Избор на заден дерайльор

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Избор на заден дерайльор

Мнениеот kobso1245 » Пон Юни 01, 2015 10:26 pm

Аз пък бих сложил предната отзад, а пък хидравликата-отпред. Или само хидравликата отпред.
Като цяло е по-хубаво да имаш по-мощна спирачка отпред, но пък това вече си е и въпрос на усещане, де...
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Избор на заден дерайльор

Мнениеот Geue » Вто Юни 02, 2015 3:50 am

joroblob написа:Ако съм те разбрал правилно искаш да смениш само едната с хидравлична?!? Ако е така бих те посъветвал да не правиш тази грешка! (и аз я допуснах)

Прав си искам да сменя само задната,но причините са че не мога да сложа предна ако не сменя вилката и главината. Другата причина е че спирам предимно със задна спирачка особено при спускане защото предната кара колелото да се обръща.
Cross GRX7
Аватар
Geue
 
Мнения: 26
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Апр 27, 2014 9:47 am

Re: Избор на заден дерайльор

Мнениеот victortrt » Вто Юни 02, 2015 12:53 pm

Това с обръщането поражда много въпроси, но ти си знаеш.
Внимавай със спирането само със задна спирачка, особено хидравлика, за да не поднесеш някъде.
А иначе ако си беше взел GRX 8 нямаше да имат всички тези дилеми.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Избор на заден дерайльор

Мнениеот kobso1245 » Вто Юни 02, 2015 2:10 pm

Мдам, предполагам си с някакъв кофти вибрейк с кофти лостче и нямаш никаква модулация...затова ти кове.
В такъв случай наистина можеш да си вземеш задна дискова, пък тогава ще трябва да свикнеш с разликата между спирачната сила на 2-те спирачки и да ги балансираш един вид, за да не става някакво прегряване(то и при 2 хидравлики е същото, де, нищо сложно).
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Избор на заден дерайльор

Мнениеот Geue » Вто Юни 02, 2015 9:34 pm

Някой има ли идея каква е разликата между BL-M396L/R BR-M395L/R и BR-M395L + BL-M395L(от различни магазини са).
И още един въпрос каква е разликата между 395W и 395L.
Cross GRX7
Аватар
Geue
 
Мнения: 26
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Нед Апр 27, 2014 9:47 am

Re: Избор на заден дерайльор

Мнениеот joroblob » Сря Юни 03, 2015 9:10 pm

Между 395 и 396 бих казал никаква. А за обозначенията след цифрите е малко объркващо, защото в различните магазини ги мешат. Ще ги опиша накуп както аз ги разбирам може и да не съм на 100% прав нека ме поправи някой колега, ако е така: L=left - демек ляво лостче(ръкохватка), R=right или rear - дясно (или задно спирачно) лостче; W=white - бял цвят на спирачката, В (или не се изписва нищо след цифрите)=black - черен цвят на спирачката. А пък преди цифрите е: BR-M=калипер, BL-M=лостче(ръкохватка).
joroblob
 
Мнения: 78
Рейтинг: 1320
Регистриран на: Съб Авг 22, 2009 12:55 pm

Re: Избор на заден дерайльор

Мнениеот Vorac » Чет Юни 04, 2015 10:03 am

Една променлива е дали идват в кутия или като ОЕМ компонент. В картонена кутия обикновено получаваш и сепаратор за падове, маслинка и блокче за скъсяване на маркуча. Ако ти дадат гола, макр и обезвъздушена спирачка, това си й е дължианта на маркуча и толкоз.
Vorac
 
Мнения: 818
Рейтинг: 1513
Регистриран на: Съб Окт 04, 2008 3:47 pm
Местоположение: София, Дружба

Предишна

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта