи? :roll2:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Направи Boxxer Race на Team

Мнениеот zero knowledge » Сря Фев 06, 2008 4:13 pm

bikerider написа:Искаш да кажеш, че е прекалено бърз рибаунда или?

Не, по-скоро поради хубавите мат'рЯли и изработка нещо около буталото се скапва в периода на ползване на вилката. Това водеше до груби спайквания при сгъване на вилката, усещаше се дори при "газене на бордюр," явно нещо пречи на маслото да минава свободно при по-големи скорости. А първоначално не беше така.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Re: Направи Boxxer Race на Team

Мнениеот bikerider » Сря Фев 06, 2008 5:59 pm

Ouch! Не съобразих, че може да става дума за повреда.
Ясно, благодаря :):agree:

cichlidi написа:Аз до колкото разбарах


:roll2:
Имаш едно скромно плюсче от мен за смеха :D:agree:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Направи Boxxer Race на Team

Мнениеот ko6mario1 » Сря Фев 06, 2008 6:45 pm

zero knowledge написа:
bikerider написа:Искаш да кажеш, че е прекалено бърз рибаунда или?

Не, по-скоро поради хубавите мат'рЯли и изработка нещо около буталото се скапва в периода на ползване на вилката. Това водеше до груби спайквания при сгъване на вилката, усещаше се дори при "газене на бордюр," явно нещо пречи на маслото да минава свободно при по-големи скорости. А първоначално не беше така.

Tова ми е до болка познато .Преди имах днм волкано тежко ,твърдо.после си купих боксер реис 04 :crazy:от игра с масла основно почистване нищо, като натиснеш вилката си прави целия ход но като згазиш бордюр или софииска дупка /явно скороста на преминаване на маслото е висока/ диска на спирачката ти дрънва в малкия мозък,вилката е згънала на малко повече от половината ход ,а в китките си е направо удар/викали му спайкване/ 'В планината нямало да го прави' - пробвах :D там си е направо опасно.Kyпих си реис 05 'той не превел така' има повече ход ,подкарах го :^: ама не :(!: по слабо се усеща от предшественика си но е факт пак го прави .Това с маслото на ребаунда и на мене ми се струва главния заподозрян в цялата работа със спайкването . Четох насам натам и разбрах/може неправилно - направи си тийм та компресията ще помогне ли струва ли си или какво си струва домейн за 700лв и да не се разправям /пак смяна на вилката :crazy: / Пс рейс 05 когато го купих беше след профилактика от компетентните органи на ул. голо бедро .
ko6mario1
 
Мнения: 56
Рейтинг: 1216
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 4:52 pm
Местоположение: SOFIQ

Re: Направи Boxxer Race на Team

Мнениеот ko6mario1 » Сря Фев 06, 2008 7:28 pm

zero knowledge написа:ko6mario1:
Според мен не си струва да се занимаваш с хидравлики на HC2, независимо дали са от Team или WC. И по мои наблюдения спайкванията идват от хидравликата в десния крак - рибаунда - колкото и абсурдно да звучи това на някои хора ;)

Ако не ти харесва как работи - или си търси МоКо ъпгрейд китче, или нова вилка.

МоКо-колко и къде при мен ще стане нали , доколкото знам ми трябва нова , само една пружина :dunno:...
или пък Домеин за 700лв да видим на него какви са му проблемите ;)
Последна промяна ko6mario1 на Сря Фев 06, 2008 7:45 pm, променена общо 1 път
ko6mario1
 
Мнения: 56
Рейтинг: 1216
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 4:52 pm
Местоположение: SOFIQ

Re: Направи Boxxer Race на Team

Мнениеот cichlidi » Сря Фев 06, 2008 7:38 pm

bikerider написа:Ouch! Не съобразих, че може да става дума за повреда.
Ясно, благодаря :):agree:

cichlidi написа:Аз до колкото разбарах


:roll2:
Имаш едно скромно плюсче от мен за смеха :D:agree:

Опа хаха ае стига :offtopic:
Аватар
cichlidi
 
Мнения: 863
Рейтинг: 1963
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 7:47 pm
Местоположение: София

Мнениеот MAN6 » Сря Фев 06, 2008 7:41 pm

имаш ли идея с какво масло(марка/визкозитет/количество) я караш в момента?

за пружината- аз като имах подобна вилка(2002) я карах с жълта и бяла пружини(на 65кг) и ми беше добре :) значи ако си смениш едната жълта със сива сигурно ще нагласиш нещата от към пружини :)

остава да пробваш с друго масло и ако и тогава не се подобрят нещата- да подменяш "вътрешностите"... :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот ko6mario1 » Сря Фев 06, 2008 8:02 pm

MAN6
прав си че с маслата и пружините трябваше да запо4на но вилката я взех след профилактика а от предишната 04 ми излезнаха мазоли на инструментите да я ръгам в нас пропищяха че не се минавало от чаркове и масла направо нямам терен пък и квото чета не е само мой и е направо непоправим проблем.
За рейс 04 нямаше меки пружини не знам за 05 какво е положението :dunno: а маслата Sram пишат 5w на 10w , друг вика 2.5w на 5w трети карай без масло в ботуша без хидравлика :dunno:
ko6mario1
 
Мнения: 56
Рейтинг: 1216
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 4:52 pm
Местоположение: SOFIQ

Мнениеот MAN6 » Сря Фев 06, 2008 8:37 pm

еми за това те питам дали знаеш с какво масло е в момента... :)

мога да ти предложа следното:

-провери дали има сива пружина за твоята вилка(или ч/з PM на C_Mo, или звънни в bas). ако има- смени я и виж как е;

-ако не ти харесва- сменяш маслото с 5w(предлагам ти motul) в дясно, с каквото количество пише че трябва да бъде, и съответно и за левия крак каквото препоръчват от RockShox(някво по-гъсто сигурно);

-ако пак не си доволен преценяваш дали има смисъл да пробваш с по-рядко масло(2.5w) или направо да търсиш по гореспоменатите начини upgrade kit за rebound-а. :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот ko6mario1 » Сря Фев 06, 2008 8:56 pm

предполагам че тейко му е сипал 2.5 казвал ми е че боксерите работели с 2.5 по добре и той такова използвал ,наливал
ако си по запознат с цветовата гама на моторекс като вино е на цвят
5w е бледо жълто :)
ko6mario1
 
Мнения: 56
Рейтинг: 1216
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 4:52 pm
Местоположение: SOFIQ

Мнениеот caspar » Сря Фев 06, 2008 8:57 pm

http://www.tftunedshox.com/rockshox/rscharges.htm
Тук ще има много полезна информация за теб.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man."
Аватар
caspar
 
Мнения: 2444
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 8:34 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MAN6 » Сря Фев 06, 2008 9:28 pm

ko6mario1 написа:предполагам че тейко му е сипал 2.5 казвал ми е че боксерите работели с 2.5 по добре и той такова използвал ,наливал
ако си по запознат с цветовата гама на моторекс като вино е на цвят
5w е бледо жълто :)


:)

мисля че няма смисъл повече да си чешем езиците :)
пробвай и кажи какво става :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта